Golf MK2 Edition One

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Сря 06 ное 2013 23:33


batko_miro написа:Илиянски, търсенето на станция би трябвало да е като натиснеш навътре копчето за усилване/намаляване навътре: започва да търси, като намери - спира за няколко секунди и ако ти хареса радиото, пак го натискаш, за да остане на станцията, в противен случай продължава да търси и да ги върти докато не го спреш, поне gamma 4 е така, не вярвам при 3 да е различно :th_up

Така е, обаче явно съм търсил на грешната честота. Къде преди съм виждал такова чудо :D :maikomila




Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Съб 21 дек 2013 16:29


Не съм писал в темата от доста време, защото чаках нещо по - сериозно да направя по голфа. Тези дни работих основно по свалянето на планките около моторчето за празния ход, защото някои не бяха поцинковани, пък други не ми харесваха как бяха станали. В момента съм в процес на сваляне на планката на скоростната кутия. Трябва ми малко време за нея, защото може би кутията е сваляна и болтовете са обърнати към десния рог и не могат да излязат, затова ще ги срежа.
Другото по - съществено нещо е, че днес пристигна дългоочаквания от мен климатик. Абсолютно всичко си има за монтажа в моето купе(поне на външен вид) - вътрешното тяло, компресор, инсталация, радиатор, жабка, кората под жабката, алтернатор 90А, планките на алтернатора и компресора, инсталация... всичко. Притеснява ме само, че някои кабели са отрязани от инсталацията и ще съм много благодарен, ако някой даде схема за монтаж на цялото това нещо :scare3
Както някои от вас знаят, това ще е дълъг процес, защото искам да рециклирам алтернатора, да боядисам прахово някои елементи, и всички планки и болтчета да минат през цинк. След това ще бъдат възстановени дунапренените уплътнения, които обвиват тръбите, да бъде намерена схема на инсталацията, и чак тогава може да се даде начало на монтажа на целия климатик.
Пускам малко снимки, за да се види за какво става въпрос. :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Малко паяжина, която идея нямам как ще се оправям с нея.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Това е за сега. Скоро се надявам да има снимки :). Поздрави!


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот toshara » Съб 21 дек 2013 18:14


Eй,каза и го взе бе :mhihi
Докато е станало 20градуса да си го сложил... :icon_lol


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Съб 21 дек 2013 18:39


toshara написа:Eй,каза и го взе бе :mhihi
Докато е станало 20градуса да си го сложил... :icon_lol

Нали знаеш, че ме боли главата :mhihi


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 21 дек 2013 19:52


Поредния хубав щрих към култовия автомобил,ще се впише прекрасно :)


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Вто 14 яну 2014 14:54


Дойде време да се захвана с реставрацията на новия(25 годишен) климатик. Всички планки и болтове са основно почистени на пясък и след това поцинковани. Остана само една, която най - вероятно служи за опъване на ремъка на климатика, защото беше счупена на две, но в момента се заварява и след няколко часа ще постъпи в цеха за поцинковане. Също така доста други планчици от коша бяха свалени, изчистени с пясък и след това поцинковани. Алтернаторът е разглобен за смяна на лагерите, подмяна на четките, пясък и боя на корпуса, боядисване на статора и поцинковане на шайбата, болтовете и перката му. Закупих и 3-те канални ремъка, които движат цялото това сложно нещо :mhihi Утре се очаква да взема повечето части от цинка, защото момчетата са и объркали цвета (жълтите са станали бели и обратното), но все пак... случват се грешки.
Огромно благодаря на sando_jilata за нещата, които ми пясъкоструи :bowdown
Благодаря също на фирма Галваник, за професионализма, във всяко едно отношение. :bowdown
Следва прахово боядисване на рамената на чистачките, планката, която държи компресора и алтернатора, шайбата на водната помпа и стойката на казанчето за хидравлична течност.
Слагам малко снимки като ще обяснявам за какво става въпрос :)
Изображение
Подготовка за разглобяване на алтернатора
Изображение
Изображение
Изображение
Както се вижда от снимките, целият е в много лошо състояние, надявам се след реставрацията да работи безотказно :gruebel
Изображение
За съжаление не съм снимал четките, но са почти на 0
Изображение
Стойката на казанчето на хидравликата
Изображение
Изображение
Планката на скоростната кутия, която някога е била в жълт цинк :mhihi
Изображение
Изображение
Изображение
Опитах да я изшкуря, но видях, че няма никакъв смисъл от това.
Изображение
Тук вече една част от обработените детайли
Изображение
Долната част на алтернатора
Изображение
Изображение
Горната
Изображение
Шайбата, която на другото ми динамо не се получи като хората и сега бях твърдо решен да я оправя
Изображение
...
Изображение
За тази споменах по - горе, че ще се боядисва прахово
Изображение
Всички заедно :biggrin
Изображение
Подготвени за цинк
Изображение
От ляво се вижда счупената планка
Изображение
Изображение
Тук вече болтовете са готови. Преди малко ги взех от цеха. Исках всички да са с противоположни цветове, но няма нищо... и така стават.
Особено много ми допада жълтото желязо, което се поставя на компресора на климатика.
Изображение
Изображение
Тук са болтовете на алтернатора, няколко болта, едно железце, което стои на делкото, обтяжния болт на компресора на климатика и няколко планки, които са по купето. Това е за сега... Утре (надявам се) ще направя снимки на другите красоти. Надявам се да Ви харесва подробното обяснение на целия процес. Поздрави!

Последна промяна от iliankocov на Сря 19 фев 2014 17:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот Gigabyte » Вто 14 яну 2014 15:25


Оригинално никоя част от алтернатора не е поцинкована... та това е алуминии :) Не знам каква ти е целта... ама щом си решил :mhihi


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот sashobas » Вто 14 яну 2014 15:51


Като гледам от по горните снимки се вижда че алуминиевите елементи от корпуса на алтернатора са минати на песъкоструѝ.И да има елементи на цинк от алтрнатора. :th_up


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Вто 14 яну 2014 16:36


Gigabyte написа:Оригинално никоя част от алтернатора не е поцинкована... та това е алуминии :) Не знам каква ти е целта... ама щом си решил :mhihi

Разглеждал ли си по - обстойно частите на алтернатора? А информиран ли си, че алуминия НЕ може да се поцинкова?
Друго - информиран ли си, че дори болтовете, които държат диодния блок са поцинковани в жълто?
А как мислиш, че може да се запази корпуса на алтернатора (който е от алуминий) в същото състояние, което го виждаш от снимките, без да има никаква намеса?
И верно - гледам, че по другите теми пишеш "че си купуваш нови части". Защо гледаш, мамка му, как се правят старите?
п.п. Целта ми е да стане циганейшън, та братята Ороми да се заглеждат повече! :twisted
п.п. 2 Да кажа, че наистина си прав - никоя част не е поцинкована - позлатена е :twisted
Изображение


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот Gigabyte » Вто 14 яну 2014 16:55


Аммм чИстит тогава банго Василий!!! Здраве, Берекет, Просперитет!!!

Перката ми е ясна ,че е поцинкована и болтчетата му там ,ама алуминиевия корпус....... си е хАлумин ,него и една шкурка тънка да му удари и се освежава :biggrin


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Вто 14 яну 2014 17:01


Gigabyte написа:Перката ми е ясна ,че е поцинкована и болтчетата му там ,ама алуминиевия корпус....... си е хАлумин ,него и една шкурка тънка да му удари и се освежава :biggrin

Нямам снимки на стария корпус да видиш за кво става въпрос... Варих го, шкурих го... същия си остана... само дето ми съсипа нервите и пак си остана тъмен... Пак казвам - "хАлумин" НЕ може да се поцинкова!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот sashobas » Вто 14 яну 2014 17:06


Ванко с шкурка не става повярваѝ ми,ако ставаше реставрациите щяха да са наѝ лесното нещо.С шкурка можеш само да си загладиш елемента и пак да стои на петна от окисления в повърхност алуминиѝ.Нека се наслаждаваме на проекта и работата на Илиян.Мисля че знае кое как да изглежда по голфа а и доста пита за това което не знае.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот Gigabyte » Вто 14 яну 2014 17:13


Аз за това съм в тоя форум - да се уча ,не че някой ден ще тръгна да го правя това де... :) Просто преди време пробвах на моята кола с 1000мисля ,че шкурка и леко се изсветли алуминия.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот sashobas » Вто 14 яну 2014 17:25


За еднакъв и равномерен цвят на детаила това е начина.Всички сме тук за да се учим и помагаме :beer


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот ZeroCool » Вто 14 яну 2014 21:25


аз пръскам със спрей на космос.....наред....отворявам капака и 4 флакона черен мат, няма нужда да размотнирам квото и да било....тея лъскавите шитни нема кефят
Кога ше смъкнеш главата и скоростната кутия да ги оправиш, да няма вид на от авто къща.....



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта