Формула 1, Сезон 2014
- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
МакЛарън остават сиви и без генерален спонсор. MP4-29 е преминал краш теста в 15:38ч българско време.
			
									
									- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Форс Индия първи показаха мравояда.

Доста красив болид. Отстрани много прилича на болида от 2009-та с нисък нос. Чакаме още снимки.
			
									
										
						
Доста красив болид. Отстрани много прилича на болида от 2009-та с нисък нос. Чакаме още снимки.
- 
				restless
 - Мнения: 1118
 - Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Barboukov написа:МакЛарън остават сиви и без генерален спонсор.
Спонсор имат.
Но не върви да пишеш Power Of Dreams на кола с двигател Мерцедес :D
- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Ред Бул ще гонят нови рекорди с Данийл Квят. 
Хелмут Марко: "Себастиан ще е при нас още два сезона. След това само бог знае дали ще остане или не. Ако в новата ера има болид, с който да се бори за титлата и успее да спечели поне един трофей през 2014 или 2015 не виждам смисъл да си тръгва. Но никой няма да го спре ако реши да го направи. Данийл израсна много в школата ни. Той е тийнейджър и има двугодишен договор с Торо Росо. Има шанс да израстне и на 21 ако се освободи място в Ред Бул може да го заеме. Тогава ще е достатъчно подготвен за да повтори успехите на Фетел. Но нашата цел остава една - рекорда на Шумахер да иде в историята и след името на пилота, спечелил 7 поредни титли да пише Инфинити Ред Бул Рейсинг." Марко отбеляза, че това, което първия тим на Дитрих Матешиц ще покаже в първия ден на тестовете на Херес ще е един различен болид от всички останали, който той очаква да доминира през целия сезон ако няма технически проблеми. Вероятността Себ да стане най-младия петкратен шампион този сезон е над 50%.
В туитър излезе и информация, че Хонда са се свързали с Ейдриън Нюи. Както е известно, гениалния дизайнер отказа на Ферари защото семейството му е в Англия и не желае да се мести. Ако приеме офертата на японците той просто ще трябва да се измести от Милтън Кийнс обратно в Уокинг, което него ще го устройва. Това за момента са само спекулации. Яснота около бъдещето на Нюи се очаква през Април.
			
									
										
						Хелмут Марко: "Себастиан ще е при нас още два сезона. След това само бог знае дали ще остане или не. Ако в новата ера има болид, с който да се бори за титлата и успее да спечели поне един трофей през 2014 или 2015 не виждам смисъл да си тръгва. Но никой няма да го спре ако реши да го направи. Данийл израсна много в школата ни. Той е тийнейджър и има двугодишен договор с Торо Росо. Има шанс да израстне и на 21 ако се освободи място в Ред Бул може да го заеме. Тогава ще е достатъчно подготвен за да повтори успехите на Фетел. Но нашата цел остава една - рекорда на Шумахер да иде в историята и след името на пилота, спечелил 7 поредни титли да пише Инфинити Ред Бул Рейсинг." Марко отбеляза, че това, което първия тим на Дитрих Матешиц ще покаже в първия ден на тестовете на Херес ще е един различен болид от всички останали, който той очаква да доминира през целия сезон ако няма технически проблеми. Вероятността Себ да стане най-младия петкратен шампион този сезон е над 50%.
В туитър излезе и информация, че Хонда са се свързали с Ейдриън Нюи. Както е известно, гениалния дизайнер отказа на Ферари защото семейството му е в Англия и не желае да се мести. Ако приеме офертата на японците той просто ще трябва да се измести от Милтън Кийнс обратно в Уокинг, което него ще го устройва. Това за момента са само спекулации. Яснота около бъдещето на Нюи се очаква през Април.
- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Уилямс  
 

Открийте разликите:

Този сезон ще пада яко копиране и ще има много скандали.
			
									
										
						
Открийте разликите:
Този сезон ще пада яко копиране и ще има много скандали.

- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Ерик Булие напусна Лотус. Очакваме подробности.
			
									
										
						- escrime
 - Мнения: 3074
 - Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
 - Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
 - Двигател: OM642
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
  
 Добре, че Бътън и Магнусен са си избрали номера 22 и 20, да им отговарят на класиранията.

А след вчерашните заседания на шефовете на отборите и на ФИА мисля, че е време за сбогом, Ф1.
- Spas
 - Модератор

 - Мнения: 3690
 - Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: 1800 RP
 - Местоположение: София
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Това е много силно изказване....аз мисля, че няма кой знае каква разлика в болидите, освен предното крило..... също така и мисля, че Макларън ще са по-напред от Лотус, но това от един дизайн няма как да го предрече никой. Тестовете показват малко скорост, ще видим след 3 дена, как горе-долу стоят нещата.
			
									
										
						- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Няма такива грозотии. Честно! 
Първо гърбиците, сега тия мравоядни носове... Ай сиктир бе...
			
									
										
						Първо гърбиците, сега тия мравоядни носове... Ай сиктир бе...
- xploda
 - Мнения: 1644
 - Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
 - Автомобил: Civic
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Носа на Мака мяза на кОр, а на Лотус на пОтка  
 Баси, дано поне да вървят.
			
									
										
						
 Баси, дано поне да вървят.- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Е ли това новото Ферари?

 
  
  
  
  
 
Щъ видим утре...
			
									
										
						
  
  
  
  
 Щъ видим утре...
- xalerrelax
 - Мнения: 3060
 - Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
xploda написа:Носа на Мака мяза на кОр, а на Лотус на пОткаБаси, дано поне да вървят.
Aко не въртят , поне да се съвокупляват.....
 п.п. Не се сдържах
- Barboukov
 - Мнения: 6090
 - Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Русе
 - Контакти:
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Измислили са го хората. Грожан и Пастора като се завъртят, Бутона и Магнусен срещу тях и се сглобяват. 
 
 
Ей, нищо случайно няма в тая формула...
			
									
										
						
 Ей, нищо случайно няма в тая формула...
- escrime
 - Мнения: 3074
 - Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
 - Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
 - Двигател: OM642
 
Re: Формула 1, Сезон 2014 - Новата ера на "Турбо мравоядите"
Не виждам обективни причини статуквото от последните години да се наруши по някакъв начин.
В момента Макларън много ми приличат на отбор, който налучква и е изгубил всякаква посока.
Ферари не са я намирали изобщо последните години.
Лотус имат тежки финансови затруднения и Джеймс Алисън и Булие ги напуснаха.
Мерцедес са може би най-близо до истината, заедно с Ферари.
			
									
										
						В момента Макларън много ми приличат на отбор, който налучква и е изгубил всякаква посока.
Ферари не са я намирали изобщо последните години.
Лотус имат тежки финансови затруднения и Джеймс Алисън и Булие ги напуснаха.
Мерцедес са може би най-близо до истината, заедно с Ферари.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта
			   