Умря , а имах същия проблем с Ауди А6. При него се оказа че е скъпа и купих от 80тка , която е същата , но тръбичката се навива отпред , а на А6 е настрани. Та като гледам , май и при Голфа ще ям същото дърво.
Въпросите са ми :
1 Скъпа ли е помпата на този Голф 3 1.9 ТДИ , от къде и за колко мога да я купя най-евтино?
2 Ако става от друг модел , от кои и дали трябва преправяне някакво (че на Аудито правих преходник) ?
3 И на финала , как най безболезнено да я сменя , че някъде четох че е трудно?
Мерси предварително.
Голф 3 1.9 ТДИ Помпа съединител-горна ?
- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа съединител-горна ?
Помпа може да си вземеш на AP / LPR - евтини са и за цената си, са перфектни (моята на пасата е на 4 години (над 80 000км) вече и не е мръднала
). Взех я от Елит Кар.Звънни и ги питай дали имат и колко струва.
За смяната - писах точно в темата над теб - зависи дали имаш АБС и кой от двата вида е. Иначе отвътре нямаш сложна работа, отвън става сложно, ако нямаш достъп до двете гайки, които я крепят към конзолата. Обезвъздушаването е най-тарикатско да го направиш с налягане през съда с течност (около 1.5-2 атмосфери) и развиване на пробката на долната помпа. Ще стане за 5 минути, стига да имаш условия. Иначе трябва да развиеш пробката на горната помпа, за да се напълни тя, после с помпане да обезвъздушиш маркуча и долната.


За смяната - писах точно в темата над теб - зависи дали имаш АБС и кой от двата вида е. Иначе отвътре нямаш сложна работа, отвън става сложно, ако нямаш достъп до двете гайки, които я крепят към конзолата. Обезвъздушаването е най-тарикатско да го направиш с налягане през съда с течност (около 1.5-2 атмосфери) и развиване на пробката на долната помпа. Ще стане за 5 минути, стига да имаш условия. Иначе трябва да развиеш пробката на горната помпа, за да се напълни тя, после с помпане да обезвъздушиш маркуча и долната.

- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
Re: Помпа съединител-горна ?
А какво е "AP / LPR" , кодове на мотори?
Достъп мисля че имам под капака , нямам АБС.
Сега ще погледна другата тема.
Достъп мисля че имам под капака , нямам АБС.
Сега ще погледна другата тема.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Помпа съединител-горна ?
LPR е марка помпи , италиански май бяха :)
- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.9 ТДИ Помпа съединител-горна ?
Купих "Топран" от Аутостар , 49лв ми струваше с отстъпка.
По въпроса за смяната , кофти е защото пречи въпросната планка , но пък тя се сваля и всичко е Ок , на два болта е.
По въпроса за смяната , кофти е защото пречи въпросната планка , но пък тя се сваля и всичко е Ок , на два болта е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта