Passat 1.8 90кс RP протекла рейка, как да придвижа колата
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Най-добрия вариант е друга.Досега оп моргите щеше да намериш за 100-тина лв.,нови маншони и при майстор да я сменя.С тия цени дето ги обявявате рециклажа не си струва,отделно,че ще глътне и доста време.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Това с добавката ще ти свърши работа, ако теча ти не е голям, както пишат колегите. Иначе си е рисковано наистина. Аз съм ползвал една добавка белгийска на Wynn`s и наистина ми спря теча, обаче при мен беше доста малък. Така, че трябва да си прецениш сам.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Виж тази обява колега, в София е.
Продавача предлага и монтаж на място.
Във Форума има обяви за рейки втора ръка и по 50 лв., състоянието е др. въпрос.

Във Форума има обяви за рейки втора ръка и по 50 лв., състоянието е др. въпрос.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Еми за въпросните 170 лв. ще си купи дето се вика 4бр,все ще случи.Аз също съм се запасил с рейка,не можах да устоя на промоцията...
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Всеки си има глава, за да мисли и преценява.
И за да не звучи, като оспамване на темата ще добавя, че хората които ремонтират рейки в ТУ-София са добри http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=73627&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%A3+%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F , но не са факири. Зависи какво и до каква степен е износено.
И за да не звучи, като оспамване на темата ще добавя, че хората които ремонтират рейки в ТУ-София са добри http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=73627&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%A3+%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F , но не са факири. Зависи какво и до каква степен е износено.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Така е за 4-те броя ако си я сменя сам...иначе 4 по пари за смяна на рейката = колкото да я рециклира 
За хората в ТУ - последната им издънка спрямо мен беше, че ме убеждаваха, че крив прът на рейка всъщност си бил прав и видиш ли, нормално било да задържа при завиване винаги на едно и също място, защото не било от кривия прът, а били износени зъбите и трябвало да се наваряват зъбите и незнам си какво си и било по-евтино да се вземе друга рейка (тогава струваха по 250лв). Това е диагноза без дори да са я разглобили да я погледнат вътре. Гледаха я сумарно 5 човека + шефа на базата им там за сумарно 15 минути. Взех си рейката и я занесох при другия човек, където ме прати мой колега - човека я врътна един път от край до край и констатира еднозначно - крив прът. В крайна сметка я оправи и рейката стана като нова (за 160лв).
.Тези в ТУ просто ги мързи и ако не занесеш рейка,която тече,а някаква с по-засукан проблем, не им се занимава с теб. Иначе съм правил течаща рейка там и я направиха добре, ама ако и има нещо друго, няма да и обърнат внимание и ще си я сглобят така. 

За хората в ТУ - последната им издънка спрямо мен беше, че ме убеждаваха, че крив прът на рейка всъщност си бил прав и видиш ли, нормално било да задържа при завиване винаги на едно и също място, защото не било от кривия прът, а били износени зъбите и трябвало да се наваряват зъбите и незнам си какво си и било по-евтино да се вземе друга рейка (тогава струваха по 250лв). Това е диагноза без дори да са я разглобили да я погледнат вътре. Гледаха я сумарно 5 човека + шефа на базата им там за сумарно 15 минути. Взех си рейката и я занесох при другия човек, където ме прати мой колега - човека я врътна един път от край до край и констатира еднозначно - крив прът. В крайна сметка я оправи и рейката стана като нова (за 160лв).


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Текнала рейка, как да предвижа колата.
Сменях преди време и аз,беше прокапала.Тръгнах за смяна на маншони и бях неподготвен при констатацията,че маншона е пълен с течност.Та тогава взех втора ръка за 150лв/толкова вървяха и тук/,нови маншони и прочие.Старата мислех да я правя,но майстора ме разубеди-износване на зъби,падане на циментацията при всякакъв вид обработка...Даже за циментацията ми показа,как се надира и от пепелта и пясъка по пътищата.Не помня какво точно каза,но нещо от рода че именно по тея жлебове почва теча.Логично погледнато това не се оправя,но не помня наистина детайлите.После сменях пак маншоните,понеже на реглажа ги бяха усукали и скъсали некадърниците.Второто упражнение ми струваше 15 лв. труд,а това го пиша във връзка със сравнение с рециклираната.Пък и ква е базата за сравнение..4 е 3 пъти повече от 1.
.
При всички случаи ще му излезе по-евтино и бързо подмяната с друга рейка,това е от значение.Пък и едно е да дадш 1/2 заплата на куп,друго е във времето да речем...евентуално.

При всички случаи ще му излезе по-евтино и бързо подмяната с друга рейка,това е от значение.Пък и едно е да дадш 1/2 заплата на куп,друго е във времето да речем...евентуално.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat 1.8 90кс RP протекла рейка, как да придвижа колат
Здравейте, колеги!
Да кажа какво стана за сега. Налях една жълта добавка (при интерес ще видя точната марка), долях и масло и за сега вече 900 километра гледам,че не намалява нивото. Предполагам, че като съм оставил колата с навит волан, някоя семеринга е изтървала и така всичко е изтекло за 1 нощ. Не знам, дали тази добавка е помогнала и дали като се затопли няма да протече, но за сега това е положението. Поздрави!
Да кажа какво стана за сега. Налях една жълта добавка (при интерес ще видя точната марка), долях и масло и за сега вече 900 километра гледам,че не намалява нивото. Предполагам, че като съм оставил колата с навит волан, някоя семеринга е изтървала и така всичко е изтекло за 1 нощ. Не знам, дали тази добавка е помогнала и дали като се затопли няма да протече, но за сега това е положението. Поздрави!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat 1.8 90кс RP протекла рейка, как да придвижа колат

Гледах, че в наша стара тема се коментира една на STP http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=66079 , а из нета някаква руска, също и американска Cyclo.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2010 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Passat 1.8 90кс RP протекла рейка, как да придвижа колат
Утре ще погледна в колата (държа я там заедно с литър масло за всеки случай
) и ще напиша марката. Иначе я взех от Симеон в София и доста пообикалях, докато я намеря. Не се намират лесно.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта