Ето малко инфо от тия дни за някой части(колата смеси масло и антифриз):
Масла-100лв(моторно и хидравлика)
Втулка разпр вал-70лв
Воден маркуч-30лв
Ролка ВКМ-110лв
Водна помпа-90лв
Ангрен ремък-50лв
Подгревни свещи-64лв
Хидротест на цилиндрова глава-60лв
Тръбичка за налягане на маслото към турбото-150лв(влиза доставката от Германия)
Като цяло ремонта ми излезе 1100лв
Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации ...
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Хиляди безаварийни километри 

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 21:18
- Автомобил: GOLF 4 TDI GTI 150hp
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: provadia
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
2.2-2.3л събира скоростната кутия! 75W90 е маслото което карам аз 

- Viper83
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 19 юни 2013 18:08
- Автомобил: Golf 4 TDI 150hp
- Двигател: 2002 ARL
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Искам да питам някой карал ли е с ELF Голф 4 ARL
В момента мога да си го купя на много изгодно цена и е директен внос от Франция(не е правено за България)
В момента мога да си го купя на много изгодно цена и е директен внос от Франция(не е правено за България)
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Ако на тубичката пише:
го отнасяй
VW 505.01 specification. These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on fixed service intervals (15,000km / 12 months)
го отнасяй

- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
До колеги които карат без кори под двигателя:
Купувайте и задължително слагайте.
Поне на леона са 2 по-малки лява и дясна и една централна, която покрива всичко.
Особено зимата не е хубаво да се кара без кора - най-малкото защото мята гняс по ролки, ремък, турбо, актуатор...
Аз миналата зима карах без кора, колата ми седи в гараж. Една сутрин влизам, паля, тръгвам и гледам турбината въобще не надува (буустметъра седи на 0) викам бах мааму
а колата върви по-зле от чист дизел (максимум 120 и то с мъка
).
Като отидох на майстор се оказа блокирал актуатор.. Беше здраво корозирал и тотално отказваше да мърда.. Та вземи тия 200лв за нов актуатор.
Купувайте и задължително слагайте.

Особено зимата не е хубаво да се кара без кора - най-малкото защото мята гняс по ролки, ремък, турбо, актуатор...
Аз миналата зима карах без кора, колата ми седи в гараж. Една сутрин влизам, паля, тръгвам и гледам турбината въобще не надува (буустметъра седи на 0) викам бах мааму


Като отидох на майстор се оказа блокирал актуатор.. Беше здраво корозирал и тотално отказваше да мърда.. Та вземи тия 200лв за нов актуатор.
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
С каква скоростна кутия са ARL-ите и при 100км/ч на най-висока предавка на какви обороти е двигателя?
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Pъчна шестстепенна, ≈ 2000 оборота 

- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Бих искал, профилактично да си почистя дюзите с ултразвук, та в тази връзка, ви моля, да ми препоръчате читав сервиз (лично изпитан вече
) в София
Благодаря Ви предварително

Благодаря Ви предварително

- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
доколкото знам на дизел не се чистят,а направо се сменят пробвай с добавка примерно на pro tec аз съм много доволен
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
В най-близко бъдеще ще се наложи
да си заприходя новичък дебитомер и ... сега идва най-интересната част
- като се поразчовърках насам и натам, изникнаха 2 варианта за ARL, а именно до 2002 май и след тази дата. Такааа, до тук нищо необичайно, избирам, значи, след 2002 май и излиза, че заводския дебитомер следва да е BOSCH с номер 0 281 002 461, няма лощо, дори и цената радва максимално ... 286 лева
След като попремина първоначалния стрес, проверих за алтернативен вариант от марката PIERBURG и да, оказа се, че има с №: 7.22684.08.0 и на цени вариращи от 141 лева до 186 лв., в зависимост от наглостта и безочливостта на продавачите
Днес, обаче, след като реших да поизпръскам/почистя моя, с цел временно подобряване на КПД-то му, хвърлих и едно око на номера му и що да видя, че е BOSCH, бош е, но с номер F 00C 2G2 055
И сега драмата, първо не съумях да открия такъв нов из нашенските сайтове, а още по-малко заместител от марката PIERBURG ?! В тази връзка моля, ако някой от вас е сменял дебитомер наскоро, да сподели какъв му е бил стария и с какво го е заменил и не на последно място бих се радвал на някакви отзиви следствие смяната 


- като се поразчовърках насам и натам, изникнаха 2 варианта за ARL, а именно до 2002 май и след тази дата. Такааа, до тук нищо необичайно, избирам, значи, след 2002 май и излиза, че заводския дебитомер следва да е BOSCH с номер 0 281 002 461, няма лощо, дори и цената радва максимално ... 286 лева


Днес, обаче, след като реших да поизпръскам/почистя моя, с цел временно подобряване на КПД-то му, хвърлих и едно око на номера му и що да видя, че е BOSCH, бош е, но с номер F 00C 2G2 055


- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Това е номера на патрона,гледай номера на корубата!
- 7 speed DSG
- Мнения: 260
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
Най-доброто масло (хидрокрекинг технология) според моя Голф, в ценовия диапазон до 100 лв.
RAVENOL VPD 5W-40

RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Düse offers:
• Recommendation for VW diesel engines with “Pumpe-Düse-System” according to VW 505 01
• Turbo stability
• Quickest lubrication time and quickest filling of the bucket tappet that means no cold start rattling
• Respectively cold start corrosion
• Highest corrosion protection at all flexible parts like valve actuating device, camshaft and piston rings even under permanent full load trips
• Reduced oil consumption[/quote]
p. s. Смяна на 7 500 километра, естествено !

RAVENOL VPD 5W-40

RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Düse offers:
• Recommendation for VW diesel engines with “Pumpe-Düse-System” according to VW 505 01
• Turbo stability
• Quickest lubrication time and quickest filling of the bucket tappet that means no cold start rattling
• Respectively cold start corrosion
• Highest corrosion protection at all flexible parts like valve actuating device, camshaft and piston rings even under permanent full load trips
• Reduced oil consumption[/quote]
p. s. Смяна на 7 500 километра, естествено !

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .
И аз смятам да сменя Кастрола с Равенол.Но чак на 7500км. да сменям масло ми идва доста параноично...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 51 госта