SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
ROCK 4 EVER
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 26 юни 2012 12:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Ст.Загора

SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот ROCK 4 EVER » Пон 04 фев 2013 17:42


Здравейте, проблема както вече го описах, е че когато откача "плюса" и замеря с мултицет, показва че има "НЕЩО" което "дърпа" 2,24a.h. ток!!Колата е заключена с ключа и алармата неработи!Ходих до един който поставя аларми и той я провери като откачаше всичките бушони един по един,но ненамери проблема, и каза че имало една кутия под краката ми и като се намокрела правила такива проблеми!! :aaaaa !
Аз му казах че имам една под седалката в нещо като"жабка" но той твърди че не е от нея а от таз под краката ми!!
И ко праим ся???????




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот kris11 » Вто 05 фев 2013 12:20


Имаш ли мокър мокет под водача ? Ако не откъде ще се е намокрила кутията.
1.Ако алармата ти е с вградена акумулаторна батерия - откачи я.
2. Откачи на акумулатора и тогава извади дебелия кабел от алтернатора и буксата към реле регулатора. Изолирай дебелия кабел , който се закача на шпилката на алтернатора с някакъв подходящ маркуч, закачи + са на акумулатора и тогава измери консумацията.
3.Оставт ли да светят лампите в купето след заключване и пускане на алармата, че са бая на брой
Пиши за резултатите
И имаш консумация 2,4А , а не А :wink часа

Последна промяна от kris11 на Сря 12 юни 2013 20:28, променено общо 1 път.


ROCK 4 EVER
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 26 юни 2012 12:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Ст.Загора

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот ROCK 4 EVER » Чет 07 фев 2013 22:42


1: Не е мокър пода!
2:Алармата се захранва от акумолатора!
3:Заключвам на ръка без да включвам алармата ,чакам да изгаснат всички лампи в купето, и чак тогава замервам, ими показва че нещо "папа" ток! :dontknow


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот kris11 » Пет 08 фев 2013 10:37


радиото какво е ?щатно или слагано допълнително / някое китайче /?
Пробвай да разкачиш буксата към реле регулатора и дебелия кабел към шпилката на алтернатора .Измери консумацията. Ако няма - пробил диод в алтернатора.
Другото -вземаш 1 кофа търпение и започваш да вадиш предпазителите един след друг и мериш след всеки изваден . Поради 'малкия" им брой ще е дълга процедура.
Алармата ти ,ако има вграден акумулатор и той е скапан си дърпа ток без значение дали е включена алармата или не. Скапаното акумулаторчр прави неуспешни опити да се зареди от щатния на автмобила и го изтощава.

Последна промяна от kris11 на Сря 12 юни 2013 20:30, променено общо 1 път.


z42
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот z42 » Сря 12 юни 2013 12:48


Колега, няма да е от радиото - то е вързано през бушоните, а вие вече сте ги сваляли. Но не пречи да го извадиш от куплунзите профилактично, както и да му огледаш кабелите (кой знае кой го е връзвал и дали по някаква си негова причина не му е докарал ток не от където трябва).
Провери както ти казват дали не е диод на алтернатора и извади кабела от куплунга към алармата (да остане само антената й - тя трябва да е едно единично кабелче).
(Докато си оправиш проблема, алармата може да не бързаш да я включваш - като си с изключен акумулатора на паркинга, така или иначе нямаш и аларма.)
Ако не изчезне утечката, може да има късо някъде.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот kris11 » Пет 14 юни 2013 11:21


ROCK 4 EVER написа:Ходих до един който поставя аларми и той я провери като откачаше всичките бушони един по един,но ненамери проблема, :aaaaa !

Едва ли ги е откачасл един по един :mrgreen
С кое табло си ? с 1 хоризонтален ред само или с 1 вертикален в ляво и долу 1 хоризонтален ред предпазители ??
Откачи си алтернатора и провери за утечка.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот bobitur » Пет 14 юни 2013 19:16


Модула на централното под шоф. седалка ли е? Ако е там махни го от буксите и тогава пробвай с мултицета.
При мен и при свален бушон на централното(при проблемен модул, пълен с жаби и тиня) не гасеше осветлението на купето, което мисля го командва точно този модул. Но до 99 година е под шоф. седалка след това не прави проблеми когато е в двиг. отсек.
Поздрави.


ROCK 4 EVER
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 26 юни 2012 12:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Ст.Загора

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот ROCK 4 EVER » Пет 02 авг 2013 16:01


Откакто свърши зимата и спряха дъждовете,"рибата"спря да дърпа ток!!!!!! :question :question :question :question


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот kris11 » Съб 03 авг 2013 14:37


ROCK 4 EVER написа:Откакто свърши зимата и спряха дъждовете,"рибата"спря да дърпа ток!!!!!! :question :question :question :question

Да ама си виж горната тема за централното. Проблема не е отстранен


ROCK 4 EVER
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 26 юни 2012 12:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Ст.Загора

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот ROCK 4 EVER » Нед 04 авг 2013 10:10


Тя"рибата" спря да прави бели още преди 2-3 месеца,а проблема с централното е, от около 4-5 дена!!
(имали вероятност от поразмърдани-пораздърпани кабели отвътрешната страна на задна-лява врата да се преебе централното!???????) :eek


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот bobitur » Пон 05 авг 2013 7:02


ROCK 4 EVER написа:Тя"рибата" спря да прави бели още преди 2-3 месеца,а проблема с централното е, от около 4-5 дена!!
(имали вероятност от поразмърдани-пораздърпани кабели отвътрешната страна на задна-лява врата да се преебе централното!???????) :eek

Аз бих се насочил към модула на централното. Сложи го твоя модул на работеща кола за проба. Ако е от него на добър жичкаджия може да го премахне, аз от две години съм без модул и се родих.


ROCK 4 EVER
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 26 юни 2012 12:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Ст.Загора

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот ROCK 4 EVER » Пон 05 авг 2013 10:57


Би ли обяснил по-подробно за туй чудо, щот съм много "зелен" в тез работи!!
Може и на Л.С.


rocky_vd
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 02 апр 2009 13:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот rocky_vd » Чет 09 яну 2014 10:10


При мен има подобен проблем с гълтането на ток и установих чрез много игра с бушони и кабели, че идва от таблото и по точно от черния куплунг (зад таблото с уредите има 2 куплунга един черен и червен) :love.vwclub


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: SHARAN-2,0 115k.к.с.. ADY дърпа ток

Мнениеот kris11 » Чет 09 яну 2014 13:49


rocky_vd написа:че идва от таблото и по точно от черния куплунг (зад таблото с уредите има 2 куплунга един черен и червен)

Честито на печелившите.
Разъем черного цвета:
1 - Контрольная лампа незакрытой передней левой двери
2 - Контрольная лампа незакрытой передней правой двери
3 - Контрольная лампа незакрытой задней левой двери
4 - Контрольная лампа незакрытой задней правой двери
5 - Контрольная лампа незакрытой крышки багажного отсека
6 - Контрольная лампа перегорания правой лампы ближнего света
7 - Контрольная лампа перегорания левой лампы ближнего света
8 - Контрольная лампа перегорания правой лампы стоп-сигнала и габ. фонаря
9 - Контрольная лампа перегорания левой лампы стоп-сигнала и габ. фонаря
10 - Контрольная лампа сигнализатора температуры 4°C
11 - Контрольная лампа сигнализатора температуры 0°C
13 - Контрольная лампа недостатка жидкости для омывателя
14 - MFA - клавиша вызова 1 запоминающего устройства отдельной поездки
15 - MFA - клавиша вызова 2 общего запоминающего устройства
16 - MFA - Сигнал температуры масла
18 - MFA - сигнал наружной температуры
20 - Датчик наружной температуры
21 - MFA - Сигнал расхода топлива
12, 17, 19, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 не используются

И най-вероятно е от 1-5
Само в подаденото инфо да не си сбъркал цвета?
ПОтенциално опастния за консумация е черния - към него е регулатора за яркостта на таблото, мощни жични резистори -бяло и черен. Тзои регулатор има навика да умира.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта