eng написа:Ми да пак не са същите, пак има по-малко "капани", на 1,8Т му се набива един ГИ и пак не са същите, звука и той не е същия, като на ТДИ-то и пак няма ГНП, пък и да има вода в бензина няма да е толко проблем както в нафтата.
Вървежа........................и той не е същия...............друго?
Пак казвма и аз харесвам дизел заради големия върт.момент, но просто за Бг и то 10+ годишна кола си е бъркане в торбата, а и автора не споменава за бензин с турбо а доколкото разбирам говори за атмосверен бензин.Иначе ако сравнявам атмосверени бензин и дизел-какво има за сравнение?Освен по-ниския разход в литри в полза на нафтата, но ако се сложи газ на бензина и тая разлика се стопява.
Трудно ми е да си прадставя кола 2001-2003 да кажем Пасат Б5 или Б5,5 чист дизел - нямам идея това как въобще ще се движи?
Преди това нали спомена турбо,съединител,дюзи.. сега вода и глупости. Кое не му е същото на вървежа? 1.9тди 131 бие 1.8т 150, кое не му е същото ? Нафтата къде е проблема, аз проблеми с нафтата от големите вериги нямам? За разхода.. колко гори 1.8т със 140? под 10 не е със сигурност, 1.9 ще даде 5.5, при сегашните цени сметни колко е разликата..
+ това инвестираш 1000лв за ГИ.. а тва вече вибрации,шум и т.н. е въпрос на вкус ;)
пък за къси разстояния да не говорим, аз как живея в малък град и се кара по 1км на посока тамън на газ лятото ще карам, а зимата ще си прекам на бензин понеже е евтин и с "малък" разход ;)