Мнениеот Johnny_Brawo » Пет 31 яну 2014 10:02
Само да светят ми е достатъчно.За Self-test е ясно, че няма как да стане. Както казва един познат " Не говорим само за различни марки коли, ами за различни континенти, в които се произвеждат."
Минават ми някакви идеи през ума, няма да се обидя ако по-разбиращите ги сметнат за глупави ( говорим вече само за светене, без самотест ).
Така както си го представям, това чудо трябва да е някакъв отделен модул, който при контакт да подава някакво напрежение към точно определени кабелчета ( само тези уреди със стрелки ). Евентуално с някакво тайминг реле или подобно, за да може да отидат до Max и да се върнат. Отделно трябва да има реле/или някакъв превключвателен елемент/ който да изключва модула и да прехвърля сигнала към тези уреди на таблото с оригиналния от ЕКУ-то на колата. Тук идва въпроса, ако тоя модул се скапе - какво ще виждам на таблото :)
Другия вариант е да се засече сигнала, който се подава към въпросните кабелчета по време на VAG теста на стрелките. Един вид да симулирам точно определен сигнал посредством това модулче.
Всичко това си го представям да е паралелно навързано на снопа кабели влизащи към таблото. И пак дилемата, къде да стои, че като / ако / се скапе да може лесно да се изолира/ремонтира/.
Приемам всякакви други идеи :)