голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Чет 23 яну 2014 8:37


Може и да помогне със стягането.
Пробвай първо на свалена букса гледай дали успява да стегне вътре - да знаеш въобще дали правиш нещо.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Чет 23 яну 2014 11:21


И гледай да не ги натрошиш :icon_lol . Иначе и аз стегнах две от моите и сега чакам да застудее времето, че то тук си е постоянно над 5гр и не мога да разбера нищо.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 31 яну 2014 12:56


Така, мисля, че има напредък. Скоби не успях да навра и да стегна и за това извадих лулите и успях да им сложа точно по 1 жичка от многожичен кабел. В следствие на това ги набутах доста по-трудно, и паленето ми е доста по-меко, няма да тресе. Мисля, си че наистина не е подгрявал някой цилиндър. Днес при -9,5 по табло и реално по външния ми термометър -11 с един подгрев пак не запали хубаво, но въртеше равномерно, и стегнато. Мисля, че си му е нужно и помпата да се пипне. Ще погледна милиграмите на аудито ми днес, което в 7 сутринта с 1 подгрев запали все едно е 15 градуса навън. Ако са в границата 2,8-3,2 ясно какво следва. :11

П.П. Вътре в самите лули има пластинки, като в бушоните за плюсовия кабел на автоусилвателите. При мен тези пластинки бяха видимо не добре. Явяват се като уплътнител между лулата и свещта. Тук в горната дупка май се вижда за какво говоря: http://www.proton-bg.com/ImageView.aspx?Article_ID=13680&ShowInFirstPage=1


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 31 яну 2014 14:22


Ето центровката на аудито: http://imageshack.com/a/img607/4302/99eu.jpg С един подгрев при -10 от четвърт пали. Моторът е AHH и мисля, че решението е ясно вече.


Потребителски аватар
darknessevil
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
Автомобил: Passat B6 DSG 2009
Двигател: CBBB 170hp
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот darknessevil » Пет 31 яну 2014 15:27


А съпоставено с центровката на ASV-то - къде са разликите? :rolleyes


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 31 яну 2014 16:32


При ASV-то милиграмите са 3,6-3,8, а при AHH-то са 2,0-2,2 Таймингът им е сходен - около 52-55. При по-малко милиграми стартовата порция гориво до колкото научих е по-голяма. Само по себе си повечето гориво се пали по лесно. Ако нещо не ми е наред в логиките нека ме поправят по-вещите. :mrgreen


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Пет 31 яну 2014 17:19


Ще помогне, но не знам дали само софтуерно ще е достатъчно.

Пробвай с 2 подгрявания как ще запали.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 31 яну 2014 18:46


При два подгрева пали почти отлично при -10. Софтуерно от 5ти канал не ми се получи с бутането на милиграмите. Или поне не усетих ефект.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Пет 31 яну 2014 20:08


Ако пали с 2 погрявания давай така. Не разхлабвай помпата отгоре, че да не се наложи да сменяш уплътненията. Сега в студа не е за такива работи, освен, ако нямаш гараж.

Свещите убеден ли си, че правят добре контакт след като ги прави?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 31 яну 2014 21:00


Не знам как да ги гледам, че да се убедя, но разлика спрямо преди да ги пипам има. :rolleyes


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот mshbul » Пет 31 яну 2014 23:04


Тази снимка с винтчетата ми се струва странно да прилича на буксите. Трябва да са едни кръгли ламаринки с цепка, които обхващат цилиндърчето най-отгоре на свещта.
Снимай самата букса. Може да не съм виждал като твоите. Все пак не съм сервиз и не съм виждал всички модели.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Съб 01 фев 2014 0:49


Не си ме разбрал, колега. Точно такива, каквито казваш са! Имах в предвид, че вътре в тези, както ти ги наричаш, ламаринки има пластинки, като тези в гнездата от снимката, която приложих. Именно тези пластинки уплътняват между свещта и конектора, но се съсипват с годините и за това се губи хубавият контакт.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот vanesto » Съб 01 фев 2014 12:05


Значи милиграмите не помогнаха :gruebel Аз онзи ден при -11 запалих с повечко въртене и едно подгряване, предния ден с две подгрявания, по-добре запали ама пак въртях. Сутринта при -5 реших да пробвам с две подгрявания, обаче се оказа че въртях най-много досега. Въобще няма логика. Тя и колата не беше карана, а само палена за по половин час последните дни и предполагам, че и тока е паднал. Ама добре че поне акумулатора е нов и не кляка на въртенето. Някой пробвал ли е с добавка Кастрол ТДА, дали има някакъв ефект? Зареждам само от Еко по принцип.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Съб 01 фев 2014 14:11


Ами поне софтуерно не помогнаха при мен.

П.П. Нали стойността се завишава за завишаване на милиграмите? Или е обратно?


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот bobitur » Съб 01 фев 2014 19:06


Да, при по висока стойност от 32678(128 при 1з, за това съм сигурен) се намалят мг. на празех ход на 1 канал, което всъщност е по добро палене и по пъргава колата. Но е хубаво и плочката да се почукне и после да се коригират с ваг.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта