GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
shalata
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 10 ное 2009 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот shalata » Сря 15 яну 2014 11:52


Здравейте колеги!
Обмислям идеята за чип-тунинг на двигателя. Преди тази имах Golf4 AHF TDI 110кс и след слагането на чип бях много доволен от разход, от вървеж на колата, а също така не съм имал проблеми с турбото. При GOLF 5 1.9TDI, знам че има много противоречиви мнения за проблеми с дюзи и пукане глави, затова ми е интересно дали има някой с опит или повече познания.
Ако има някой, който има наблюдения върху този двигател, след чипосването му, нека да сподели мнение.
Благодаря!




Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот yoan4o » Сря 15 яну 2014 11:57


Чул си неправилно.
Проблема с дюзите и главите е при 2.0
Иначе доста хора са направили операцията, аз също го обмислям в момента.
Виж в тимата на Брезел.
Наскоро чипна една 105к.с. и изкара 143к.с.
Собственика казва, че колата е доста добре след това, доволен е.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот plamikcho » Сря 15 яну 2014 12:03


Аз съм с чип на Brezel, 1.9 TDI 105 hp BLS. Този двигател трябва да е подобен на BXE, забелязал съм, че вървят 3 броя в пакет (BLS, BXE, BKC). Минал съм около 5к след чипа, засега няма никакви проблеми. Достигнати параметри: 143 hp/330 Nm. Колата е засилена в по-високите обороти. Като ускорение е много добре. Разхода извънградско е по-нисък, градското е същото или повече, не мога да преценя. Препоръчвам :th_up


shalata
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 10 ное 2009 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот shalata » Сря 15 яну 2014 12:12


plamikcho написа:Аз съм с чип на Brezel, 1.9 TDI 105 hp BLS. Този двигател трябва да е подобен на BXE, забелязал съм, че вървят 3 броя в пакет (BLS, BXE, BKC). Минал съм около 5к след чипа, засега няма никакви проблеми. Достигнати параметри: 143 hp/330 Nm. Колата е засилена в по-високите обороти. Като ускорение е много добре. Разхода извънградско е по-нисък, градското е същото или повече, не мога да преценя. Препоръчвам :th_up


На четворката ми и аз ходих при Brezel и тогава той ми обясни, колко е максимума на конете при този двигател и колко е най-добре да се издуе. Ти като слага на 5-цата, каза ли ти максимума на 1.9 TDI 105 колко е, че ми е интересно?


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот IRRITATING » Сря 15 яну 2014 12:14


Колата ще стане една идея по пъргава и приятна за каране Ако искаш да не си купуваш често турбо им кажи да не я надуват на максимума :th_up


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот plamikcho » Сря 15 яну 2014 12:36


Не ми каза колко е максимума, само това, че този тунинг е умерен - двигателя не е на максимума си.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот IRRITATING » Сря 15 яну 2014 12:40


Те тунерите обичат да ги "оцветяват" нещата :mhihi


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот gamble » Сря 15 яну 2014 13:33


То добре чипвате от 105 к.с. на 140 к.с. А как се отразява това на чарковете? Маховик, съединител и т.н. 5-10-20 хил.км. може да е добре, а след 20 хил.км. :gruebel Аз лично съм бил против този тип тунинг. По-точно... като ще се прави да е като хората. С усилен съединител и т.н. При по-старите коли от (до 2002 г.) не е много болка за умиране. Чаркове и ценови оферти бол.

"30, 40, 50 к.с. отгоре плюс още нютонметри на цени от 300 лева: подобни оферти звучат примамливо. Но не и за хората, които разбират от двигатели. Защото по-голямата мощност е свързана и с по-голям риск за повреди.
В този момент разбирачите от интернет форумите веднага ще се включат с твърдения като: „Да, обаче моторът XYZ се продава и със 130 вместо със 100 к.с., т.е. по-слабият може без проблем да бъде тунингован“.
В 99 процента от случаите обаче подобни теории се оказват грешни. Да вземем за пример 1,9-литровия TDI на VW, един от любимите на тунерите дизелови мотори. В заводската си версия той е достъпен с 90, 100, 110, 115, 130 и 150 к.с. Т.е. агрегатът с 90 „коня“ трябва да издържи и на 150? Не точно. Защото при всяка по-висока степен на мощност VW поставя и дюзи, турбокомпресор и интеркулер с по-голям капацитет. Дори материалът, от който са направени коляновият вал и двигателният блок, се различава за модификациите от 115 к.с. нагоре. Блоковете изглеждат еднакви, но всъщност не са
."

Източник: http://autobild.bg/%D0%A7%D0%B8%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3:-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5-%D0%BC%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82,-%D0%BF%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BC-%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BA-%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0/a5844


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот Andonov » Сря 15 яну 2014 13:45


Отговарям ти с графика на моя мотор, който е същия и с тези коне е минал около 70000км. Съединителя държи все още и е 228мм

http://picbg.net/u/54757/38202/703276.jpg


shalata
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 10 ное 2009 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот shalata » Сря 15 яну 2014 14:49


Andonov написа:Отговарям ти с графика на моя мотор, който е същия и с тези коне е минал около 70000км. Съединителя държи все още и е 228мм

http://picbg.net/u/54757/38202/703276.jpg


165кс ли са това на двигател 1.9tdi?!? :biggrin
Искаш да кажеш, че след чипа си минал 70000км :surprised ?
Само не разбрах какво означава 228мм за съединителя.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот Andonov » Сря 15 яну 2014 15:43


е като разбереш какво е 228мм съединител, ще ти стане ясно как 1.9 тди кара толкова. :smile


shalata
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 10 ное 2009 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот shalata » Сря 15 яну 2014 15:59


Andonov написа:е като разбереш какво е 228мм съединител, ще ти стане ясно как 1.9 тди кара толкова. :smile


Аз затова питам, защото не разбирам.
Искаш да кажеш, че си подсилвал колата допълнително с по-добър съединител или?


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот ATD » Сря 15 яну 2014 16:20


Може би иска да каже да четете повече техническа литература. 228мм е диаметъра на съединителя, което за този вид мотори е малкия съединител големия май беше 240мм. Което означава ,че дори и с малкия по-слаб съединител държи вече 70000км. Ай дано не съм засегнал някого, че напоследък като чета много тънко обидни колеги пишат.
П.П. ако съм объркал нещо не ме бийте нямам претенции за спец :redface


shalata
Мнения: 77
Регистриран на: Вто 10 ное 2009 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот shalata » Сря 15 яну 2014 16:28


ATD написа:Може би иска да каже да четете повече техническа литература. 228мм е диаметъра на съединителя, което за този вид мотори е малкия съединител големия май беше 240мм. Което означава ,че дори и с малкия по-слаб съединител държи вече 70000км. Ай дано не съм засегнал някого, че напоследък като чета много тънко обидни колеги пишат.
П.П. ако съм объркал нещо не ме бийте нямам претенции за спец :redface


Няма обидени! Даже има благодарни за коментара, който ми помогна да разбера :smile . Досега не съм сменял съединителя и затова незнам, но именно и затова се добитвам. :th_up :beer


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: GOLF 5, 2007, TDI 105, BXE

Мнениеот xalerrelax » Сря 15 яну 2014 16:36


Koнкретно този Голф на Андонов върви мноооого добре(от личен опит пиша).
За малко да ме навие да взема печка :Mr Green Fun



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 28 госта