Стар дизел - „за“ и „против“
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
и по този начин автомобила няма никаква стойност сам по себе си - и за това ще има все повече любители на ретро автомобилите в Бг , а и по света, когато се държеше на качеството , а не на екстрите и парите и ламтящите за печалба производители - остави стандарта - къв е смисъла да се купуват автомобили , развиващи над 200 км в час , при положение , че никъде в Бг не ти е позволено повече от 130 ли беше по магистрала (ако не се лъжа) Какъв е смисъла от една красива кола, ако то тя се не е адекватна на обстановката в страната - имаме ли нормални пътища (освен първостепенните) - човек трябва да мисли за какво я купува колата и да е с оправдана парична стойност все пак - дори и да си богат тия пари не ги береш от дърветата нали така ? ... по принцип ако трябва да вървим напред - трябва да правим нещо по-добро , а ние все повече виждаме минусите във всичко- пример - задната броня преди време ми я нахакаха - огъна се навътре , но си остана здрава, все пак е броня и това е нейното предназначение , на новите коли броните са като черупки на яйца ... , фаровете от пластмаса , която прегаря и става леш ако не се поддържа и полира, материалите са от много ниско качествени продукти в обикновения клас.. а това все пак е автомобил! не е дреха. Дори майсторите не им се занимава с такива коли... само в спец сервизи , където всъщност не ви правят ремонти , а ви сменят части и ви взимат пари , колкото за един голф 2 ей така да го купиш към днешна дата.., защото са неремонтопригодни новите автомобили - чупиш и хвърляш..
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Ако имах възможност за нова кола веднага щях да взема най-изгодната с най-много екстри няма значение дизел бензин без това разликата е 1л при новите и след 5-6 месеца връщаш стария взимаш най новото каквото има в наличност и така имаш да даваш постоянно на банката но за ремонт и др. глупости не му мислиш.В България още известно време ще купуваме бракуваните от Запада но малко остана 

Re: Стар дизел - „за“ и „против“
golf_td е направил най-правилното заключение , всичко друго е лични предпочитания и късмет при уцелването на даден автомобил . Лично аз бих заложил на по-запазения и по малко амортизиран автомобил , пък ако ще и 25 годишен да е. По старите дизели са с едни гърди по-безотказни пък кой каквото иска да разправя .. Само ще кажа на колегата forski че директното впръскване като технология го има преди предкамерното
.

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
То това всичкото много хубаво, само където темата не е стари с/у нови дизели, а десет годишен дизел или десет годишен бензинов автомобил, демек действието на темата би трябвало да се развива в настоящия век
Инъче нямам нищо против да чета как всеки си хвали 20 годишния курник, каква невероятна кола е, и какви глупаци има по-тоя Свят да си купуват нови коли които в деня в който им изтече гаранцията и се разпадат на съставните си части


Инъче нямам нищо против да чета как всеки си хвали 20 годишния курник, каква невероятна кола е, и какви глупаци има по-тоя Свят да си купуват нови коли които в деня в който им изтече гаранцията и се разпадат на съставните си части


- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Имам Пасат бензин +LPG и Сеата от подписа.
Не съм правил никакви ремонти по двигателите.
Ще отговоря кратко на заглавието на темата:
Никога повече бензин или газ!
Не съм правил никакви ремонти по двигателите.
Ще отговоря кратко на заглавието на темата:
Никога повече бензин или газ!
Последна промяна от mccoy на Сря 15 яну 2014 0:12, променено общо 1 път.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Не става ясно обаче дали на газ или на дизел ще караш
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Ако ще е стара колата се предполага, че собственика не разполага с големи финанси и е по-добре стар бензин. Те на запад масово дизелите на по 5 години клонят към 200к пък какво остава за 10 годишните...
И най-добре бензина да е без газ, човек ако не смогва за горивото ще прави и други компромиси по колата. Тя една кола не е само гориво. На една малолитражка 4 чисто нови гуми са по-евтини от 1 на така разпространените кросовърчета. И това не е само за гуми всичко и е в пъти по-евтино - части, данък, застраховки.
Друг е въпроса, че много хора предпочитат да си надхвърлят възможностите само и само да не ги виждат в калинка
.
И най-добре бензина да е без газ, човек ако не смогва за горивото ще прави и други компромиси по колата. Тя една кола не е само гориво. На една малолитражка 4 чисто нови гуми са по-евтини от 1 на така разпространените кросовърчета. И това не е само за гуми всичко и е в пъти по-евтино - части, данък, застраховки.
Друг е въпроса, че много хора предпочитат да си надхвърлят възможностите само и само да не ги виждат в калинка

- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
boqn92 написа:Ако имах възможност за нова кола веднага щях да взема най-изгодната с най-много екстри няма значение дизел бензин без това разликата е 1л при новите и след 5-6 месеца връщаш стария взимаш най новото каквото има в наличност и така имаш да даваш постоянно на банката но за ремонт и др. глупости не му мислиш.В България още известно време ще купуваме бракуваните от Запада но малко остана
Колега, виждам че си по-католик и от папата. На Запад си сменят колите на 5-6 години, ти искаш на 5-6 месеца да я сменяш. Само че има една мааалка подробност - онова с удебеления шрифт.

Последна промяна от НарКол на Сря 15 яну 2014 11:35, променено общо 1 път.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
НарКол написа:...... На Запад си сменят колите на 5-6 години, ти искаш на 5-6 месеца да я сменяш. .....
Това ако важеше за всички на запад ,то ние щяхме да си купуваме 5-6г. коли ,а не 10-12г.
Познавам доста хора в България които си сменят колите на 2-3г. (нови) но това не означава че всички имат тази възможност.
- boqn92
- Мнения: 324
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Май повечето от вас си мислят ,че колите купени от немците се карат 5-6г и се продават не те постоянно си ги сменят поне мои познати така правят.На лизинг си ги взимат и най-много 1-2г и ги сменят в магазина от където са взели стария.Не знам дали съм ясен
но да не отклоняваме темата. 


Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Масово колите в Германия са 8.7 години(http://europe.autonews.com/article/20130703/ANE/307029987/germanys-average-car-age-rises-to-record-8.7-years-old-on-europe#axzz2qSgKFMU2). Тези дето ги сменят на 1-2 години са единици.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
wizarda написа:Масово колите в Германия са 8.7 години(http://europe.autonews.com/article/20130703/ANE/307029987/germanys-average-car-age-rises-to-record-8.7-years-old-on-europe#axzz2qSgKFMU2). Тези дето ги сменят на 1-2 години са единици.
Разбира се.


- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Абе както и да го въртим, да си вземеш 10 годишен дизел си е все едно да еб*ш 40 годишна проститутка и да се надяваш тези преди тебе да са я пазили, че да не лепнеш някоя болест.
Толкова хора с толкова дизелаци съм видял, че такова животно бих си купил единствено чисто ново. Изключенията са под 1%.
Толкова хора с толкова дизелаци съм видял, че такова животно бих си купил единствено чисто ново. Изключенията са под 1%.
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Такъв ни е манталитета - българина в много случаи не е практичен човек, е разбира се - който има бол пари жив и здрав , ако ще да кара и няколко автомобила едновременно, но ако говорим за хората , на които колата е все пак да им върши работа и да ги закара донякъде - както изброих одеве плюсове много за стария дизел- иначе всеки си има право на мнение. Аз обаче изброих много факти и предимства - а някои от коментиращите просто си знаят новото и толкова , без аргументи и обосновка.. Няма как да ми хвали някой нова кола (да речем до 7,8 години) , на която за 3,4 години експлоатация има да речем не повече от 20 000 км , след което я продава - естествено на загуба , взел си е мерака да речем , но е осъзнал че нито може да я поддържа нормално, нито откъм гориво да може да си позволи разходите - никъде не е ходил почти така да се каже .. от тях до кафето - но единствено да го видят познати и съседи и мадами - на виж ква кола имам.. ами смисъл няма, а примери много такива в Бг и тези хора увисват тотално - ни са я ползвали както трябва тая кола , нито са я обслужвали нормално, отвсякъде пестят , нито километри имат и като си ударят чертата за всичко като цяло и експлоатация и километри и вложени средства - резултата е плачевен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта