голф 3 обтегач на пистовия ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот drago_tr » Вто 07 яну 2014 20:04


Доста теми изчетох за вибрация на пистовия ремък. Ето какво е положението при мен....голф3 1.9 тди 1Z 1994 год. с вибраций в пистовия ремък. Навсякъде където прочетох, пише за смяната на обтегача. Но се зачудих за нещо друго, понеже карам и пасат с AFN мотор, и става въпрос за ролката на динамото. На AFN-а е с фрайлайф ролка и 120А динамо, а на тоя 1Z е с обикновенна ролка и пак 120А динамо. Дали ако му сложа фрайлайф ролка, ще се успокои тоя ремък. Правил ли го е някой това :rolleyes или трябва да сменявам втулки, г-образен болт и пружината. Днес се обадих да питам за цени...и направо ме пребиха за тоя 20 годишен голф какви пари струва тоя обтегач :death Та идеята е да дадете акъл нещо....не може това да е толкова сложен механизъм, та да не се ремонтира или побългари. Хубаво...втулките ще ги прежала...20 лева са....ама другите неща....




Потребителски аватар
Anonymous88
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
Местоположение: Враца

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот Anonymous88 » Вто 07 яну 2014 20:13


http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3079148
Предполагам и това ще ти е от полза http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=149629

поздрави :beer


Потребителски аватар
mytko731
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот mytko731 » Вто 07 яну 2014 20:17


сменявай смело ролката ефекта е поразителен
ремъка е добре да е конти


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот drago_tr » Вто 07 яну 2014 20:18


за фрайлайф ролката ли говориш колега?
Веднага имам една под ръка, която бях взел за да сменявам на пасата....ама сега ще иде за голфу :Mr Green Fun
Само ми споменете, как се законтряше динамото за да се отвие тая ролка и да се затегне новата. С гайковерт знам че става лесно, но аз не разполагам с такъв.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот samo_pechka » Сря 08 яну 2014 0:40


От Пасат Б5 АФН няма да стане ролката на динамото , да я сложиш на Гуфи . Не пасва , както и броя на пистите , така и офсета. Търси си такава , като за колата ти . Инак ефекта е поразителен , подобрение и пълно решение на проблема :th_up


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот drago_tr » Сря 08 яну 2014 20:12


Днес взех фрайлайф ролка. За моя мотор 1Z със 120 амперово динамо, излизат по каталозите ролка обикновена и фрайлайф ролка. И така, след като я взех, започна едно ходене по майсторите с молба някой да ми отвие старата и да ми завие новата ролка. Всички майстори си намираха някаква причина да не ми свършат работата, като основно акцентираха на това че трябва да се свали динамото. Накрая ме ядосаха, прибрах се в къщи и точно за 3 мин. си я свалих сам старата и си сложих новата фрайлайф ролка. Въобще никакво динамо не съм свалял а не е и необходимо тъй като, като се свали кутията на въздушния филтър има достатъчно място да се работи спокойно. И така първо свалих кутията на филтъра да не ми пречи, свалих ремъка от обтегача, хванах старата ролка (която беше обикновена) с един водопроводен ключ и с гидорето (сега не помня какъв камък ползвах) без много усилия, развих болта в средата, след което с леко почукване и ролката излезна. Сложих новата, тя се завива дясно по посоката на въртене на пистовия ремък, стегнах я колкото можах на ръка (според мен няма смисъл от специализиран инструмент за затягането и тъй като тя е с нормална резба и понеже мотора се върти в същата посока и сама ще се самонатегне в последствие), сложих си ремъка на местото, кутията на въздушния филтър и запалих колата. Чудото веднага стана....сега обтегача има едва доловими вибраций, които са мисля в рамките на нормалното. Струва ми се още, че някак си двигателя започна по-мазно да работи, не тресе толкова и автомобила стана по приятен за каране.
Та се зачудвам....защо бай немец не е сложил още тогава такава умна ролка :screwy
Искам да благодаря на всички колеги които ми дадоха този акъл за тази интервенция :bowdown :bowdown :love.vwclub


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот ventotdi » Сря 08 яну 2014 20:16


drago_tr написа:Днес взех фрайлайф ролка. За моя мотор 1Z със 120 амперово динамо, излизат по каталозите ролка обикновена и фрайлайф ролка. И така, след като я взех, започна едно ходене по майсторите с молба някой да ми отвие старата и да ми завие новата ролка. Всички майстори си намираха някаква причина да не ми свършат работата, като основно акцентираха на това че трябва да се свали динамото. Накрая ме ядосаха, прибрах се в къщи и точно за 3 мин. си я свалих сам старата и си сложих новата фрайлайф ролка. Въобще никакво динамо не съм свалял а не е и необходимо тъй като, като се свали кутията на въздушния филтър има достатъчно място да се работи спокойно. И така първо свалих кутията на филтъра да не ми пречи, свалих ремъка от обтегача, хванах старата ролка (която беше обикновена) с един водопроводен ключ и с гидорето (сега не помня какъв камък ползвах) без много усилия, развих болта в средата, след което с леко почукване и ролката излезна. Сложих новата, тя се завива дясно по посоката на въртене на пистовия ремък, стегнах я колкото можах на ръка (според мен няма смисъл от специализиран инструмент за затягането и тъй като тя е с нормална резба и понеже мотора се върти в същата посока и сама ще се самонатегне в последствие), сложих си ремъка на местото, кутията на въздушния филтър и запалих колата. Чудото веднага стана....сега обтегача има едва доловими вибраций, които са мисля в рамките на нормалното. Струва ми се още, че някак си двигателя започна по-мазно да работи, не тресе толкова и автомобила стана по приятен за каране.
Та се зачудвам....защо бай немец не е сложил още тогава такава умна ролка :screwy
Искам да благодаря на всички колеги които ми дадоха този акъл за тази интервенция :bowdown :bowdown :love.vwclub

Стегни ролката хубаво да не седи ремъка усукан . Всяка иновация си идва с времето и опитите ... ,така че по-важното е ,че е измислена поне :th_up


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: голф 3 обтегач на пистовия ремък

Мнениеот drago_tr » Сря 08 яну 2014 20:30


Така като го гледах, не го видях да шава. Ще я пробвам утре сутринта на студено, ако не свири ремъка, значи всичко е ок :th_up

Проверих го днес сутринта...запалих...нямаше свирене на ремъка. Но не беше достатъчно студено +5 градуса само :wink



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта