


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Косис ти най деен в тази тема и си ми помагал неведнъж спор няма,благодаря ти за това също така и на дон Кихот за съвета.Днес следобед ако успея ще постна резултата.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Лятото, и аз понеже трябва на всякъде да барам и нещо не ми хареса задната покривна щора на багажника че нещо и заяждаше механизма.
Е разпипах я горе-нещо ми тропаше вътре-начупени пластмаси от механизма. Иначе си работеше.
Та се видях в чудо ! Счупиха се крайните фиксатори дето държат вала и пружината в напрегнато положение и тнт.
После се почнаха едни каноколити и рапидки за усилване- как се намотава-напряга такава пружина дето прибира щората-малей !
Каноколита улющи на места това гадно покритие, което и без това беше тръгнало.
Е след като я усилих и я стегнах-сглобих и тръгнах за Село доволен, че се сборих с тая пружина.
Ето за това ич не желая да се вманиачавам за дребните детайли-тракало нещо-нека си трака-нали работи. Аз обаче за да махна счупеното парче си поиграх 2 часа с целият менанизъм.

Е разпипах я горе-нещо ми тропаше вътре-начупени пластмаси от механизма. Иначе си работеше.
Та се видях в чудо ! Счупиха се крайните фиксатори дето държат вала и пружината в напрегнато положение и тнт.
После се почнаха едни каноколити и рапидки за усилване- как се намотава-напряга такава пружина дето прибира щората-малей !
Каноколита улющи на места това гадно покритие, което и без това беше тръгнало.
Е след като я усилих и я стегнах-сглобих и тръгнах за Село доволен, че се сборих с тая пружина.
Ето за това ич не желая да се вманиачавам за дребните детайли-тракало нещо-нека си трака-нали работи. Аз обаче за да махна счупеното парче си поиграх 2 часа с целият менанизъм.


Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Айде сега, карам се. Сега пък препинателните са проблем. Почвам само с малки букви и точки тогава.
Кажи сега в горният ми пост къде съм се скарал-намерих темата и му я постнах. И на мене ми беше интересно дали тая водна шкурка наистина се именова така заради употребата си.
Колегата е недоволен че водната шкурка се ползвала за ламарина, е аз виновен ли съм че там я ползват ???
Нали пита дали се ползва с вода -там се дава този отговор.
==========
Контактният ключ излизал много лесно. От вътре съм, го гледал, но не знаех че може и от вън да излиза.
Забележи само точки.
Бири може ли ???![]()
Е такива ?
само ти казвам, че начина по който беше написано излиза че се караш :)
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой от вас да кара или да има познат с 1.8Т на метан?Тея дни много ме напряга моят мотор 1.8 АДР с едни чалъми на метан,които ги прави най-вероятно заради супер тъпо измислената картерна вентилация и смучене на въздух,че ми идва да и набия 1.8Т ,а и като видях как вървят здрави А4ки с 1.8Т(без външен вид) се замислих,дали да не направя смяна на моторите и да продам тази която купя с 1.8 АДР ,а на моята да остане 1.8Т-то....ще стане супер лесно и май няма да се набутам толкова пари отколкото ако взема предница от моргата.Правилно ли разсъждавам?
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги пробвах с водната шкурка но не става дори и най фината задира,ще търсим други начини и информация в нета.Имам един въпрос относно реотаните на страничните огледела,дали се продават отделни и какви са по вид.Поздрави.
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
До колкото знам не се ремонтират, демек ти трябва ново стъкло. Ако все пак намериш нещо различно от това - споделяй 

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
10лв е едно стъкло с подгрев , а кората около ключа за фаровете е 20лв.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
С шкурка ми беше ясно че няма да стане. Това покритие е като релефен лак, имитиращ кожа и тем подобни. Почне ли да пада-трябва да се свали цялото и да се нанесе отново, както го правят в завода. Просто е много меко и се лющи лесно, не подлежи на шкурене.
За огледалният подгрев- и той представлява отложени съпротивителни пистички на гърба на огледалото, както на задното стъкло. Иска ново. Ако е прекъсната някаде видимо пистата, може да се ремонтира със специално лепило с примеси на проводими елементи. Но и това лепило е скъпо.
За огледалният подгрев- и той представлява отложени съпротивителни пистички на гърба на огледалото, както на задното стъкло. Иска ново. Ако е прекъсната някаде видимо пистата, може да се ремонтира със специално лепило с примеси на проводими елементи. Но и това лепило е скъпо.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yanio написа:10лв е едно стъкло с подгрев , а кората около ключа за фаровете е 20лв.
Сега се загледах и видях че кората около волана и ключа на фаровете може да се отдели от основното табло,ама като гледам доста е обемисто и едва ли е 20лв.но ако трябва ще се взема.Браво колега спаси ме от доста главоболия не бях се замислил дори че може да се продава.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Подгрева на огледалата е с писти от мед!Проблем правят 2-3 връзки между пистите,които не са от мед.Подлежат на ремонт! 

- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Видях че отзад са запоени директно за огледалото и няма някъде прекъсване 100% е изгорял награвателя.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Може и ток да не идва през букса и тнт. Замери го тоя реотан на крайщата му да видиш дали найстина е свършил.
Не знам какво му е съпротивлението, но сигурно е малко. 200-300 ома примерно.
Не знам какво му е съпротивлението, но сигурно е малко. 200-300 ома примерно.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията , говоря за втора ръка кора. От новя не виждам смисъл , прицположение , че има запазени втора ръка :)
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Резултатът с фланци 15мм. отпред и 20мм. отзад. В момента с гуми 195/65/15 и джанти ЕТ39




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта