Искам да попитам може ли да се повреди мотора ако поставя турбо с wastegate които да се преработи за електронно управление при подадена пълна газ.целта ми е да запазя оригилната динамика на колата при нормален режим на работа и при подаване на пална газ да влючва турбото с цел изпреварване.имам турбо подходящо за деиноста.
Мисля да монтирам турбото да, свържа турбо пътищата,на мястото кадето е Включен маркуча за картерните газове ще поставя клапан които да разтоварва турбото при налягане над изчисленото.ще сменя Блуст менбраната с вакумна към която ще свържа електронен клапан и от другата страна към вакум помпата.при подаване на пълна газ татчик на педала влкючва електронния клапан които затваря westegate-a турбото започва да надува.поради рязкото налягане в системата клапанът за регулиране на налягането в колектора се товаря и не позволява да вдине налягане над 0.6примерно
AQM мотор поставяне на турбо
- hristov79
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 21:54
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: поставяне на турбо aqm мотор
Колега в момента и аз се опитвам да направя нещо по въпросa с поставянето на турбина на SDI мотор.
Mоят двигател обаче е AEY. Принципно това което съм чел в чуждите форуми ме обнадеждава, хората карат по 30-40хил километра след като са сложили турбо.
Според мен с тези електроники само ще усложниш нещата.
Mоят двигател обаче е AEY. Принципно това което съм чел в чуждите форуми ме обнадеждава, хората карат по 30-40хил километра след като са сложили турбо.
Според мен с тези електроники само ще усложниш нещата.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: поставяне на турбо aqm мотор
А защо просто не нагласиш турбината на това налягане 0,6 без другите електроники?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поставяне на турбо aqm мотор
Нямам датчици за управление на турбото(мап сензор,дебитомер,ламбда,н75 клапан и най-важното компютъра трябва да се препрограмира)а по този начин които съм обяснил в горният пост при подадена пална газ имам турбо и и достатъчно гориво за него.при Мене гаста е електронна и когато подам газ компютъра подава информация на гнп-то ,то пуска повече гориво и когато двигателят достигне оборотите които съответстват на положението на педала количеството подадено гориво пак спада и при по високи обороти и съответно налягане в смукателя сместа ще обеднее. Пти тди мапа следи налягането и компа подава гориво според него.
- hristov79
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 21:54
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: поставяне на турбо aqm мотор
Споделям малкото инфо, което съм намерил в чуждите форуми:
Ето и линк към едната тема: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=266197
Originally Posted by turbo johan View Post
I've done quite some of this kind conversions.
Easiest is to put on a GT15 wg turbo from a AHU/AGR and put wg on about 0.6/0.8 bar boost.
Run no ic and put in some new sw.
Power goes from 68 to 100/105 hp on stock injectors.
You don't need boost regulation or a MAF an MAP sensor.
Works good.
If you want more than that you need different gearbox and flywheel/clutch!
I've done a few sdi/tdi gearbox conversions works quite good but need some parts; axles, fw/clutch, box, shifting cable, conversion to hydro clutch pedal or use T4 clutch cable. (but clutch pedal won't fit cable easy).
My girlfriend drives a sdi polo who drove the 105 hp easy conversion for about 40K km's.
Than we did VNT17, R520, 11mm, longest 5 speed gearbox, stronger clutch with smf, 2,5" exhaust, 3 bar MAP and custom tune.
It runs on 190 hp and 450 Nm now.
It's quite a quick little car
It ran 14.5 sec 1/4 mile @ 155 km/h (with 175 hp w/o 11mm pump)
I just wired up the N75 and MAP sensor into stock ECU works fine.
Johan
FlySpeck's Avatar FlySpeck FlySpeck is offline
Caddy Crazy
Join Date
Dec 2010
Location
Fife, Scotland (God's Country)
Posts
1,394
you can convert the sdi to tdi without changing the engine...
Fit a GT-15 wg turbo from a AHU/AGR and put the wg on about 0.6/0.8 bar boost, power goes from 68 to 100/105 hp on stock injectors. You don't need boost regulation or a MAF an MAP sensor. Boost path ends up very short so no lag and nice jet-engine whistle when it spools up. The VP37 bosch IP fuels according to air mass figures from the maf mostly, so more air from turbo sucking = more fuel. Adding a tuning box (or a 1k resistor between pins 2 & 3 of the IP harness plug - same thing in the cheap ones) will give loads more grunt but higher EGT's...
Works quite well.
Ето и линк към едната тема: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=266197
- hristov79
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 21:54
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: поставяне на турбо aqm мотор
... и няколко снимки от нета на Lupo SDI с турбо
- hristov79
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 21:54
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: AQM мотор поставяне на турбо
Привет. Използвах няколкото топли дни миналата седмица и наредих железарията. Сложих изпускателния и смукателния колектор, турбото, маслените магистрали, наложи се леко преправяне на изпускателните тръби, сложих нова мека връзка, премахнах ЕГР и запуших отворите, добавих бууст контролер и бууст метър
Обаче, явно нещо не съм свързал както трябва. Турбината я чувам да работи, буустметъра отчита до 1 бар, но разлика в ускорението няма никакво.
Остава ми да почета малко в нета какво пропускам.
Ето какво се получи:



Обаче, явно нещо не съм свързал както трябва. Турбината я чувам да работи, буустметъра отчита до 1 бар, но разлика в ускорението няма никакво.
Остава ми да почета малко в нета какво пропускам.
Ето какво се получи:



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта