Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 24 яну 2014 23:41
- Автомобил: Vw Golf 3 2.0
- Двигател: 115
- Местоположение: Дупница
Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
Здравейте , Моля Ви да се опитате да ме насочите към проблема . Имам Голф 3 Гти 2.0 115 95 г. Проблема е ,че не върви като Гти и Харчи наистина много около 15 л/газ градско . Газовата уредба е Ловато, но не е инжекцион . Благодаря Ви предварително !
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
Тежък ти е крака бе колега! ;ддд
Иначе и моя толкова градско харчи а е 1.4 :Д:Д
Иначе и моя толкова градско харчи а е 1.4 :Д:Д
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
Колега имам същия голф и при мен се беше получило нещо такова играх си с кранчето на газта и ми харчеше 20-21л.и от богатата смес се давеше нещо и не вървеше след това завих кранчето до край и го развих обратно на 2 оборота и 1/4 и разхода спадна на 13-15 градско вървежа си стана както трябва и съм доволен така че може да ти е от сместа... 

- izvraten
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 12:34
- Автомобил: passat b 5-5 variant
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
И аз имам ГТИ със същия мотор,разхода ми е 13-15 зимно време,но колата си ми върви както трябва,може би съвсем малко е по-мудна в ниските обороти,заради обикн. газова уредба.Не мисля,че има защо да се притесняваш :)
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 24 яну 2014 23:41
- Автомобил: Vw Golf 3 2.0
- Двигател: 115
- Местоположение: Дупница
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
По - принцип може да е така . Но имах Сеат толедо 2.0 115 94 г. То вървеше като ненормално и харчеше около 10 - 11 л градско .
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
Как да тълкуваме това, че не върви като Гти? На бензин върви ли като Гти? Ако ще те успокои това - моят астматик харчи 12.5-13 в момента (не е чак толкоз студено) при градско каране, а е само 69к.с.
Освен това, както отбелязаха вече преди мен - от градско до градско и каране до каране има разлики.

Освен това, както отбелязаха вече преди мен - от градско до градско и каране до каране има разлики.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
На бензин върви ли?Ако и там не ще,търсиш проблема с диагностика,зацепване на ремъка.Ако е въртяно делкото пак няма да върви.Аз съм със 115 к.с. и в момента ми гори 13/100 газ градско на къси разстояния,но пък и си върви доволно.
Е не баш като на бензин,но за обикновена уредба бива.
Е не баш като на бензин,но за обикновена уредба бива.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
Такава като твоята ми се наложи да карам за извастно време с обикновена АГУ под 15газ в града неможах да я сваля
Иначе колегите са ти казали 


- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
значи аз карам Голф 3 2.0 115 2е обикновенна газова уредба (MIMGAS), в момента в най-големите студове си я паля на газ, бензин помирисва само, ако свърши газта... и разхода ми в града е 11,5 - 12 на 100, извън града 10. Също така да отбележа, че колата си върви прилично ! Та мисълта ми е, че всичко е до настройка на газта и поддръжка от страна на свещи, кабели, филтри и т.н... Тази настройка я постигнах в продължение на няколко месеца пипане и каране ! На грубо да обесня какво е сторено при мен:
1. Бронзовия винт на изпарителя е завит напълно !
2. След това винта на газта бе завит напълно и после развит 2 оборота, след което настъпи играчката да се нагласи да работи в правилните обороти в съчетание с винта на изпарителя за мембраната и кранчето на газта.
3. След като това се нагласи преминах към вървежа на колата... тя не трябва да е удошена ! Напротив трябва да е освободена, но не прекалено... напревено е при мен колата да си върви и от най-лекото настъпване на педала, просто да не се налага да смачкваш педала на газта ! След това, ако случайно има промяна на оборотите и работата на двигателя след тази настройка се пипа пак леко винта за мембраната докато се стабилизира мотора, но това се прави при студен мотор, за да може като се бутне да се изфорсира и да се види дали не се опитва да гасне, защото когато е студен мотора, може след изфорсирване колата да угасне, а това не е желателно.
Това е което съм сторил и съм доволен от резултата.
П.С: Първоначално преди всичко да се получи като хората... разхода ми беше и 13, 14, даже и до 17 съм достигал !
1. Бронзовия винт на изпарителя е завит напълно !
2. След това винта на газта бе завит напълно и после развит 2 оборота, след което настъпи играчката да се нагласи да работи в правилните обороти в съчетание с винта на изпарителя за мембраната и кранчето на газта.
3. След като това се нагласи преминах към вървежа на колата... тя не трябва да е удошена ! Напротив трябва да е освободена, но не прекалено... напревено е при мен колата да си върви и от най-лекото настъпване на педала, просто да не се налага да смачкваш педала на газта ! След това, ако случайно има промяна на оборотите и работата на двигателя след тази настройка се пипа пак леко винта за мембраната докато се стабилизира мотора, но това се прави при студен мотор, за да може като се бутне да се изфорсира и да се види дали не се опитва да гасне, защото когато е студен мотора, може след изфорсирване колата да угасне, а това не е желателно.
Това е което съм сторил и съм доволен от резултата.
П.С: Първоначално преди всичко да се получи като хората... разхода ми беше и 13, 14, даже и до 17 съм достигал !
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Голф3 2.0 115 к.с. с газ - не върви и харчи много
Сега да помислим а не да пишем еи така момчета тая кола е 115коня неможе в града да гори 9-10
Искат храна тия мулета,от друга страна профилактика не е излишна на запалителната уредба и от там качеството на гориво.Извода е ясен
Може да се удуши но дали ще ми отива имаше 1 песен


Искат храна тия мулета,от друга страна профилактика не е излишна на запалителната уредба и от там качеството на гориво.Извода е ясен



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта