ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
На самолет съм ги слагал Нали говорим за Пасат В5.5 Ксенона беше жълт и нищо не се виждаше в сериозна мъгла
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Споко бе !
Ти малко с напрежение отговаряш ми се струва.
А защо си мислиш че с халогеники ще виждаш повече ???
Аз ти казах-те разширяват зоната в страни.
От онези дни бях на Вилата-пътя е тесен и неосветен. Излезе много гъста мъгла. Аз си пуснах мъглявите и видях че почти няма голям ефект от тях. Даже както ти каза-се отразяваха в мъглата и леко ме заслепяваха. Говоря за обикновени халогении крушки.
Та и с тя и без тях -не е ясен ефекта. Странично имаш кеш да го кажем.
Така че едва ли проблема е в ксеноновите крушки.
В плътна мъгла е все тая.
На Боровец като съм пускал пистата в гъста мъгла и съм слагал -жълта бленда на очилата-пак е все тая.
Това не са рентгени, а крушки излъчващи светлин която се разсейва. Та когато пред тая светлина поставиш отражател, като мъглата е съвсем нормално да не виждаш напред и дори да се връща към теб светлинният сноп.
Само лазера пробива такива бариери, но той не става за осветяване-защото е монохроматичен и не разсейва-не осветява демек.
Но е доказано че при лоши пътни условия-мъгла и мокър асвалт-жълтият цвят на светлинният спектър е по добрият избор.
Независимо от какво го излъчваш.
Би следвало ако се излъчва от ксенонова крушка да бъде и по добре-точно защото тя излъчва по тесен честотен спектър и е по близко до обикновенна халогенка, но пък има от характеристиките на лазера. когато я концентрираш с лупа -става още по насочена.
Докато бялото, еле пък Синьото е много лош избор и се губи на такава настилка или условия.
Ти малко с напрежение отговаряш ми се струва.

А защо си мислиш че с халогеники ще виждаш повече ???
Аз ти казах-те разширяват зоната в страни.
От онези дни бях на Вилата-пътя е тесен и неосветен. Излезе много гъста мъгла. Аз си пуснах мъглявите и видях че почти няма голям ефект от тях. Даже както ти каза-се отразяваха в мъглата и леко ме заслепяваха. Говоря за обикновени халогении крушки.
Та и с тя и без тях -не е ясен ефекта. Странично имаш кеш да го кажем.
Така че едва ли проблема е в ксеноновите крушки.
В плътна мъгла е все тая.
На Боровец като съм пускал пистата в гъста мъгла и съм слагал -жълта бленда на очилата-пак е все тая.
Това не са рентгени, а крушки излъчващи светлин която се разсейва. Та когато пред тая светлина поставиш отражател, като мъглата е съвсем нормално да не виждаш напред и дори да се връща към теб светлинният сноп.
Само лазера пробива такива бариери, но той не става за осветяване-защото е монохроматичен и не разсейва-не осветява демек.
Но е доказано че при лоши пътни условия-мъгла и мокър асвалт-жълтият цвят на светлинният спектър е по добрият избор.
Независимо от какво го излъчваш.
Би следвало ако се излъчва от ксенонова крушка да бъде и по добре-точно защото тя излъчва по тесен честотен спектър и е по близко до обикновенна халогенка, но пък има от характеристиките на лазера. когато я концентрираш с лупа -става още по насочена.
Докато бялото, еле пък Синьото е много лош избор и се губи на такава настилка или условия.
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Я пак, че ме заинтригува колега.
Имаш ли инфо в нета за тая работа. С лазер да осветяваш малко трудно ми се струва, а и е опасен за зрението.
Иначе и аз се замислих сега за тоя вариант. Но ми се струва трудно.
Имаш ли инфо в нета за тая работа. С лазер да осветяваш малко трудно ми се струва, а и е опасен за зрението.
Иначе и аз се замислих сега за тоя вариант. Но ми се струва трудно.
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Евала- тия са прекарали лазерният сноп през фосфорен филтър и така правят монохроматичният спектър по "богат".
Или казано на прост език да не вади очи и да може да се разсейва малко с повече честоти в себеси се доближава до естествената светлина. Съчетава предимствата на лазера -пробивност и мощност на насоченият лъч и разсейването на ксенона за да може и да осветява на широко в по мекият цветови спектър.
Колега ами светкавицата ще работи ли ???
Или казано на прост език да не вади очи и да може да се разсейва малко с повече честоти в себеси се доближава до естествената светлина. Съчетава предимствата на лазера -пробивност и мощност на насоченият лъч и разсейването на ксенона за да може и да осветява на широко в по мекият цветови спектър.
Колега ами светкавицата ще работи ли ???
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Първата светкавица си е нормална , следващите са слаба работа :) забележи , че когато късите са ти ксенон и ги стартираш , в първия момент светват силно и чак след това почват да загряват. Бях с ксенон на къси , дълги , халогени , дори за майтапа бях сложил и на задната светлина :D , но на дулгите няма особено голям смисъл и го махнах.
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
мен лично не ме устройва понеже рядко карам извънградско и когато пусна дългите и загряването ме изнервя
На теб предполатам, че ксенона ще ти върши работа , щом няма голям трафик. Въпреки , че дългите на пасата по мое мнение светчт доста зле , независимо дали с ксенон или не :) Аз ко махнах понеже Сложих смартДРЛ , който иначе се обезсмисля с ксенон на дълги :)

На теб предполатам, че ксенона ще ти върши работа , щом няма голям трафик. Въпреки , че дългите на пасата по мое мнение светчт доста зле , независимо дали с ксенон или не :) Аз ко махнах понеже Сложих смартДРЛ , който иначе се обезсмисля с ксенон на дълги :)
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Специално дългите винаги са по разсейващи. При тях не знам дали има и с лупи изобщо. За това и обикновена крушка върши идеална работа.
Проблемните са късите. При мъгла дългите не вършат никаква работа, даже пречат повече както знаеме. Та и ксенон да им сложиш пак е все едно.
Какъв е тоя ДРЛ Смарт ? Айде обяснете това сложно нещо.
Нещо дневни светлини с автоматика. И защо не може да работи с ксенон на дългите ?
Защо казват тогава че светкавицата с ксенон се губи, защото палели трудно. Всеки различни версии дава ?

Проблемните са късите. При мъгла дългите не вършат никаква работа, даже пречат повече както знаеме. Та и ксенон да им сложиш пак е все едно.
Какъв е тоя ДРЛ Смарт ? Айде обяснете това сложно нещо.
Нещо дневни светлини с автоматика. И защо не може да работи с ксенон на дългите ?
Защо казват тогава че светкавицата с ксенон се губи, защото палели трудно. Всеки различни версии дава ?


Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
Естествено , че в мъгла дългите заслепяват :)
Само първата светкавица е като хората , следващите не са толкова отчетливи , заради загряването.
СмартДРЛ-то е модул, който управлява светлините. При стартиране на двигареля , включва дългите на определен % (20,30,40....100 като при ауди А6 4ф) и понеже ксенона неможе да свети с по-нисък % , не става за дневни :) Също така модулът предлага някои "гъдели" като Coming home , leaving home , плавно гасене на светлините... Може да се свърже и към късите и да ги включва автоматично направо на 100% , може и към халогените , варианти много :)
Само първата светкавица е като хората , следващите не са толкова отчетливи , заради загряването.
СмартДРЛ-то е модул, който управлява светлините. При стартиране на двигареля , включва дългите на определен % (20,30,40....100 като при ауди А6 4ф) и понеже ксенона неможе да свети с по-нисък % , не става за дневни :) Също така модулът предлага някои "гъдели" като Coming home , leaving home , плавно гасене на светлините... Може да се свърже и към късите и да ги включва автоматично направо на 100% , може и към халогените , варианти много :)
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: ксенон на пасат 5/5.5 - въпрос
TiL написа:Някой може ли да напише какви са крушките на къси, дълги и халогените? Мисля да слагам по 4300к навсякъде.
Колега,по мое мнение ксенон на 4300к не свети добре.Днес крушките ги смених на 6000к и е най-добре.Колата ми е пасат б5 с лупи на късите(на аватара ми е стария паст б3,да не си помислиш,че бъркам моделите:).Купих ксенон крушки на 4300к 5000к и 6000к само и само за да добия реална представа кое как свети.Най-доволен от 6000к.На мокър асфалт 4300 е по зле от халогенна крушка.Светлината е жълтеникава и на черния асфалт се губи.При 6000 светлината е синьо-бяла и изглежда по-силна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__, PlamenDimitrov1, rosenstoilov78 и 98 госта