Ами според мен такива неща са нормални, пък и като гледам за какви работи става въпрос, случката с тези работи е от преди поне 2 години, за които много неща са се променили при нас...а и защо чак сега казваш от какво си бил недоволен тогава, вместо веднага след случките да кажеш, за да си вземем поука?
За маслото - преценяваш сам с какво да караш и какво да сипваш. Ние сме изказали мнение, защото аз съм карал 3-4 години само с Репсол (не VW) и го знам за какво става въпрос, ама въпреки това сме ти го сменили, което всъщност си искал от нас. Има едни маслени филтри, които се саморазвиват с времето ( SCT ) и на всеки, който дойде с такъв, му се казва, че филтъра му е кофти, ама на никого не сме отказали да го сменим

. Винаги си казваме мнението за частите, защото е по-добре човека да си знае и да има предвид да преглежда нещата, от колкото да смята, че всичко е 6 и да не отваря капака изобщо следващите примерно 10 000км.
По повод кабелите - този случай го помня с твоето прекъсващо Поло, ама негативното ти мнение в случая е конкретно към Иво т.е. The_Machine и към неговия сервиз (The_Machine service), защото ние с Милен с такива неща не сме и не се занимаваме, а той, както знаеш, отдавна не работи с нас и неговия сервиз вече не съществува по ред причини. Тук не мога да взема отношение от негово име, но не става дума за работа, извършена от нас с Милен и нашия сервиз, който работи към момента, за да изразяваш недоволството си в нашата тема. Преди да се появи тя,съществуваше темата за сервиза на Иво, публикувана от самия него - там е мястото на това оплакване към неговата работа.
Същото важи и за чистенето на сервиза - от както Иво го няма, чистим доста по-често и доста по-редовно, защото само от нас с Милен зависи кога може да се изчисти(т.е. да няма 10 коли вътре) и нещата са доста по-различни от преди време. Даже сме организирали една жена да мете и почиства 1 път седмично :)
За ходовата - не мога да кажа защо така се е получило, защото вече не помня нито от кой, нито кога е преглеждана, но щом сме ти казали, че някакви неща са за смяна, значи не са ни харесали как изглеждат. Примерно един кормилен накракйник със скъсан маншон може да изкара 2-3 години така без да се разтропа, ама това не значи, че не е за смяна, защото може да изкара и 2 седмици и ние няма как да знаем, същото важи и за тампоните на носачите и шок тампоните с прашниците на амортисьорите и тампоните на макферсоните и рейка с лек луфт и така нататък за половината окачване. Това, че не тропа физически, не значи, че тампоните не са омекнали или нещо подобно. Никога на никого не сме сменили напълно здрава част без причина. Принципно с Иво не си деляхме клиентите тогава т.е. ако колата дойде при него за дадени неща, той си ги гледа от-до.Ако дойде за неща при нас - гледаме ние.Както казах, не знам кога е гледана въпросната ходова част, но по времето на Иво ходовата част се преглеждаше на пода, защото нямаше подемници и заради това ние с Милен избягвахме да се занимаваме с диагностика и ремонти по ходовата част по онова време освен ако не се разберем с Иво. На днешна дата виждаме доста повече неща от тогава и казваме повече неща от тогава, защото имаме 2 подемника и диагностиката на ходовата част е доста по-точна и лъсват всякакви неща за смяна като нацепени или омекнали тампони и т.н. ,които няма как да се видят на крик на земята или да ги усетиш в поведението на колата при каране.
За климатика - винаги има реакции, че газаджийте са си сложили нещата така, че пречат, защото ако ти дам на теб да си закачиш бързите връзки към дюзите (които са на лесно и удобно място по принцип и е предвидено да има достъп до тях), ще ме разбереш защо се оплаквам и като ти се случва на 8 от 10 коли, съвсем. Това, че някой преди нас не си е свършил добре работата, не е проблем, заради който да се сърдиш на нас или да се оплакваш от нас, а следващия път като отидеш при тях за смяна на филтри и други неща по газта, можеш да им кажеш, че изпарителя ти е на кофти място, защото пречи и да имат предвид занапред да не ги слагат така, че да пречи на другите да си вършат работата :) .Те такива неща не гледат и ни превръщат и нас в газаджии и трябва да им махаме клапаните или изпарителите, за да можем да направим една елементарна профилактика на климатика за половин час :) . Въпреки кофти поставения изпарител, работата е свършена, както трябва. Също така със сигурност не са ти взети повече пари за услугата, от на някое друго Поло, на което изпарителя е сложен правилно и не седи така, че да пречи и да трябва да се чудим какво да го правим и откъде да стигаме до дюзите. Повечето наши колеги взимат между 10 и 30лв отгоре при лош достъп до дюзите заради доработки по колата, като примерно клапан за газ, тръба за газ или изпарител - ние никога на никого не сме взели и 1ст. повече за такива неща, без значение, че сме губили и по 30 минути в разглобяване на газова уредба, за да си стигнем до дюзите :) .
