
Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
Кога точно тресе 

-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
когато давам газ на колата
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
Това няма връзка според мен с окачването а със съединителя
Но това не означава, че не трябва да минаваш стенд 


-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
колата е автоматик и преди да сложа спортните пружини нямах никакви проблеми с тресене и тем подобни :)
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
Мини стенд и пак ще говорим.Според мен сега предницата ти е отворена 

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
А според мен предницата се "отваря и затваря"от накрайниците
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
аз ще мина стенд ,но си мисля че няма да се оправи...махах носачие само а пък те няма как да се разтворят и тем подобни мисля си че е от нещо друго
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: сложих спортни пружини и почна да тресе ЗАЩО?
А като сваляш и вдигаш колата рейката мести ли се 

-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
колега не съм много запознат не мога да ти отговоря затова питам вас
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Въпроса е към горния колега.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Съответно предницата се отваря или затваря.Съгласен ли си?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Когато рейката седи в статично положение и приемем, че кормилните накрайници са хоризонтални, разстоянието от единия до другия външен накрайник е примерно X мм. Kогато качиш колата нагоре, вътрешните накрайници поемат ъгъла на вдигане на рейката нагоре (тя е статично закрепена към колата и се вдига заедно с нея) и съответно разстоянието X намалява и предницата се разчеква. Когато пуснеш колата надолу, ефекта е същия - рейката слиза надолу и разстоянието пак намалява.Според това колко се пуска колата,се променя сходимостта на колелата т.е. изисква реглаж след това в новото си положение. Същите са вариантите и ако колата е смъкната и я вдигнем - тогава предницата "затваря" и пак трябва реглаж. Само че това с вибрацията със сигурност не е от там.
Вибрации след баране по окачването се получават от следните неща :
1. вътрешни карета - ако окачването не се сменя правилно и шенкела се оставя да виси на полуоската (както много хора правят, когато сменят пружини, защото не се налага да се откача полуоската), има риск да прецакаш вътрешното каре и да започне да тресе точно при ускорение. Виждал съм този ефект доста пъти и го има най-вече на дизелите (не знам защо).
2. крива главина (или шенкел) + крив спирачен диск - това е интересно явление при Б5 и 5.5 - главината седи под малък ъгъл спрямо равнината,в която трябва да седи.Диска също,понеже и двете са криви.Докато диска е точно срещу кривината на главината, биене няма,защото двете се балансират едно друго.Ама като свалиш диска и го завъртиш (понеже Б5 и 5.5 нямат фиксиращ болт), разминаваш кривините и става биене, подобно на крива джанта. Може да ви се стори смешно или невероятно,ама аз толкова пъти съм го виждал,че вече си бележа как точно седи диска на главината преди да го сваля и го слагам по същия начин
.Това се познава по задържането на диска в точно определен момент от въртенето му (при вдигнато колело) и по вибрацията...която обаче рядко е само при ускорение.
Вибрации след баране по окачването се получават от следните неща :
1. вътрешни карета - ако окачването не се сменя правилно и шенкела се оставя да виси на полуоската (както много хора правят, когато сменят пружини, защото не се налага да се откача полуоската), има риск да прецакаш вътрешното каре и да започне да тресе точно при ускорение. Виждал съм този ефект доста пъти и го има най-вече на дизелите (не знам защо).
2. крива главина (или шенкел) + крив спирачен диск - това е интересно явление при Б5 и 5.5 - главината седи под малък ъгъл спрямо равнината,в която трябва да седи.Диска също,понеже и двете са криви.Докато диска е точно срещу кривината на главината, биене няма,защото двете се балансират едно друго.Ама като свалиш диска и го завъртиш (понеже Б5 и 5.5 нямат фиксиращ болт), разминаваш кривините и става биене, подобно на крива джанта. Може да ви се стори смешно или невероятно,ама аз толкова пъти съм го виждал,че вече си бележа как точно седи диска на главината преди да го сваля и го слагам по същия начин


Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
Ми ,то след такава смяна какво искате ,да сте като в хамак?И бриза да ви полюлява?Няма как! иска и други смяни в окачването за да се балансират силите и моментите които действат там!Скъпо е!
Успех!
Успех!
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 136
- Регистриран на: Сря 08 апр 2009 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат В5.5 сложих спортни пружини и почна да тресе
имал съм и други коли и на тях съм им слагал спортни пружини но никога не са правили така .Вярно не са били с такова окачване като пасата с 4 носача но мисълта ми е че не са се държали така след интервенцията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта