Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Че има ли надлъжен мотор с обратен съединител ?!
- svetliosabev
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1Z 1995
- Местоположение: V.Tyrnovo
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Спецялно този не е обратен,колегата се е заблудил сигурно. 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
samo_pechka написа:Че има ли надлъжен мотор с обратен съединител ?!
Нямам представа . Само сезирах ,защото на Вентото ААЗ беше обратен 210 мм.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
samo_pechka написа:Че има ли надлъжен мотор с обратен съединител ?!
Нямам представа . Само сезирах ,защото на Вентото ААЗ беше обратен 210 мм.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Радо , имаш ли представа колко тежи маховика на Пешката ( kompresor) Това ще ми даде една представа за количество гориво и очаквани резултати на ниски и високи . На вентото маховика ,ако не се лъжа тежеше 6,2 кг ,което е адски по малко от ТДИ плътен ,а камоли демферен . Имах наблюдения как се държи вентото срещу стоков АФН и АХФ и търсех отговори тогава.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Ще поровя , не съм сигурен ,но си мисля , че е същия слаган по ACE , по 1Z , абе масов модел е , има го по една камара надлъжни, вече притискателя и самия диск са на различни диаметри . Доколкото се сещам 8.2 или 8.3 кила беше , но не съм на 100% сигурен 
П.п. в нета проверих набързо , според инфото : Schwungrad ist vom 1,6 bis zum 2,0E komplett gleich. Teilenummer: 026 105 269 L Wurde bei folgenden Motoren eingebaut: Benziner: RN, JV, PP, NE, SF, JN, DZ, SD, RU, PM, RNA, 3A; Diesel: JK; Turbo-Diesel: RA, SB
Т.е. масовия модел маховик 026 105 269 L слаган по една камара Ауди с четирицилиндровите мотори , без значение бензин дизел.

П.п. в нета проверих набързо , според инфото : Schwungrad ist vom 1,6 bis zum 2,0E komplett gleich. Teilenummer: 026 105 269 L Wurde bei folgenden Motoren eingebaut: Benziner: RN, JV, PP, NE, SF, JN, DZ, SD, RU, PM, RNA, 3A; Diesel: JK; Turbo-Diesel: RA, SB
Т.е. масовия модел маховик 026 105 269 L слаган по една камара Ауди с четирицилиндровите мотори , без значение бензин дизел.
Последна промяна от samo_pechka на Пон 13 яну 2014 23:17, променено общо 1 път.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
При наще аудита обратни съединители няма, маховика е на коляновия вал после феродото, притискателя, аксиалния лагер. Скоростна от 1Z взимам от б4ка тя е същата външно и захващане както при мен в б3.
Скоростната от 1Z я искам защото е с 3.89 диференциал а моята е с 4.111. Много са ми неудобни тези къси предавки в момента.
Маховика на 1.9 AAZ да е 6.2кг а моя на 1.6 да е 8кг ? Чак не ми се вярва, като имам предвид че с това малко турбенце мотора се развърта доста бързо, сякаш не ми се вярва да имам осем кила маховик.
Сложа ли к14 ще забоксува това съединителче. Затова мисля от сега какъв съединител да сложа в скоростната от 1Z.
Скоростната от 1Z я искам защото е с 3.89 диференциал а моята е с 4.111. Много са ми неудобни тези къси предавки в момента.
Маховика на 1.9 AAZ да е 6.2кг а моя на 1.6 да е 8кг ? Чак не ми се вярва, като имам предвид че с това малко турбенце мотора се развърта доста бързо, сякаш не ми се вярва да имам осем кила маховик.
Сложа ли к14 ще забоксува това съединителче. Затова мисля от сега какъв съединител да сложа в скоростната от 1Z.
Последна промяна от kompresor на Пон 13 яну 2014 23:22, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
За съединителя , твоя маховик си остава , само притискател и феродов смени с на ACE и си готов .
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
тая тема си отиде в силов тунинг.
Като си решил да правиш помпата, сложи и буталце 11мм.след като сложиш турбината, сложи разпръсквачи от мерцедес 300д.кутията добре си я замислил, но след като засилиш мотора трета или четвърта ще я счупиш рано или късно. Сега ще отворя още пет страници коментари, но ако имаш възможност, сложи комплект съединител заедно с МАХОВИКА от ауди а6 2,5тди с код ААТ(115коня).
Като си решил да правиш помпата, сложи и буталце 11мм.след като сложиш турбината, сложи разпръсквачи от мерцедес 300д.кутията добре си я замислил, но след като засилиш мотора трета или четвърта ще я счупиш рано или късно. Сега ще отворя още пет страници коментари, но ако имаш възможност, сложи комплект съединител заедно с МАХОВИКА от ауди а6 2,5тди с код ААТ(115коня).
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване

Целта на проекта е пъргава ежедневка. На състезания няма да ходя с нея.
Първо да избера на кого да дам ГНП-то та да го приведе в заводски вид. След това едно К14 слагам. Слагам съединител 228мм от АСЕ защото маховика ми е същия. И ако има нужда ще си сложа скоростна от 1Z за да са ми по дълги предавките, че сега извън града на 3000 оборота съм на 120 и добичето бръмчи яко на тия обороти, за това ще сменя скоростна, не защото ще правя мотора 180 коня примерно. Разпръсквачи и буталце не мисля да сменям защото искам да запазя един добър разход на колата. Сменям Гарет т2 с к14 поради причината че гарета е с по - малък диаметър на изходящия отвор и прави тапа на изхода от изгорели газове а к14 има по голям диаметър и няма тапа при него.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Колега от доста време си във филм с това Ауди. Давам ти съвет, не си разбутвай колата, аз съм пробвал всичко, скоростни кутии, леки маховици, големи съединители, тунинговани помпи и всякакви други щуротии. Просто тоя двигател е малък и няма добър въртящ момент макс 200нм.Така че само си сложи нов съединител и това е.Лек маховик не слагай ще се чувства слаба колата и няма да те кефи, макар че напрактика няма да е така. За по-забележителна сила мотора е 1.9тди.Аз карам вече няколко години голф 1.6тд като по него всичко е направено, но съм твърдо решен да му сменя двигателя. А на въпроса защо ще го сменя отговора е, че няма въртящ момент.На драг колата е бърза съпоствена с коли около 100-те коня но на доускурение и поддържане на скорост е зле.
Поздрави!
Поздрави!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Подозирам, че човекът не просто си ремонтира Ауди-то, не го вълнува колко и до кога ще върви, той прави всичко най-вече за наука и трупа опит
! Сигурен съм, че съвсем скоро ще си пишем ЛС с него само за да му искаме съвет за нещо
!


- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Както казах - ремонт на ГНП, К14, съединител 228мм. Това ще е . Знам че всичко по нататък не оправдава средствата и ше започне да грее мотора. Но едно К14 ще си оправдае парите обаче за да върви както трябва с него ше трябва 228мм феродо и притискател. В момента отделям средства и съм в застой.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Teмата е много интересна,на мен лично ми харесва по ранният турбо ефект ,не обичам високите обороти.Това с вала от aaz e много интересно,някъде бях чел за вал и маховик от gti 8v,но може да са само легенди.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 57 госта