по големи дюзи 205 ум на 216 ум
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
по големи дюзи 205 ум на 216 ум
здр. иамам пасат 1,9 тди афн мотор от 98 година с чип от три години работи добре не се оплаквам.Въпроса ми е искам да си сменя дюзите от 205ум на 216 ум турбото на боост метър ми показжа 1,25 работно налягане на 1.5 пик.Ако ги сменя трябва ли пак програмация мисля да сложа дузи от фолцваген т4 2,5 тди
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
колата е 110 кс
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
Само с едни дюзи няма да постигнеш почти нищо ... каква ти е идеята ?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
идеата ми е колата във високите да върви по добре мислех да сложа турбо на ВА но така като гледам съединителя няма да издаржи на нютоните
мисалта ми е колата да трагне с една идея по добре колата сега ми е 140 коня 290нм.До колкото знам този съединител,който смених преди 2 години с чисто нов издържа на натоварване на 310нм.
мисалта ми е колата да трагне с една идея по добре колата сега ми е 140 коня 290нм.До колкото знам този съединител,който смених преди 2 години с чисто нов издържа на натоварване на 310нм.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
колата върви добре махнал сам ЕГР катализатори не ми се влагат повече пари все пак не е на малко километри.Турбото не ми е проблем за смяна
но след това съединител,коолер генераци на мотора програмация което за кола която имам вече от 6 години не си заслужава.
но след това съединител,коолер генераци на мотора програмация което за кола която имам вече от 6 години не си заслужава.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
Ако може да използвам темата на колегата и аз да попитам нещо...
Имам голф 1.9тди 110кс AHF мотор, все още в стоков вариянт, та въпроса ми е само чип ли да слагам или чип и дюзи 216ум.
Целта ми е с минимален бюджет да постигна оптимален резултат.
Имам голф 1.9тди 110кс AHF мотор, все още в стоков вариянт, та въпроса ми е само чип ли да слагам или чип и дюзи 216ум.
Целта ми е с минимален бюджет да постигна оптимален резултат.
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
duchito написа:идеата ми е колата във високите да върви по добре мислех да сложа турбо на ВА но така като гледам съединителя няма да издаржи на нютоните
мисалта ми е колата да трагне с една идея по добре колата сега ми е 140 коня 290нм.До колкото знам този съединител,който смених преди 2 години с чисто нов издържа на натоварване на 310нм.
карай си я с чип няма смисъл от тези дюзи щото пак ще искат настройка ...
prozakrumpi написа:Ако може да използвам темата на колегата и аз да попитам нещо...
Имам голф 1.9тди 110кс AHF мотор, все още в стоков вариянт, та въпроса ми е само чип ли да слагам или чип и дюзи 216ум.
Целта ми е с минимален бюджет да постигна оптимален резултат.
слагай 216 и чип , махнат катализатор и си ти
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
ако е само настройка на горивната карта и 216 ум.Незнам само как ще трагне колата,тези 216 ки ги дават около 2,25киловата на цилинда повече мошнос за сметка на 205 ците
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
duchito написа:ако е само настройка на горивната карта и 216 ум.Незнам само как ще трагне колата,тези 216 ки ги дават около 2,25киловата на цилинда повече мошнос за сметка на 205 ците
това означава ли че може да се очаква резултат от 140кс + 2.25кв Х 4=152кс...
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
така си мисля а и другото което ме интересува ако сложа челен кулер 550х140х65 с повишеното налягане на турбото и пуснатото гориво от чипа дали ще има лаг на турбото при полужение че сега работи на 1,25работно налягане и 1.5 пик,незнам какъв е обема на оригиналното спрямо това
550х140х65 ако е минимален мисля си че няма да има проблем,при максимално сакратени въздушни пйтища.
550х140х65 ако е минимален мисля си че няма да има проблем,при максимално сакратени въздушни пйтища.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 15:08
- Автомобил: VW Golf V GTD
- Двигател: BMN 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
Здравей Колега,
Честита коледа на теб и всички съфорумци! Пожелавам здраве, късмет и никога да не угасва тръпката по тунинга!
Сега по темата. Винаги има смисъл при тунинг от по-големи разпръсквачи. В твоя случай не се налага почти нищо да пипаш. Какъв ще е ефектът? Цялата доза гориво ще бъде впръскана в точния момент и ще изгори по-добре, а по-добро изгаряне-повече мощност по-малко пушек. Моя опит: чип на стоков мотор ALH 90 коня, резултат 108 коня. След смяна на разпръсквачите с 216-ки и без нищо друго да се пипа - 152 кс!!! Изводите направи сам.
Успех
Честита коледа на теб и всички съфорумци! Пожелавам здраве, късмет и никога да не угасва тръпката по тунинга!
Сега по темата. Винаги има смисъл при тунинг от по-големи разпръсквачи. В твоя случай не се налага почти нищо да пипаш. Какъв ще е ефектът? Цялата доза гориво ще бъде впръскана в точния момент и ще изгори по-добре, а по-добро изгаряне-повече мощност по-малко пушек. Моя опит: чип на стоков мотор ALH 90 коня, резултат 108 коня. След смяна на разпръсквачите с 216-ки и без нищо друго да се пипа - 152 кс!!! Изводите направи сам.
Успех
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 17:16
- Автомобил: PASSAT B5 1.9 TDI 110HP
- Двигател: AFN 08.09.1998 CHIP TUNING
- Местоположение: БУРГАС
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
ще ги взема тези дузи 216ум така и така сам решил незнам за програмацията дали ще ми сложат на ново софт като изтрият сегасшния чип или с някакви леки настроики ще се мине все пак 10-12 коня са си 10-12 коня от горе
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
Колега, какво стана с дюзите ? Сложи ли по-големите ? Спусни някаква информация, че и аз съм се замислил за подобна интервенция.
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
Като слагате тези 216-ки дюзи слагайте и гт1749ва турбина поне да използвате дюзите ефективно
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: по големи дюзи 205 ум на 216 ум
SVETLIO-VR написа:Като слагате тези 216-ки дюзи слагайте и гт1749ва турбина поне да използвате дюзите ефективно
VB искаш да кажеш....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта