Здравейте,
Колата е Golf 2, 1986-та, 1.6 дизелче, JP.
Проблема е, че като се даде на контакт, всичко си е ок .. подгрява си и т.н., но когато завъртя ключа да пали, нищо не се случва.
Предните 2 дни нямаше никакъв проблем, но вчера при опит за палене се чуха няколко бързи цъкания, като от реле (не знам от какво) при което върнах ключа веднага. При втори опит двигателя въртеше еееедва едва, все едно няма акумулатор (Акумулатора е ок на 100%, така че не е от него). При трети опит вече нищо не се случва. Проверих клемите на акумулатора - добре са, проверих буксата на стартера .. добре е.
От какво може да е проблема според вас? Днес след работа ще замеря дали стига ток до стартера. Ако стига - ясна работата .. стартер (при този вариант, като цена за рециклиране може ли да кажете?).
Но ако ток до стартера не стига, къде да търся проблема. Бушон до колкото знам няма, но някакви релета има ли? Проблем в ключа за запалване?
Ааа и да питам ... срам не срам .. :D Как точно да замеря с мултицета дали стига ток до стартера? Вадя буксата, слагам плюса на буксата, минуса на маса и някой прави опит за въртене с ключа?
Golf 2 '86, JP - Не върти
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2 '86, JP - Не върти
Re5Pec7 написа:Проблем в ключа за запалване?
Ааа и да питам ... срам не срам .. :D Как точно да замеря с мултицета дали стига ток до стартера? Вадя буксата, слагам плюса на буксата, минуса на маса и някой прави опит за въртене с ключа?
сам си си отговорил проблем в клемореда(боша) ключа за запалване.Да така може да премериш дали отива ток до стартера,а друг вариянт е да подадеш +от акумолатора на тази клемичка и трябва да завърти,ако не го направи значи е от стартера.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2 '86, JP - Не върти
Мерси phantom_,
Вчера замерих. До стартера стига ток ( около 10-11V показа мултицета), така че проблема най-вероятно е в него :)
Вчера замерих. До стартера стига ток ( около 10-11V показа мултицета), така че проблема най-вероятно е в него :)
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2 '86, JP - Не върти
Тоя волтaж е мaлък,под товaр може и дa се губи!пробвaй с един кaбел дa подaдеш ток директно от aкумолaторa. 

- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: Golf 2 '86, JP - Не върти
Не че нещо проверил си масата на клемореда,а провери ли дали не се е разхлабила от връзката към купето (губене на ток,прецъкване.....)Хвърли око на кабелите на контактния ключ да не се е извадил някой трудно,но не и невъзможно 
Стартери засякох поне тук в форума от 1.6 дизел 3 броя с цена варираща от 40 до 60 лв.

Стартери засякох поне тук в форума от 1.6 дизел 3 броя с цена варираща от 40 до 60 лв.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2 '86, JP - Не върти
Мерси за мненията колеги :)
Днес най-накрая намерих време да я видя и на светло. Подадох ток директно към стартера - завъртя, но върти бавно.
Влязох в колата и пробвах с ключа - не реагира. Разбутах малко буксата на ключа за запалаване и започна да върти, но отново много бавно (г/д както му пускам директен ток, но още по-зле). При което някакво реле започна да цъка и започна да излиза дим. Веднага спирам, махам пластмасите около волана и гледам откъде е. До бушониерата има един син кабел, който от някаква букса отива към стойката на бушуниерата ( предполагам е маса). Та тоя кабел, горкия .. стопен. На едно място е връзван с изолирбанд. Пооправих връзката и пак пробвах, при което като дам на контакт върти бавничко (отново), но като върна ключа в изходно положение всичко по таблото продължава да свети.
Май клеморед ще излезе. Четох как се сменя, но искам да я закарам някъде да й видят инсталацията, че опасничко ми се струва ... не знам къде може да има други такива келяви връзки, че ще вземем да се запалим. Кажете във Варна къде да я карам.
Днес най-накрая намерих време да я видя и на светло. Подадох ток директно към стартера - завъртя, но върти бавно.
Влязох в колата и пробвах с ключа - не реагира. Разбутах малко буксата на ключа за запалаване и започна да върти, но отново много бавно (г/д както му пускам директен ток, но още по-зле). При което някакво реле започна да цъка и започна да излиза дим. Веднага спирам, махам пластмасите около волана и гледам откъде е. До бушониерата има един син кабел, който от някаква букса отива към стойката на бушуниерата ( предполагам е маса). Та тоя кабел, горкия .. стопен. На едно място е връзван с изолирбанд. Пооправих връзката и пак пробвах, при което като дам на контакт върти бавничко (отново), но като върна ключа в изходно положение всичко по таблото продължава да свети.
Май клеморед ще излезе. Четох как се сменя, но искам да я закарам някъде да й видят инсталацията, че опасничко ми се струва ... не знам къде може да има други такива келяви връзки, че ще вземем да се запалим. Кажете във Варна къде да я карам.
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Golf 2 '86, JP - Не върти
Тоя кабел дето казваш от зор се е стопил,според мен ако се съмняваш в клемореда смени го,смени стопения кабел и ако пак върти бавно не го мъчи повече,най вероятно износени втулки на стартера!Имал съм случай на толкова износени втулки че чак ротора беше задрал в статора,пак въртеше много бавно а на инсталацията и се разказва играта.
Дано не ти се наложи,но според мен и стартера е за сваляне.
Успех
Дано не ти се наложи,но според мен и стартера е за сваляне.
Успех

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта