Колата е 2005 година, 3.0 дизел. Има два акумулатора в багажника, тоя от страната на шофьора има консумация от 9 ампера на изгасен и заключен автомобил. 
По принцип според мен тия 9А са много дори и за нещото наблъскано с електроника. Въпроса е установяването на веригата която е с повишена консумация като на нормалните коли със сваляне на бушон ли се търси или има и някакъв друг начин, че като гледам в аутодата какви неща са описани преди и след разкачване и закачване на акумулатора направо се плашим от постоянно прекъсване, понеже мултимера на 9А много бързо му се нагряват сондите.
И понеже е повече от ясно че тук на местна почва най- много да батишеме още повече колата, има ли форумен човек който би се заел с проблема!?
Като допълнителна информация, акумулатора е 100 амперчаса, от време на време 2 или 3 пъти в седмицата акумулатора се изтощава за една нощ, при 9А мисля нормално, но може и 2-3-4 месеца да не го направи номера и после изведнъж пак срива акумулатора
			
									
									Голяма утечка на фаетон
- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Голяма утечка на фаетон
Добре де,като се срине акумулатора,нали пак остават без захранване някои вериги.Захранвани от този акумулатор.
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: Голяма утечка на фаетон
Остават, но няма как да се разбере кои са, на таблото излиза fault code workshop и толкоз. На диагностика няма как да се хнане утечката.
Сигурно е някой модул някъде под седалките с разпадащи си връзки като на колегата със супърба дето пусна снощи темата
			
													Сигурно е някой модул някъде под седалките с разпадащи си връзки като на колегата със супърба дето пусна снощи темата
				   							 				   
					Последна промяна от К.Одаджийски на Нед 26 яну 2014 20:50, променено общо 1 път.
									
			
										
						- mmkosev
 - Мнения: 115
 - Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 7:25
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Голяма утечка на фаетон
Колега има вероятност утечката да е от генератор или стартер,веригите около тях.Но никой няма да ти каже със сигурност докато не се премери.И такъв проблем се търси като се мери с мълтицет за малко съпротивление.А по лесно е със свързана лампа 21 вата между клемата и акумолатора като лампата докато я има утечката ще свети.Успех.
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: Голяма утечка на фаетон
Ами утре ще я кара човека при майстор просто се надявахме заради голямата утечка да е нещо известно примерно стартер или генератор както казваш, но нашите силици стигат до тук.
Както вика един, тука сме се събрали десетина човека и гледаме в багажника, а колата сигурно е по умна от всички ни взети заедно
			
									
										
						Както вика един, тука сме се събрали десетина човека и гледаме в багажника, а колата сигурно е по умна от всички ни взети заедно

- georgebonev
 - Мнения: 3112
 - Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
 - Автомобил: Golf 3 Variant
 - Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
 - Местоположение: Търговище
 - Контакти:
 
Re: Голяма утечка на фаетон
Не знам, дали ще съм полезен, но същата история (на друга кола, на познат) с голяма утечка от време на време и пълен пад на акумулатора на няколко дена.
Оказа се, че CD-ченджъра понякога върти, върти един диск и не може да го прочете. Докато един път, при отворен багажник и угасена кола, не го чу и му изскубна кабелите за повече от месец. През това време никакви проблеми.
 
			
									
										
						Оказа се, че CD-ченджъра понякога върти, върти един диск и не може да го прочете. Докато един път, при отворен багажник и угасена кола, не го чу и му изскубна кабелите за повече от месец. През това време никакви проблеми.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта