VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот alex_7656 » Нед 05 яну 2014 21:07


Здравейте,
бихте ли помогнали с грешка 17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-00 - Open Circuit !
Какво може да се каже за нея, овен че е ламда сонда ?




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 22:32


hooligan_sk написа:Страшно мазало си спретнал колега. Актуатора и геометрията се проверяват на ръка в какво състояние са. След това правиш каквото и да е друго - Н75, турбо пътища. И си намери някой сервиз където са си имали работа с ТДИ, че тва са срамно елементарни неща :th_up


актуатора се движи, незнам как да погледна на ръка геометрията (ако ми споделиш, няма да се разсърдя), Н75 как да проверя дали е изправен, поогледах и маркучите - уж няма спукани


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот hooligan_sk » Нед 05 яну 2014 22:46


Откачи актуатора от лостчето на геометрията и виж дали самат тя се движи от край до край свободно.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lubo007 » Нед 05 яну 2014 22:56


hooligan_sk написа:Откачи актуатора от лостчето на геометрията и виж дали самат тя се движи от край до край свободно.

Благодаря. сега е късно, но още утре ще пробвам


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот kossis » Пон 06 яну 2014 12:06


lubo007 написа:
hooligan_sk написа:Страшно мазало си спретнал колега. Актуатора и геометрията се проверяват на ръка в какво състояние са. След това правиш каквото и да е друго - Н75, турбо пътища. И си намери някой сервиз където са си имали работа с ТДИ, че тва са срамно елементарни неща :th_up


актуатора се движи, незнам как да погледна на ръка геометрията (ако ми споделиш, няма да се разсърдя), Н75 как да проверя дали е изправен, поогледах и маркучите - уж няма спукани


=======

Значи щом пренадува или Н75 не притваря и не разтоварва геометрията или самата геометрия не може механично да го направи-зацапана, лоста е със скъсен ход и тнт.

Клапана Н75 се тества най-добре като се свали и провери с 12в и продухване с уста-гледаш дали цъка и кое отваря и затваря-но той има едни като хриле-дупчици под металната си основа-има и тема за него тук. Виж я.
Чисти се, като се разглоби и се зашкурва котвата му. Трябва да се движи свободно в леглото си и да не запира.

Геометрията -пак има теми- не знам при тебе как е разположен лост-дали имаш достъп до него-на ръка трябва да има около 1 см ход-грубо-от горен стопер до долно разтоварено положение ! На Голфовете майче беше по завъртяно. Единствено съпротивлението на пружината да усещаш от актуатора.


Ето в тая тема съм писал как се регулира геото.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901&start=480

Ето ти и клапана как се бара.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=157387

А това турбо от 131 коня, не мисля че ще ти свърши работа. То е по голямо вероятно и съответно не е изчислено за твоят голф.
Естествено е да стане колата още по тромава. Почисти си твоето, регулирай правилно геометрията докато е свалено-на стенд или на ръка.
Ако го правиш на ръка ще трябва после да дорегулираш горното положение-в стопера-напълно притворено. Щото ако затваря докрай геометрията -Ще почне да ти изписва-негатив девиейшън. Демек - ниско налягане или газовете не излизат от ауспуха-давене от ниски. Но това и на ръка можеш да го регулираш- трябва да стига до горен стопер и да удря в него. Абе описал съм го в онази тема виж я.

И накрая виж и тоя Н 75 дали работи коректно.

Няма да сгрешиш ако погледнеш и МАП сензора, който дава инфо за налягането-дали е читав. Трябва да имаш такъв.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот passatfen » Пон 06 яну 2014 22:34


Някой може ли да ми каже как да променя настройките на централното заключване така , че при заключване и оключване да ми светне мигачите
колата е Шаран 98г. 1.9 тди афн
Благодаря предварително :beer


boran
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 12 май 2013 16:58
Автомобил: VW Bora 2.0
Двигател: AZJ 2003

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот boran » Вто 07 яну 2014 14:04


Виж за твоя автомобил кой е модулът на централното.Това е от друга версия, но принципът е еднакъв:

Изображение


dedicha
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dedicha » Вто 07 яну 2014 20:22


Здравейте, почистих с парцалче и вд-40-подобен спрей клапата, защото колата гаснеше по светофарите на ниски обороти. Без да правя нищо покарах малко и видях че държи 1500 оборота на празен ход. Понеже имам лицензиран софтуер и ваг-ком кабел направих адаптация. Оборотите играеха много на празен около 1500 затова направих нова адаптация и оборотите сега са около 900 и без да играят,направо заспа, но ваг-кома пълни грешка:
00282 - Throttle Position Actuator (V60)
17.00 control Difference
Ross tech Пишат това :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00282
Но там не пише нищо за "17.00 control Difference"
Дайте идея за тая грешка, след изчистване и като запаля колата веднага почва да я дава а след нея почва да пълни разни други грешки.
ПП : Колата е seat толедо 2000 1,6 SR


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 08 яну 2014 13:14


Имам чувството, че нещо не е адаптирана както трябва.


dedicha
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dedicha » Сря 08 яну 2014 14:46


Ми освен да пробвам трети път, иначе като я карам оборотите спят, разликата е огромна!


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 08 яну 2014 15:15


dedicha написа:Ми освен да пробвам трети път, иначе като я карам оборотите спят, разликата е огромна!

Някъде бях чел, че е хубаво да правиш адаптацията поне до 4ти канал.


dedicha
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот dedicha » Сря 08 яну 2014 16:45


Извинявам се за невежеството ми, но какво значи 4ти канал? Да го направя 4 пъти ли ?
Преди малко повторих операцията още 2 пъти, но разлика няма.
Някъде бях чел, че е добре след адаптация да разкача акумулатора за около 15 мин, това нужно ли е ? Искам само да допълня, че когато колата е на контакт, не я дава тая грешка, а когато я запаля я бълва непрекъснато.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 08 яну 2014 17:32


Няма нужда от сваляне на акумулатора, това го правят, за да им трие грешките, а ти имаш Vag-com. А това за каналите означава, там където пише chanel. Т.е. правиш адаптация на chanel 1, после 2,3,4 поне до колкото разбрах и аз. На мен лично не ми даде да адаптирам след 1ви канал, но в рос тек бях чел, че е хубаво до 4ти да се прави. Дано съм ти бил полезен.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот lubo007 » Сря 08 яну 2014 19:28


charge pressure control: possitive deviation P1557 - 35-00-
Днес ми исписа това! някой ще ми отвори ли очите?


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот minimalizum » Сря 08 яну 2014 22:15


lubo007 написа:charge pressure control: possitive deviation P1557 - 35-00-
Днес ми исписа това! някой ще ми отвори ли очите?


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17965/P1557/005463

неправилна работа на турбо системата ---- причини много .....писано във форума безброй теми :) УСПЕХ



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта