Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот pnkolev89 » Сря 15 яну 2014 12:56


Благодаря за изчерпателните отговори, днес ще видя едно такова изпълнение с ламбда-контрол. Ако е добре това ще е. Ако не ще търсим сериозен маистор за ГИ. Лошото е че и с ГИ много хора взеха да се оплакват...на много малко места вече предлагат качествени стоки и услуги.




Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот SpeeDLine » Чет 16 яну 2014 9:07


zfa159 написа:тя ще е за горивната смес - Mixture adaptation.
:beer

Точно за тези адптации на бензиновия комп ти говорех.
Този мотор е доста капризен на тази тема.
Проблема се явява в това че почва да не пали на бензин сутрин.
С ресет на компютъра не става :) И с изчистване на грешките не става :)
С каране на бензин се оправя :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот zfa159 » Чет 16 яну 2014 9:24


Ами те и по-дъртите са капризни ама при тях става с ресет или превръзването на захранването...ама за мен лично това не е добро решение. Иначе да,прав си,че комп-а не му е готино и се явяват проблеми....от време на време си иска каране на бензин (все пак за бензин е мислен :mhihi ). То цялата газова история е компромисен вариант,ако не е заводска,а пък ако е заводска,тогава много боли като се скапе някой елемент от нея :screwy . Общо взето мотора с обикновена газ или с ламбда контрол ще запали и ще работи и първоначално дори ще работи добре. Колкото повече се кара на газ, толкова по-зле ще започва да работи на бензин, докато стигне твоето положение - трудно пали или въобще на бензин. Тогава вариант е да се покара 50-100км на бензин,за да се пооправи (колкото повече се покара,толкова по-добре) или през ваг-а да се върне в заводските настройки (reset to factory defaults).Това с defaults-a понякога помага, понякога не...може би зависи от самия компютъра или не знам и аз.
То и при ГИ рано или късно започва да има проблем с горивните смеси на бензин,защото и при ГИ ламбда сондата говори глупости на бензиновия компютър.По-бавно става процеса,ама става :mhihi


Потребителски аватар
pnkolev89
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8 20V ADR
Местоположение: Stara Zagora

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот pnkolev89 » Чет 16 яну 2014 9:31


Вчера говорих с едно момче, каза че нямя дертове с неговия пасат, само че той си е махнал степмоторчето на ламбдаконтрола щото при рязко подаване на газ имало забиване. Разход на газ - 10-12 кмбиниран. И да питам има ли разлика между нашите АDR-и и тези на Ауди А4? Там доста хора карат с обикновена газова и са доволни. Капризни единствено от към свещи, но това по принцип си важи за всички на газ. Поизносят ли се почват да гърмят.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот zfa159 » Чет 16 яну 2014 13:53


ADR-a си е същия и на А4 и на Пасат Б5 :) .Има ги в два вида,както каза колегата по-горе - с метален и с пластмасов колектор.
:beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот stefan4o » Чет 16 яну 2014 20:11


pnkolev89 написа:Вчера говорих с едно момче, каза че нямя дертове с неговия пасат, само че той си е махнал степмоторчето на ламбдаконтрола щото при рязко подаване на газ имало забиване.

Той всъщност ламбда-контролът представлява един степ мотор, който се управлява от микроконтролер. Като му махнеш степ-моторчето, все едно си сложил тройник с врътки :mhihi


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

Мнениеот Теодор » Чет 16 яну 2014 20:48


    pnkolev89 написа:Вчера говорих с едно момче, каза че нямя дертове с неговия пасат, само че той си е махнал степмоторчето на ламбдаконтрола щото при рязко подаване на газ имало забиване. Разход на газ - 10-12 кмбиниран. И да питам има ли разлика между нашите АDR-и и тези на Ауди А4? Там доста хора карат с обикновена газова и са доволни. Капризни единствено от към свещи, но това по принцип си важи за всички на газ. Поизносят ли се почват да гърмят.

    Влез в Ауди форума и виж колко са доволни icon_idea Всеки втори реве че има проблем с паленето или със забиване независимо дали е с ГИ или обикновенна ама пустия кеф от каране на далавера цена няма :mhihi


    Потребителски аватар
    pnkolev89
    Мнения: 45
    Регистриран на: Нед 04 авг 2013 19:56
    Автомобил: Passat B5
    Двигател: 1.8 20V ADR
    Местоположение: Stara Zagora

    Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

    Мнениеот pnkolev89 » Пет 17 яну 2014 11:04


    Така е, от бензина по-убу нема, ама с 20лв. през делничните дни минавам по 40км. в града, в най-добрия случай съм минавал 65км. Това е разход 12-15/100км. Дизела гори малко ма там пък с един ремонт икономиятя ти отива на вятъра...


    cekal
    Мнения: 124
    Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
    Автомобил: Passat B5
    Двигател: ADR 1997

    Re: Passat B5 1.8 20v ADR - става ли за газ с ламбда контрол

    Мнениеот cekal » Пон 20 яну 2014 14:19


    Колега, не се занимавай с обикновени газови. Същият мотор на Пасат го оборудвах с обикновена газова, защото през 2006г. за добър ГИ ми искаха от 2 200 лв нагоре. Страданието беше постоянно - кихне 1 -2 на седмица, настройките на клапана се разбият, трупат се грешки и хайде на компютър. Понякога направо гърмеше и въздушния филтър излиташе в космоса. Мощността на газ беше поне с 20 коня надолу, при изкачване автомобила изглеждаше като скопен. Две кихалки сложих - само за красота. За десерт ми кихна на една бензиностанция и се счупи пластмасов овален клапан, който се намира точно преди всмукателните тръби към двигателя. Парчетата отидоха при клапаните и там си останаха :11 , ремонт на двигателя ....Дебитомера оцеля по чудо, но ватата под предния капак на 2 - 3 места се разнебити.
    След 4 години мъка ми писна и сложих ГИ на Landi, направо се родих :bowdown . Никакви грешки, никакви гърмежи, двигателят се събуди от тежък зимен сън и колата на газ и бензин върви еднакво добре. Препоръчвам ти горещо точно този инжекцион за ADR, мисля че в момента е около 1 000 лв.
    Послушай ме и не повтаряй моите грешки, защото икономията е майка на мизерията :beer



    Върни се в “Passat”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 85 госта