Регулиране на PD-елементите на 1.9 TDI
Re: Регулиране на PD-елементите на 1.9 TDI
Здравей, успяхте ли да регулирате инжекторите...какво е развитието на проблема?
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Регулиране на PD-елементите на 1.9 TDI
Последните няколко дни ме налегнаха други задачи, несвързани с автомобила.
В общи линии свикнах с променения звук на двигателя (променен според мен). Колкото хора питам как им се струва звука - всички казват, че е съвсем нормален за ПД. Оборотите станаха по стабилни спрямо преди. Преди това работеше на празен ход леко на вълни... като едва доловима синусоида... малко ми е трудно да го обясня. Разхода спрямо преди е г/д същия, обаче паленето не се промени.
Първото палене сутрин по някога е 3 - 4 секунди въртене, по някога 5 - 6 секунди с припалвания преди запалване. Изчетох няколко теми по въпроса и вариантите остават основно два - тандем-помпа или уплътнения на дюзите. Останалите възможни причини в общи линии съм ги проверил.
За сега съм се насочил към по-евтиния вариант с тандем-помпата - намерих една втора употреба от блъсната кола на части от колега от форума (AJM) и ще я сменя с моята да видя какъв ще е резултата.
Мисля че ако няма промяна, няма да се филмирам повече и ще я карам така...
В общи линии свикнах с променения звук на двигателя (променен според мен). Колкото хора питам как им се струва звука - всички казват, че е съвсем нормален за ПД. Оборотите станаха по стабилни спрямо преди. Преди това работеше на празен ход леко на вълни... като едва доловима синусоида... малко ми е трудно да го обясня. Разхода спрямо преди е г/д същия, обаче паленето не се промени.
Първото палене сутрин по някога е 3 - 4 секунди въртене, по някога 5 - 6 секунди с припалвания преди запалване. Изчетох няколко теми по въпроса и вариантите остават основно два - тандем-помпа или уплътнения на дюзите. Останалите възможни причини в общи линии съм ги проверил.
За сега съм се насочил към по-евтиния вариант с тандем-помпата - намерих една втора употреба от блъсната кола на части от колега от форума (AJM) и ще я сменя с моята да видя какъв ще е резултата.
Мисля че ако няма промяна, няма да се филмирам повече и ще я карам така...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта