Човек да не попита нещо в този форум! Барутници, таратайки и какви ли не ги изкарахте. Ако може малко по сериозно, не всички могат да си позволят нови и скъпи коли. Хората плюейки тези два модела сигурно карат Ферари, Бугати? Като човек имащ и такава кола, не ми харесва във форума на Фолксваген да се пишат такива глупости.
По темата-избери по запазената и възможно по нова, колкото и да ги плюят тук, все още има и читави такива!



Голф 2 vs Голф 3
- Pokerstars
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пон 18 апр 2011 10:47
- Автомобил: Audi A4 B7
- Двигател: 2006
- Местоположение: Sofia
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 vs Голф 3
Ми да.Аз имах тройка,обаче 2 врати и без клима.Вече не ми вършеше работа и си купих пак тройка обаче 5 врати и клима.
Че даже излезе по-запазена от предишната.Просто не разполагах с повече пари и реших пак такава кола да бъде.
Не че не ми се кара нещо по-ново,ама ...
Автора нека каже с колко пари разполага и ние ще му дадем съвети горе-долу да се ориентира.
Че даже излезе по-запазена от предишната.Просто не разполагах с повече пари и реших пак такава кола да бъде.
Не че не ми се кара нещо по-ново,ама ...
Автора нека каже с колко пари разполага и ние ще му дадем съвети горе-долу да се ориентира.
Re: Голф 2 vs Голф 3
Мерси на всички разполагам с около 3000лв колата ще се кара всеки ден по минимум 100км.... а за савета на баща ми : 2-ката е чук!!!"
и такава сигорно ще взема и ще пусна снимки зада има пак негативни и положителни отзиви

и такава сигорно ще взема и ще пусна снимки зада има пак негативни и положителни отзиви



- RZ01
- Мнения: 138
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 17:36
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: 1.9TDI ASZ
Re: Голф 2 vs Голф 3
3ка абс мотор и възможно най-много екстри към 96-97 година мисля,че е добър вариант 

- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Голф 2 vs Голф 3
ABS мотор се произвежда до 95-та година, след него е ADZ.
Re: Голф 2 vs Голф 3
Вземи си кола с климатик, колега. Остави ги тия "чукове" да си чукат с тях главите некои други. Като те напече лятото, последното дето ще си мислиш, че двигателят ти е "чук". Казваш, че ще пътуваш и гледай да не се проклинаш после с "чуковият" си двигател. Отворените прозорци не помагат, предполагам, знаеш. В тази връзка, искам да ти споделя, че всеки ден пътувам по 37 км в едната посока до местоработата си в кола без климатик и ставам вир-вода за половин час на отворените прозорци. Не на последно място, земи си и кола с airbag, поне на шофьора, а най-добре и на пасажера, че и той е човек. Колегите ти споделиха, '96-'97, Golf 3. Виждал съм шофьор в 2-ка, ударил се челно "само" с 60 км/ч. Не ти пожелавам да виждаш същото или да си участник. Аз съм се удрял със 130 челно и излязох от колата жив и здрав. Благодаря на Бога, но и на производителя, който е монтирал бега пред мен. Колата не е само един двигател, пък бил той и "чук".
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 vs Голф 3
Сетих се за онова с мармота и калника от Калибра.ALESYZ написа:... Аз съм се удрял със 130 челно и излязох от колата жив и здрав. ...

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 vs Голф 3
ALESYZ написа:Аз съм се удрял със 130 челно и излязох от колата жив и здрав. Благодаря на Бога, но и на производителя, който е монтирал бега пред мен. Колата не е само един двигател, пък бил той и "чук".
Колега, предполагам визираш скоростта преди да се удариш. Ако в момента на удара скоростта ти е 130км/ч навярно вече щеше да пишеш от небето. Чисто информативно краш-тестовете по европейските изисквания:
The frontal tests are performed at 64 km/h (40 mph) into an offset deformable barrier. This is designed to represent an impact with a vehicle of similar mass and structure as the car itself.[6]
То зависи и какво си ударил де. Ако е било купа с плява е възможно да оцелееш

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Голф 2 vs Голф 3
Абе всичко се случва и човек вади късмет ама по-веднъж, има ги там из нета разни катастрофи с лади по на 30 и кусур години къде се удрят в тирове и руснака изхвърча през стъклото става, поизтупва се и е жив и здрав
Случвало се е и с 30км. изхода да е фатален и със 130 човека в колата да остане жив.
Въпреки че тук, дали ще е Голф 2 на 25 или Голф 3 на 20години няма особенно значение, при удар със 130км. да не дава Господ.

Случвало се е и с 30км. изхода да е фатален и със 130 човека в колата да остане жив.
Въпреки че тук, дали ще е Голф 2 на 25 или Голф 3 на 20години няма особенно значение, при удар със 130км. да не дава Господ.
Re: Голф 2 vs Голф 3
Твърдата преграда беше Москвич Алеко, който излезе от един селски път. Същият го ударих в предния десен калник, в двигателя. Видях скоростта преди ударът и това съм запомнил. Бързах много, понеже с мен имаше човек, който трябваше да бъде в Попово максимално бързо, а пътувахме от В. Търново. Човека е жив и здрав до днес, може да потвърди моите думи, както и думите на дошлите полицаи, че това не е удар със 90, както се опитах да ги убедя. Голфи си вървеше доволно добре, а аз си го настъпвах редовно. Преди да се случи това, на пътя има прав участък, около километър там карах с около 150. Намалих, понеже има леко изкачване и широк ляв завой. За запознатите, това е пътят преди с. Водица, общ. Попово. Именно от разклона за Водица, който е непосредствено след завоя, излезе Москвича. Нямах почти никакво време за реакция, нито място. При сблъсъка, моята кола се завъртя няколко пъти (не се обърна) и спря на около 50-60 метра по нататък по пътя. Слязох от нея с намерение да бия селянина, който излезе така на пътя. Това е. А дали вие ми вярвате или не, това е ваш проблем, не мой. Аз бях там и знам какво стана. Ваше право е да сте саркастични или иронични, както ви харесва. Споменах това в темата, за да наблегна от необходимостта елементарни обезопасителни мерки в колата, не за да се хваля с тази случка. Не казвам, че човек може да бъде на 100% спасен с тази скорост в тази кола. Казвам, че ползата от наличието на обезопасителни екстри в колата е безспорна. Поздрави.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 vs Голф 3
Абе ако ще взима 3-ка от последните години,то поне да е със повечкото екстри за модела:клима,абс,и двата аир бега.
След време ще си вика,ония от форума бяха прави,като ми казваха да взема по-новото.
Някоя 3-ка ГТ изпълнение ще му достави всичко нужно за нормално пътуване,лошото е че няма такива от последните с 1.8 мотора.И най важното да гледа за ръжда,че ги яде като Фафли
След време ще си вика,ония от форума бяха прави,като ми казваха да взема по-новото.
Някоя 3-ка ГТ изпълнение ще му достави всичко нужно за нормално пътуване,лошото е че няма такива от последните с 1.8 мотора.И най важното да гледа за ръжда,че ги яде като Фафли

- Asko VW
- Мнения: 838
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 2 vs Голф 3
Към автора : Гледам, че те влече към 2-ка, вероятно заради прословутата здравина на модела. Действително това е доста дуракоустойчив автомобил с евтина и лесна поддръжка. Принципно би могъл да намериш за около 1500 лв. до към 2000 - ако е с климатик, някой що годе читав, с останалите пари да го стегнеш хубаво и да му се радваш (само да няма ръжди и изгнило, че там заминават много пари, а ефекта често не е дълготраен). Ако колата ще се кара в град със задръствания и/или по пътища с над 100 км/ч, силно препоръчвам наличието на климатик, в задръстване отворените прозорци не помагат, а над 100 км/ч, шума от тях е ужасяващ, особено при двувратка и бързо изморява (казвам ти го като човек който 7 години е карал двуврата кола без климатик). Климата не е просто глезотия за комфорт, той помага и за безопасността, научно доказано е, че високите температури действат на ЦНС със сходна симптоматика като алкохола. Наблюдава се намалена концентрация, забавени реакции, а при много високи температури (особено за продължително време), гадене и дори загуба на съзнание (при топлинен удар). Ето тук почват и негативите на МК 2 - за съжаление 2-ките с климатик са доста кът, но дори и да намериш такава (и то що годе читава), остава проблема с нивото на сигурност, това е архаичен модел и нивото на безопасност е доста ниско. За разлика от него, 3-ките с климат са доста често срещани, а и имат някоя и друга система за сигурност. Понякога макар и малка, тази разлика в нивото на безопасност може да е и разликата м/у живота и смъртта. Изложил съм нещата, както аз ги виждам, за мен лично, 3-ката е по-добрият вариант, но крайната преценка разбира се остава за теб !
Re: Голф 2 vs Голф 3
Bai Sando написа:Абе ако ще взима 3-ка от последните години,то поне да е със повечкото екстри за модела:клима,абс,и двата аир бега.
След време ще си вика,ония от форума бяха прави,като ми казваха да взема по-новото.
Някоя 3-ка ГТ изпълнение ще му достави всичко нужно за нормално пътуване,лошото е че няма такива от последните с 1.8 мотора.И най важното да гледа за ръжда,че ги яде като Фафли
Точно това исках да кажа и аз. И да не е GT колега, пак е добре. Моята беше 1.6 AFT, обаче и клима си имаше и двата еърбега и още съжелявам как я съсипах.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 vs Голф 3
Да,аз имах предвид ГТ,понеже предлагат макс екстри и са в малкия данък.
Обикновено са с пълен ел.пакет,климатик или климатроник,абс,възглавници,4 дискови спирачки,рекаро,халогени,хидравлика.Части бол и за без пари.Почти всеки майстор им разбира.
То е ясно че и двата модела са дърти кочини и намирането на хубав екземпляр е приключение вече
Обикновено са с пълен ел.пакет,климатик или климатроник,абс,възглавници,4 дискови спирачки,рекаро,халогени,хидравлика.Части бол и за без пари.Почти всеки майстор им разбира.
То е ясно че и двата модела са дърти кочини и намирането на хубав екземпляр е приключение вече

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта