G40 > Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

G40 > Turbo

Мнениеот mgm » Чет 28 дек 2006 23:53


Добър вечер ...
как и от къде да започна с тази конверсиа ...
1. кавко турбо !? Т25, Т28, Т3 ... или някое друго ?!
2. кулер ?!
3. турбо пътища ?!
4. дюзи ?!
5. колектор ?!
6. електроника ?!

и каквото още е нужно ....

поздрави Милен Минев




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 29 дек 2006 0:20


Toshko @ http://www.tuning.bg/forum/posting.php? ... e&p=669172 написа:
r.punto написа:добре де какво включва турбиниране на атмосферка :?: аз лично мисля:заменят се атмосферните бутала с ковани турбо бутала,нова турбина,турбо инжектори с необходимите сс,бенз.помпа с необходимите параметри,колектор за турбината,кулер,генариция,турбо пътища, подходащата необходима електоника,бенз.регулатор,буст регулатор и т.н
Сега дали от моргата ще се пазарува или от магазина мисля че е излишно да се коментира-с чарколяци не става работата.Като не можеш да си позволиш не се захващаи


1. бутала??? не е задължително - майстора трябва да познава добре колата - тогава може да ти спести този разход! - нали ако ще сменяме всичко ще си го направим сами в къщи и после ша търсим някой само да настрои ама и това става вкъщи...
(тука се пускат едни хонинги и евентуално допълнителни луфтове-това не го доизяснихме миналия път като отворих дума... ама трябва да се отчете като разход евентуално)
+ ??


2. турбина? що нова бе... айде ако е по-малка иди-дойди до 1000 лева нещо ако е или до 1200 ама натам става непосилно. (аз на дизела като си рециклирах турбината преебан ли съм?)
може да се събере турбина и с части на старо и да влезе в 500 лева!!!
+700

3. Инжектори? - турбо инжектори не съществуват :oops: оразмеряване ми за 150 коня атмосферка ще са 180 - 190 кубика, а за турбо 220 коня ще са 330 кубика. - намиране на 4 бр. инжектори по 120 лева всеки...
+480............ ама може да се мине само с един или два допълнителни затва това перо може да бъде 240 лева.

4. помпа? - много важен елемент! - 200 лева бош
+200

5. Колектор за турбината? нали се разбрахме без глезотии - черна тръба
- личен опит: най-дебелата шевна тръба, която намерих беше 3мм стена на ф50 - 35 лева барабар с огъването, чугунени парнаджийски кривки ф50 - 2 бр. (не помня цената :oops: ) - ~~30 лева, фланец към главата - 60 лева -черно железо ~12мм, фланец към турбото 40 лева, заварки - 50 лева- носи се барабар с главата, че как измета!!!
+215 лева.

6. кулер? - за тия коне кулер за 200 лева нов ще е идеален!
+ 200 лева

7. Генерация? - права тръба ф63 20лв./м. 4 метра + гърне за 100 лева
+ 180 лева

8. Турбо пътища? - 50 см. самко дори да е :D а вече има по-евтини поне наполовина. + тръби
+ тука не мога да се ориентирам ама са 100 лева

9. Електроника? - ми СМТ6 се очертава като най-универсалната електроника :lol: :wink: :D - 350 долаа= 518 ++ мап и аз не знам къф на старо 50-60 лева нов хубав явно е ~~250
+700

10. регулатор за налягането на бензина не е нужен фабричния ще кара само трябва да се съобрази при мапването.

11. буст контролер не ни трябва нали има уейстгейт... е айде...
+ 80 лева

12. Гарнитура за главата - по дебела и железна - 40-80лв.
+80 лв.

13. от моргата се пазарува задължително :lol:

14. други 200 лв. - тука влизат буст метър и манометър за гориво.

Тотал: 2895/3095 за части!!!!

Начи ето сега остава да разберем какво време е необходимо на един монтьор да извърши всички тези операции и да му сметнем труда.

Забележка: Цените съм ги закръглял към по-голямо плюс това колата може да си остане и на оригиналното гърне ако е подходящо демек ~~200 лева надолу. освен това може да се окаже и че фабричната помпа става още 200 надолу.
Освен това всички знаем, че има чипове за 250 лева с което ще спестим още 450 лева...

Извода, е че в най-оптимистичния вариант може да се вместим в 3000 до 3500 а в най-лошия 4000 ако сме скромни.... ето и в двата случая се получават около 1000 лева за майстора за около 3-4 дни работа.

И това ако така ги купуваме на парче нещата. :wink:

Обаче ако сервиза е специализиран - ползва отстъпки понякога много сериозни, някои от нещата могат да са почти без пари или на половин цена....

Генерален извод:

Това е конкуренцията - трябва всеки да намира начин да сваля цените, като продава лично той частите например или, като устройва шаблони и калъпи за някои детайли, така че да може после по-бързо да ги произвежда и монтира.... и т.н.
С две думи ГЛОБАЛИЗАЦИЯ!!! - справка фалиралите малки магазинчета при появата на Рамстор, Метро, Била и т.н.

Еми ако това може да ти помогне...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 29 дек 2006 0:25


Абе Мунчо ти си намерил и си цитирал най-големия ламер от тунинг.бг ( на тоя всички му се смеят и дори и кола в движения няма, а дава акъл кво да се прави)
По-добре човека избощо да не чете каквото си цитирал.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 29 дек 2006 0:34


Това ли е новата придобивка или просто питаш информативно :wink:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 29 дек 2006 0:47


niikoo_1 написа:Абе Мунчо ти си намерил и си цитирал най-големия ламер от тунинг.бг ( на тоя всички му се смеят и дори и кола в движения няма, а дава акъл кво да се прави)
По-добре човека избощо да не чете каквото си цитирал.

Ами не знаех.. просто точно преди малко мернах темата и ми си стори достоверна ( добре написана, граматически що годе правилно, човекът изглежда сериозен ( поне от темата ) и всякаш разбира ). Явно първоначалното ми впечетление е грешно... все пак имам само някакви общи понятия за специфичния мат'риял.
Та ако съм подвел някой с въпросния цитат - сори.


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Пет 29 дек 2006 1:29


NovobranecGT написа:Това ли е новата придобивка или просто питаш информативно :wink:

горд собственик :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 29 дек 2006 9:14


този тошко е описал точно грешния подход за турбиниране:)

:idea:


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Пет 29 дек 2006 10:12


добре ... а аз да не рпавя такива грешки как трябва да подходя ?! и с какви части трябва да се снабдя ... целта ми е някъде под 200 hp ... на 1 бар ще издържи ли този двигател ?! дюзите ще насмогнат ли ?! дали ще ми трябва друга бензинвоа помпа ?! горивен регулатор !?

поздрави Милен Минев


Потребителски аватар
hitman
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 13 сеп 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hitman » Пет 29 дек 2006 11:48


mgm написа:добре ... а аз да не рпавя такива грешки как трябва да подходя ?! и с какви части трябва да се снабдя ... целта ми е някъде под 200 hp ... на 1 бар ще издържи ли този двигател ?! дюзите ще насмогнат ли ?! дали ще ми трябва друга бензинвоа помпа ?! горивен регулатор !?

поздрави Милен Минев


Дюзи, помпа и регулатор ще ти трябват със сигурност. Иначе на един бар няма от какво да се притесняваш дали ще издържи, стига да е настроена като хората :wink:


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Пет 29 дек 2006 12:31


hitman написа:Дюзи, помпа и регулатор ще ти трябват със сигурност. Иначе на един бар няма от какво да се притесняваш дали ще издържи, стига да е настроена като хората :wink:

какви дюзи от какво !? или от кдъе да ги купя ?! помпа .. кавка ?! от къде ?! регулатор ... мисля че знам от къде ... аххх много ще Ви изтормозя дано ме изтърпите ...
поздрави Милен Минев


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 29 дек 2006 16:41


виж сега

първо не турбинираш атмосферка а компресорен мотор - и напиши какво искаш от колата????

за малки налягания - до 1 бар моторя е ок , електрониката мисля че също ще го преживее

турбото трябва да се сметне ( което аз не мога да направя - има по големи спецове от мен в тази насока) , но мисля да забравиш за моргата а да си купиш ново - не е чак толкова скъпо.

колектори - турбопътища интеркулер - това се прави и не трябва да те притеснява - трябва ти и ауспух назад !

дюзи и помпа - са силно зависими от турбината и надува на които ще караш


готова рецепта няма, за съжаление:)


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Пет 29 дек 2006 16:46


аз бях споменал някдъе на горе ... значи под 200 коня или около 200 да е ... ан 1 бар ... турбината мисля да е нещо то сорта на Т25 по-мъничко нещо ... с вътрешен уейстгейт ... за всекидневно каране да е колата ... а за електроника си мислех смт6 ... та добре ли съм се насочил ?! колекторите и генерациата ... имам един чвоек в предвид виждам че много добре се е справял с доста коли ... които е правил ... ще го открия ... та някакви съвети коит ода иамм в предвид като почна да купувам ... ?!


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 30 дек 2006 12:31


Какъв цвят е и откъде си я купил? Компресора читав ли е и мерил ли си го какво налягане дава?


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Съб 30 дек 2006 19:55


1bar написа:Какъв цвят е и откъде си я купил? Компресора читав ли е и мерил ли си го какво налягане дава?

цвят Лилав (полото е Г40 Дженезис) ... купих я тука в София ... компресора надува на 0.56 и за сега нямам някакви признаци че има проблеми с него ... ?! защо ?!


Потребителски аватар
ico6564
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 09 май 2006 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот ico6564 » Нед 31 дек 2006 1:55


За SMT6-миналия ден сложих на мойта кола и за сега съм доволен.Според мен това е по-добрия вариант отколкото Мегаскуирта



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта