


VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
бихте ли помогнали с грешка 17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-00 - Open Circuit !
Какво може да се каже за нея, овен че е ламда сонда ?
бихте ли помогнали с грешка 17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-00 - Open Circuit !
Какво може да се каже за нея, овен че е ламда сонда ?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
hooligan_sk написа:Страшно мазало си спретнал колега. Актуатора и геометрията се проверяват на ръка в какво състояние са. След това правиш каквото и да е друго - Н75, турбо пътища. И си намери някой сервиз където са си имали работа с ТДИ, че тва са срамно елементарни неща
актуатора се движи, незнам как да погледна на ръка геометрията (ако ми споделиш, няма да се разсърдя), Н75 как да проверя дали е изправен, поогледах и маркучите - уж няма спукани
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Откачи актуатора от лостчето на геометрията и виж дали самат тя се движи от край до край свободно.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
hooligan_sk написа:Откачи актуатора от лостчето на геометрията и виж дали самат тя се движи от край до край свободно.
Благодаря. сега е късно, но още утре ще пробвам
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
lubo007 написа:hooligan_sk написа:Страшно мазало си спретнал колега. Актуатора и геометрията се проверяват на ръка в какво състояние са. След това правиш каквото и да е друго - Н75, турбо пътища. И си намери някой сервиз където са си имали работа с ТДИ, че тва са срамно елементарни неща
актуатора се движи, незнам как да погледна на ръка геометрията (ако ми споделиш, няма да се разсърдя), Н75 как да проверя дали е изправен, поогледах и маркучите - уж няма спукани
=======
Значи щом пренадува или Н75 не притваря и не разтоварва геометрията или самата геометрия не може механично да го направи-зацапана, лоста е със скъсен ход и тнт.
Клапана Н75 се тества най-добре като се свали и провери с 12в и продухване с уста-гледаш дали цъка и кое отваря и затваря-но той има едни като хриле-дупчици под металната си основа-има и тема за него тук. Виж я.
Чисти се, като се разглоби и се зашкурва котвата му. Трябва да се движи свободно в леглото си и да не запира.
Геометрията -пак има теми- не знам при тебе как е разположен лост-дали имаш достъп до него-на ръка трябва да има около 1 см ход-грубо-от горен стопер до долно разтоварено положение ! На Голфовете майче беше по завъртяно. Единствено съпротивлението на пружината да усещаш от актуатора.
Ето в тая тема съм писал как се регулира геото.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901&start=480
Ето ти и клапана как се бара.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=157387
А това турбо от 131 коня, не мисля че ще ти свърши работа. То е по голямо вероятно и съответно не е изчислено за твоят голф.
Естествено е да стане колата още по тромава. Почисти си твоето, регулирай правилно геометрията докато е свалено-на стенд или на ръка.
Ако го правиш на ръка ще трябва после да дорегулираш горното положение-в стопера-напълно притворено. Щото ако затваря докрай геометрията -Ще почне да ти изписва-негатив девиейшън. Демек - ниско налягане или газовете не излизат от ауспуха-давене от ниски. Но това и на ръка можеш да го регулираш- трябва да стига до горен стопер и да удря в него. Абе описал съм го в онази тема виж я.
И накрая виж и тоя Н 75 дали работи коректно.
Няма да сгрешиш ако погледнеш и МАП сензора, който дава инфо за налягането-дали е читав. Трябва да имаш такъв.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Някой може ли да ми каже как да променя настройките на централното заключване така , че при заключване и оключване да ми светне мигачите
колата е Шаран 98г. 1.9 тди афн
Благодаря предварително
колата е Шаран 98г. 1.9 тди афн
Благодаря предварително

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Виж за твоя автомобил кой е модулът на централното.Това е от друга версия, но принципът е еднакъв:


-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
- Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
- Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, почистих с парцалче и вд-40-подобен спрей клапата, защото колата гаснеше по светофарите на ниски обороти. Без да правя нищо покарах малко и видях че държи 1500 оборота на празен ход. Понеже имам лицензиран софтуер и ваг-ком кабел направих адаптация. Оборотите играеха много на празен около 1500 затова направих нова адаптация и оборотите сега са около 900 и без да играят,направо заспа, но ваг-кома пълни грешка:
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
17.00 control Difference
Ross tech Пишат това :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00282
Но там не пише нищо за "17.00 control Difference"
Дайте идея за тая грешка, след изчистване и като запаля колата веднага почва да я дава а след нея почва да пълни разни други грешки.
ПП : Колата е seat толедо 2000 1,6 SR
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
17.00 control Difference
Ross tech Пишат това :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00282
Но там не пише нищо за "17.00 control Difference"
Дайте идея за тая грешка, след изчистване и като запаля колата веднага почва да я дава а след нея почва да пълни разни други грешки.
ПП : Колата е seat толедо 2000 1,6 SR
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Имам чувството, че нещо не е адаптирана както трябва.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
- Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
- Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ми освен да пробвам трети път, иначе като я карам оборотите спят, разликата е огромна!
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
dedicha написа:Ми освен да пробвам трети път, иначе като я карам оборотите спят, разликата е огромна!
Някъде бях чел, че е хубаво да правиш адаптацията поне до 4ти канал.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
- Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
- Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Извинявам се за невежеството ми, но какво значи 4ти канал? Да го направя 4 пъти ли ?
Преди малко повторих операцията още 2 пъти, но разлика няма.
Някъде бях чел, че е добре след адаптация да разкача акумулатора за около 15 мин, това нужно ли е ? Искам само да допълня, че когато колата е на контакт, не я дава тая грешка, а когато я запаля я бълва непрекъснато.
Преди малко повторих операцията още 2 пъти, но разлика няма.
Някъде бях чел, че е добре след адаптация да разкача акумулатора за около 15 мин, това нужно ли е ? Искам само да допълня, че когато колата е на контакт, не я дава тая грешка, а когато я запаля я бълва непрекъснато.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Няма нужда от сваляне на акумулатора, това го правят, за да им трие грешките, а ти имаш Vag-com. А това за каналите означава, там където пише chanel. Т.е. правиш адаптация на chanel 1, после 2,3,4 поне до колкото разбрах и аз. На мен лично не ми даде да адаптирам след 1ви канал, но в рос тек бях чел, че е хубаво до 4ти да се прави. Дано съм ти бил полезен.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
charge pressure control: possitive deviation P1557 - 35-00-
Днес ми исписа това! някой ще ми отвори ли очите?
Днес ми исписа това! някой ще ми отвори ли очите?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
lubo007 написа:charge pressure control: possitive deviation P1557 - 35-00-
Днес ми исписа това! някой ще ми отвори ли очите?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463
неправилна работа на турбо системата ---- причини много .....писано във форума безброй теми :) УСПЕХ
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта