Днес взех масло, Кастрол ЕDGE 5W40, 200лв за 4 литра, маслен филтър и горивен филтър, сега ще ходя да ги сменям. Интересното, което е и не ми дава мира е че е спукана меката връзка на мястото, където се свързват ауспуха с двг, а по-надолу има нещо като малко казанче и мисля че това е филтъра за твърдите частици, дето по принцип го няма на мойта кола и си мисля, че е слаган допълнително. В оригиналната книжка пише, че моят пасат трябва да отговаря на 505.01 за маслото, а не 507.00, които са с този филтър. Сега вече купих маслото, въпеки че е с този филтър, надявам се да няма някакви последици, защото е по-гъсто маслото, все пак не е първа младост и километрите си оказвят влияние малко или много. Та това ме притеснява, иначе гледах и още 5 коли същата година с Червено ДИ също са по 101 коня, от 2002 г. с червено ДИ са по 130 коня.
Имам въпрос. Може ли колата да пали студена и след 3 секунди да изгасне и може ли това да бъде от стар горивен филтър? Щото като запаля и дам малко газ точно за 1 секунда всичко все едно е супер, имат ли автоматичен смукач или нямам си на идея какво може да е. Предложения?



И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Смених маслото и почна да пуши повече, нормално ли е това?
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Дано не са ти били сложили някоя добавка в мотора 

- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Vidol Nikolov написа:Дано не са ти били сложили някоя добавка в мотора
Добавка тип? в смисъл за пушека ли? За пръв път карам дизел, та нищичко не ми е ясно кое е нормално и кое не.
Искам да попитам, това нещо на снимката филтър за твърди частици ли е, или си въобразявам, защото ми изглежда доста по-малък отколкото тези, които съм виждал по нет-а, нямам опит с тях и незнам дали е това, което си мисля. Четох, че тези филтри за твърди частици оказват голямо налягани върху двг и така съсздават проблеми. Меката връзка на снимката отгоре е спукана или скъсана по-точно. Мислех си дали не е заради този филтър? Ако е така директно го махам, но ще трябва да изчакам да дойда до БГ. В оригиналната книжка пише че моят модел трябва да отговаря на стандарта за масла 505.01, демек без този филтър, а там на снимката ако това е такъв филтър, то той е бил добавян допълнително и незнам дали не съм сгрешил като съм купил масло по сервизната книжка за такъв без. Бахти обърквацията, ся и пуши на всичкото отгоре . . .
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
това е катализатор колега
можеш да го махнеш и да сложиш тръбва
можеш да го махнеш и да сложиш тръбва
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Значи не е филтър за твърдите частици и следва маслото да е правилното 505.01 и на капака си го пишеше, ама се притеснявам, че почна да пуши повече, пък преди не пушеше изобщо и ми казаха, че са били слагали някакво масло за 20.000км дето държало 5W30, а то отговаря на стадрата за масла 507.00. Бе съвсем се обърках с тия стандарти, масла и филтри, само знам, че ся повече пуши, дано се махне след време
Притеснявам се да не е много тънко маслото и да го гори, за това да пуши или пък някаква добавка да е имало, бива ли ги тия добавки, да слагам ли някаква или да си го оставя така или да му сложа по-гъсто масло от сорта на 10 40 или 10 60 има едно пак на кастрол
Притеснявам се да не е много тънко маслото и да го гори, за това да пуши или пък някаква добавка да е имало, бива ли ги тия добавки, да слагам ли някаква или да си го оставя така или да му сложа по-гъсто масло от сорта на 10 40 или 10 60 има едно пак на кастрол
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Здравейте колеги, днес смених и горивния филтър. Забелязах някакъв странен шум като от когато хладилника няма достатъчно фреон и си мисля дали и климатроника е така? Няма топло в колата, как не се сетих да проверя. Пробвах да я загрея, стига до 75 градуса и то дълго я карах към 45 минути, после като пусна парното духа топло, но за 5 минути и след това се охлажда както температурата на колата, така и въздуха дето духа. Не мога да разбера какво му е. Четох по форумите, викат че било от течността за охлаждане, но не можах да разбера това какво общо има с климатроника?
При горещ двг, радиатора е студен, което означава че термостата си работи, но каква е тогава причината да не може да духа топло и да стига само до 75 градуса на датчика?
много гадно зимата без парно
При горещ двг, радиатора е студен, което означава че термостата си работи, но каква е тогава причината да не може да духа топло и да стига само до 75 градуса на датчика?
много гадно зимата без парно

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Смени термостата
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
+1 за термостата!
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Помощ колеги, не знам какво става, на -15 градуса колата пали от раз, след 3-4 секунди изгасва. Когато пробвах за 2-ри път запалих и преди да изгасне подадох малко газ да стигне до 1000 оборота и пуснах, след което си задържа на 750 оборота. Няколко пъти така стана. Не е от температурата преди и когато я взех беше така на плюс 2 градуса. Също така гасне в движение, докато сменям предавка, да речем ако съм на 3-та с 2500 оборота, изключвам от скорост и намалявам докато включа на 2-ра и изгасва, не е всеки път, случи се 4-5 пъти, но е неприятно. Изглежда като я изключа от скорост от по-високи обороти и гасне, ако е била на 2000 оборота и изключа от скорост не гасне. Какво да правя нз, помощ
Термостата утре ще го купя и ще пробвам дали ще има топло. Помощ за гасненето и за паленето





Термостата утре ще го купя и ще пробвам дали ще има топло. Помощ за гасненето и за паленето
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Мисля че темата ми се изчерпа, моля модераторите да я заключат, ако сметнат за нужно :), за да не се трупат ненужни мнения :)
- onazi
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: И аз да се впиша в клуба с Пасат Б5.5 1.9 TDI :)
Много хубава 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта