
Стар дизел - „за“ и „против“
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
При всичко еднакво бие тоя с повече въртящ момент ! Колега lion-heart002 не говорех за твоето клипче ама радвам се ,че си го сметнал 

Re: Стар дизел - „за“ и „против“
lion_heart002 написа:Абсолютно си прав. Разликата в теглото е 72кг в полза на хондата,но това както сам каза,не доказва нищо. Никой не може да ме убеди,че на еднакви купета два мотора с еднаква мощност,единия бензин,другия дизел и двата с турбо и че дизеловия ще върви повече-просто няма как да стане!
Ако караше дизел, щеше да пееш съвсем друга песен. Така че няма смисъл да те убеждаваме.

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
To пък това що за приоритет е при избор на видът двигател, дали бензин или дизел
Че единия прави от 0-100 с една секунда по-бързо от другия и има макс.скорост с 5км. повече, колко често си карате колите с 217км. при ежедневно ползване?

Че единия прави от 0-100 с една секунда по-бързо от другия и има макс.скорост с 5км. повече, колко често си карате колите с 217км. при ежедневно ползване?
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
bmwww написа:Колегата с по-горния да спре да дава такива клипчета ами да хване учебника по математика и да сметне тегло делено на коне = ускорение 0-100Пример:1300кг / 131 коня = 9.92 сек. или 1300кг / 150 = 8.66 при еднакво тегло ама се съмнявам дизела да тежи колкото бензина !
При еднакви коне и купета винаги бие тоя с по-голям въртящ момент , иначе винаги от 0-100 бие тоя с повече коне ! Клипчета нема смисъл да си показваме .... всеки ще намери Опел Астра А бие оранжаво Ламбо у Бургас и т.н.
Нещо май ти куца логиката.. по книжка 1.8т 150 на а3 е 1175кг и ускорява за 8.2.. айде сметни 1175/150 ;)
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
1.8 Турбо 150 коня-222км час и 8.9 до 100 ! http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_36/cartech_1230/
2.5 ТДИ 155 коня-221 и 9.4 до 100! http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_36/cartech_1208/
Купетата са еднакви. Не казвам,че дизела не върви-напротив,но да гледаме реално!
2.5 ТДИ 155 коня-221 и 9.4 до 100! http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_36/cartech_1208/
Купетата са еднакви. Не казвам,че дизела не върви-напротив,но да гледаме реално!
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Рацерите, да си направите отделна тема ли кво




Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Freakylol написа:bmwww написа:Колегата с по-горния да спре да дава такива клипчета ами да хване учебника по математика и да сметне тегло делено на коне = ускорение 0-100Пример:1300кг / 131 коня = 9.92 сек. или 1300кг / 150 = 8.66 при еднакво тегло ама се съмнявам дизела да тежи колкото бензина !
При еднакви коне и купета винаги бие тоя с по-голям въртящ момент , иначе винаги от 0-100 бие тоя с повече коне ! Клипчета нема смисъл да си показваме .... всеки ще намери Опел Астра А бие оранжаво Ламбо у Бургас и т.н.
Нещо май ти куца логиката.. по книжка 1.8т 150 на а3 е 1175кг и ускорява за 8.2.. айде сметни 1175/150 ;)
Сметаш ли,че тия в завода са го изчислили с багаж,гориво или кой знае как ,а аз ти казвам единствено за колата !
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
bmwww написа:Freakylol написа:bmwww написа:Колегата с по-горния да спре да дава такива клипчета ами да хване учебника по математика и да сметне тегло делено на коне = ускорение 0-100Пример:1300кг / 131 коня = 9.92 сек. или 1300кг / 150 = 8.66 при еднакво тегло ама се съмнявам дизела да тежи колкото бензина !
При еднакви коне и купета винаги бие тоя с по-голям въртящ момент , иначе винаги от 0-100 бие тоя с повече коне ! Клипчета нема смисъл да си показваме .... всеки ще намери Опел Астра А бие оранжаво Ламбо у Бургас и т.н.
Нещо май ти куца логиката.. по книжка 1.8т 150 на а3 е 1175кг и ускорява за 8.2.. айде сметни 1175/150 ;)
Сметаш ли,че тия в завода са го изчислили с багаж,гориво или кой знае как ,а аз ти казвам единствено за колата !
Даже и с каравана отзад са го изчислили ;)
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Те в завода го сметат разхода 5/100 ама на пътя е малко по различно нали
Сметни си го при теб как е тегло/коне и изкарай утре колата и опитай да видиш за колко време ще направиш 0-100 ! По-бързо от това което си сметнал нема да е със сигурност ,а дали ще си близо до него зависи само от теб и уменията ти !

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
И тема за ароматизатори да пусне някой, пак на "мойта с тоз ароматизатор вдига повече от твойта" жгу обърнат... деца кво да ги прайш 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
bmwww написа:Те в завода го сметат разхода 5/100 ама на пътя е малко по различно нали![]()
Цифрите в каталозите са пресметнати по европейските директиви, с малките букви отдолу чел ли си, какво пишат?
- шофер 64кг, багаж еди си колко кг и резервоар, пълен на еди си колко процента. Снимка искаш ли от каталог?
Много ясно, че като сте двама ганьовци по 100 кила в колата тия данни вече стават неточни, но са изчислени така при всички марки и модели коли, според директивите, които са еднакви за всички производители.
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Само не ми казвай,че разчиташ ТАКА http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?val=330347%3Acs&lang=bg&list=335279%3Acs%2C330347%3Acs%2C329521%3Acs%2C330587%3Acs%2C&pos=2&page=1&nbl=4&pgs=10&hwords=&checktexte=checkbox&visu= да са ти измерили точния разход на гориво !
или по точно :
"4.1. Емисиите от СО2 се измерват по време на изпитателния цикъл, като се симулират условия на градско и извънградско кормуване, описани в допълнение 1 към приложение III към Директива 70/220/ЕИО, последно изменена."
и това :
"7.2. Разходите на гориво, изразени в литри на 100 км (за бензин, ВНГ или дизел) или в кубически метри на 100 км (за ПГ), се изчисляват с помощта на следните формули [**]:
а) за превозните средства с принудително запалване, работещи с бензин:
FC =
×
×
× (0,273 ×
CO
2
б) за превозните средства с принудително запалване, работещи с ВНГ:
FC
=
×
+
+
0,273 × CO
2
Ако съставът на горивото, използвано за изпитване, се различава от състава, предвиден за изчисляване на стандартния разход, по искане на производителя може да се приложи коригиращ фактор cf, както следва:
FC
=
× cf ×
+
+
0,273 × CO
2
Коригиращият фактор cf, който може да се приложи, се определя, както следва:
cf = 0,825 + 0,0693 × n
реално
където:
nреално = реалното съотношение Н/С на използваното гориво
в) за превозните средства с принудително запалване, работещи с ПГ:
FC
=
×
+
+
0,273 × CO
2
г) за превозните средства с компресионно запалване:
FC =
×
+
+
0,273 × CO
2
В тези формули:
FC = разходът на гориво в литри на 100 км (за бензин, ВНГ или дизел) или в кубически метри на 100 км (за ПГ)
ТНС = измерената емисия от всички въглеводороди в г/км
СО = измерената емисия от въглероден окис в г/км
СО2 = измерената емисия от въглероден двуокис в г/км;
D = плътността на горивото за изпитване при 15 °С.
или по точно :
"4.1. Емисиите от СО2 се измерват по време на изпитателния цикъл, като се симулират условия на градско и извънградско кормуване, описани в допълнение 1 към приложение III към Директива 70/220/ЕИО, последно изменена."
и това :
"7.2. Разходите на гориво, изразени в литри на 100 км (за бензин, ВНГ или дизел) или в кубически метри на 100 км (за ПГ), се изчисляват с помощта на следните формули [**]:
а) за превозните средства с принудително запалване, работещи с бензин:
FC =
×
×
× (0,273 ×
CO
2
б) за превозните средства с принудително запалване, работещи с ВНГ:
FC
=
×
+
+
0,273 × CO
2
Ако съставът на горивото, използвано за изпитване, се различава от състава, предвиден за изчисляване на стандартния разход, по искане на производителя може да се приложи коригиращ фактор cf, както следва:
FC
=
× cf ×
+
+
0,273 × CO
2
Коригиращият фактор cf, който може да се приложи, се определя, както следва:
cf = 0,825 + 0,0693 × n
реално
където:
nреално = реалното съотношение Н/С на използваното гориво
в) за превозните средства с принудително запалване, работещи с ПГ:
FC
=
×
+
+
0,273 × CO
2
г) за превозните средства с компресионно запалване:
FC =
×
+
+
0,273 × CO
2
В тези формули:
FC = разходът на гориво в литри на 100 км (за бензин, ВНГ или дизел) или в кубически метри на 100 км (за ПГ)
ТНС = измерената емисия от всички въглеводороди в г/км
СО = измерената емисия от въглероден окис в г/км
СО2 = измерената емисия от въглероден двуокис в г/км;
D = плътността на горивото за изпитване при 15 °С.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
lion_heart002 написа:1.8 Турбо 150 коня-222км час и 8.9 до 100 ! http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_36/cartech_1230/
2.5 ТДИ 155 коня-221 и 9.4 до 100! http://automedia.investor.bg/catalog/car_6/model_36/cartech_1208/
Купетата са еднакви. Не казвам,че дизела не върви-напротив,но да гледаме реално!
Дали ще е 8.9 сек до 100 или 9.4 сек до 100, голям праз!


- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Стар дизел - „за“ и „против“
Против стария дизел съм, но по икономически съображения карам такъв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта