Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ами радиаторче сложи Valeo и ще си доволен :) Макар,че аз съм със ТопРан вече година и нещо и нямам проблеми .. явно е въпрос на партида която е качествена ..
- ilia_d008
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
При мен още със смяната парното не беше на ниво и с времето изчезна,а клапите бяха ремонтирани със смяната! А сега от два дни имам чувството че се е пробило и сълзи защото ми намирисва чата пат на антифриз а загуби на течност нямам или поне не осезаеми и мисля да го изпреваря преди да е протекло качествено!
- enjoyner
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 21 юни 2009 10:24
- Автомобил: Mk5 4motion
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
ilia_d008 написа:При мен още със смяната парното не беше на ниво и с времето изчезна,а клапите бяха ремонтирани със смяната! А сега от два дни имам чувството че се е пробило и сълзи защото ми намирисва чата пат на антифриз а загуби на течност нямам или поне не осезаеми и мисля да го изпреваря преди да е протекло качествено!
Виж предния прозорец дали се запотява при влажно време и дали е мазно
- ilia_d008
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Не дочаках да видя,колата е разглобена в момента!Беше пукнато едно от рамената на моторчето за клапите което щифтовах и залепих че ново е 290лв и утре се зглобява с ново радиаторче!
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 11 сеп 2009 22:04
- Автомобил: Golf lV
- Двигател: ALH - 2003
- Местоположение: гр. Варна
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте, колеги.
Имам следния проблем, нямам топъл въздух към краката... нито в ляво, нито в дясно. А към предното стъкло и централните въздуховоди си духа добре, чак пари на моменти. Та от къде може да е проблема, ако знае някой да ме насочи ще съм безкрайно благодарен. И как мога да го реша този проблем, че на дълъг път краката ми стават ледници.
Благодаря!
Весели празници!
Имам следния проблем, нямам топъл въздух към краката... нито в ляво, нито в дясно. А към предното стъкло и централните въздуховоди си духа добре, чак пари на моменти. Та от къде може да е проблема, ако знае някой да ме насочи ще съм безкрайно благодарен. И как мога да го реша този проблем, че на дълъг път краката ми стават ледници.

Благодаря!
Весели празници!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Освен да се е откачило жилото което отговаря за клапата разпределяща въздуха
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Най-напред ЧНГ 2014!
Големи благодарности на всички, които са помагали и продължават да дават съвети.
Изпълних препоръките за облепяне на клапите като демонтирах само смукателния ръкав по метода на kraso89. Продухах радиатора на отоплението - никакви мръсотии. Обезвъздуших радиатора на отоплението като последователно отворих двата маркуча към него. Въпреки това няма промяна в топлината на въздуха както коментират другите колеги. Остана само съмнението за грешно прикачени маркучи. В момента ситуацията е следната:
- По-дългия от едната страна е свързан към блока за термостата, а другия към левия(изход) на радиатора.
- Късия е свързан към смукателния на водната помпа и дясно(вход) на радиатора.
Така ли трябва да бъде ми е въпроса?
Големи благодарности на всички, които са помагали и продължават да дават съвети.
Изпълних препоръките за облепяне на клапите като демонтирах само смукателния ръкав по метода на kraso89. Продухах радиатора на отоплението - никакви мръсотии. Обезвъздуших радиатора на отоплението като последователно отворих двата маркуча към него. Въпреки това няма промяна в топлината на въздуха както коментират другите колеги. Остана само съмнението за грешно прикачени маркучи. В момента ситуацията е следната:
- По-дългия от едната страна е свързан към блока за термостата, а другия към левия(изход) на радиатора.
- Късия е свързан към смукателния на водната помпа и дясно(вход) на радиатора.
Така ли трябва да бъде ми е въпроса?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Не разбрах Пеца за каква кола точно става въпрос, но понеже темата е за голф 3 предполагам че е за такъв. По принцип като стоиш отпред срещу колата все едно да си човъркаш нещо по мотора, отдясно от главата с един фланец излиза широк маркуч който влиза директно в дясната тръба на радиаторчето, тази най много да се разклонява към всмукателния колектор ако има подгрев там, други разклонения ако са правени сигурно са за монтаж на изпарител, изхода на парното е лявата тръба която се включва директно в металната тръба над съединителя, която отива при водната помпа.
Ако на входа и изхода на радиатора има едни кръгли термостати и клапи с тънко мисля 8мм маркуче между тях, моя съвет е да ги разкараш заменяйки ги с едно парченце тръба метална 1/2
Ако на входа и изхода на радиатора има едни кръгли термостати и клапи с тънко мисля 8мм маркуче между тях, моя съвет е да ги разкараш заменяйки ги с едно парченце тръба метална 1/2
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Голф 3 с двигател ABD 1.4.

Гледано от страна на двигателя както казваш отдясно на главата под дистрибутора се намира термостата. От неговия корпус излизат няколко отклонения едното, от които е за радиатора вляво. Другия извод е към разширителното казанче. Десния край на радиатора за отоплението е свързан с колектора на смукателната помпа както съм написал. Явно са обратно на описаната от Вас схема. Благодаря за помощта още веднъж. Ще ги свържа обратно да видя какъв ще е резултата.

Гледано от страна на двигателя както казваш отдясно на главата под дистрибутора се намира термостата. От неговия корпус излизат няколко отклонения едното, от които е за радиатора вляво. Другия извод е към разширителното казанче. Десния край на радиатора за отоплението е свързан с колектора на смукателната помпа както съм написал. Явно са обратно на описаната от Вас схема. Благодаря за помощта още веднъж. Ще ги свържа обратно да видя какъв ще е резултата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ахм, тоя мотор е нещо наопаки.
Виж на тази схема http://www.catcar.info/audivw/#c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDIwXHUwNDRiXHUwNDNkXHUwNDNlXHUwNDNhIiwiMjAiOiJWVyIsIjQwIjoiR29sZiBcdTA0MTVcdTA0MTJcdTA0MjBcdTA0MWVcdTA0MWZcdTA0MTAiLCI1MCI6IjE5OTUiLCI2MCI6Ilx1MDQxNFx1MDQzMlx1MDQzOFx1MDQzM1x1MDQzMFx1MDQ0Mlx1MDQzNVx1MDQzYlx1MDQ0YywgXHUwNDQxXHUwNDQ2XHUwNDM1XHUwNDNmXHUwNDNiXHUwNDM1XHUwNDNkXHUwNDM4XHUwNDM1IiwiNzAiOiIxMjEyMCAgIn18fHN0PT03MHx8YnJhbmQ9PXZ3fHxtYXJrZXQ9PVJEV3x8bWRsPT1HTyAgIHx8RXBpcz09MTU5fHxFaW5zYXR6PT0xOTk1fHxNYWluR3JvdXA9PTF8fEJpbGR0YWZlbD09MTIxMjAgfHxHcmFmaWs9PTAxMjEyMDEyMQ%3D%3D
Тръба 2 е напорната магистрала, тръба 3 е връщащата се течност, мисля само от схемата като разглеждам че тръби 26 и 27 са за парното и по тази логика маркуч с номер 27 излиза от рогатия разпределител и отива като вход на радиатора за парното, а 26 се явява изход.
Разбира се това са само разсъждения по картинката и може да са напълно грешни, докато не ги потвърди Стефан
Виж на тази схема http://www.catcar.info/audivw/#c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDIwXHUwNDRiXHUwNDNkXHUwNDNlXHUwNDNhIiwiMjAiOiJWVyIsIjQwIjoiR29sZiBcdTA0MTVcdTA0MTJcdTA0MjBcdTA0MWVcdTA0MWZcdTA0MTAiLCI1MCI6IjE5OTUiLCI2MCI6Ilx1MDQxNFx1MDQzMlx1MDQzOFx1MDQzM1x1MDQzMFx1MDQ0Mlx1MDQzNVx1MDQzYlx1MDQ0YywgXHUwNDQxXHUwNDQ2XHUwNDM1XHUwNDNmXHUwNDNiXHUwNDM1XHUwNDNkXHUwNDM4XHUwNDM1IiwiNzAiOiIxMjEyMCAgIn18fHN0PT03MHx8YnJhbmQ9PXZ3fHxtYXJrZXQ9PVJEV3x8bWRsPT1HTyAgIHx8RXBpcz09MTU5fHxFaW5zYXR6PT0xOTk1fHxNYWluR3JvdXA9PTF8fEJpbGR0YWZlbD09MTIxMjAgfHxHcmFmaWs9PTAxMjEyMDEyMQ%3D%3D
Тръба 2 е напорната магистрала, тръба 3 е връщащата се течност, мисля само от схемата като разглеждам че тръби 26 и 27 са за парното и по тази логика маркуч с номер 27 излиза от рогатия разпределител и отива като вход на радиатора за парното, а 26 се явява изход.
Разбира се това са само разсъждения по картинката и може да са напълно грешни, докато не ги потвърди Стефан

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Да!
Връзките са като на линка поз. 26 и 27.
Много ми хареса снимката на радиатора за отоплението. Отдавна исках да го видя отблизо. Мисля като го гледах от най-първия пост и сега, че десния е изхода. Като ги размених тези дни стана по-зле и възстанових старото положение. Тъй като дясната тръба е на по-ниско ниво от лявата самообезвъздушаването ще се осъществи по-лесно при лява вход - така мисля.
Връзките са като на линка поз. 26 и 27.
Много ми хареса снимката на радиатора за отоплението. Отдавна исках да го видя отблизо. Мисля като го гледах от най-първия пост и сега, че десния е изхода. Като ги размених тези дни стана по-зле и възстанових старото положение. Тъй като дясната тръба е на по-ниско ниво от лявата самообезвъздушаването ще се осъществи по-лесно при лява вход - така мисля.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Те тръбите на радиатора са на една и съща височина, просто пластмасовото казанче на радиатора разделя в средата двата реда тръбички на питата.
Аз тоя радиатор го разглобих, извадих серпентините отвътре и затворих, монтирах и на колата вече. Сравнение с китайския ИТН няма база за сравнение. 2 минути на място и почва да вее затоплен въздух, на над 70 градуса на водата и втора степен на вентилатора, ако си задържиш повечко време ръката на духалката почва да пари
Аз тоя радиатор го разглобих, извадих серпентините отвътре и затворих, монтирах и на колата вече. Сравнение с китайския ИТН няма база за сравнение. 2 минути на място и почва да вее затоплен въздух, на над 70 градуса на водата и втора степен на вентилатора, ако си задържиш повечко време ръката на духалката почва да пари
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Теста за работата на отоплението е като на място запалвам колата и чакам да се включи вентилатора за охлаждането на антифриза. През това време съм включил вентилатора на отоплението на 4 степен и констатирах, когато съм свързал маркучите по правилната схема (горещата вода от двигателя влиза в дясната тръба на радиатора, а лявата отива към входящия колектор на помпата)въздуха в началото наистина е горещ. След изтичане на 2 минути изстива. При обратното свързване през цялото време е топъл около 40 градуса.
Не схванах процедурата по махането на серпентините. При новата конфигурация как се осъществява затоплянето. Не съм виждал на живо самия радиатор.
Не схванах процедурата по махането на серпентините. При новата конфигурация как се осъществява затоплянето. Не съм виждал на живо самия радиатор.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Абе колега, имаш ли на маркучите пред радиаторчето едни е такива подобни неща

Ако имаш направо ги разкарай тия простотии и ги замени с парче тръба 1/2
Ето темата дето василии пръви е обяснил да се разкарват тия неща http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=173607

Ако имаш направо ги разкарай тия простотии и ги замени с парче тръба 1/2
Ето темата дето василии пръви е обяснил да се разкарват тия неща http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=173607
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта