голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Може и да помогне със стягането.
Пробвай първо на свалена букса гледай дали успява да стегне вътре - да знаеш въобще дали правиш нещо.
Пробвай първо на свалена букса гледай дали успява да стегне вътре - да знаеш въобще дали правиш нещо.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
И гледай да не ги натрошиш
. Иначе и аз стегнах две от моите и сега чакам да застудее времето, че то тук си е постоянно над 5гр и не мога да разбера нищо.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Така, мисля, че има напредък. Скоби не успях да навра и да стегна и за това извадих лулите и успях да им сложа точно по 1 жичка от многожичен кабел. В следствие на това ги набутах доста по-трудно, и паленето ми е доста по-меко, няма да тресе. Мисля, си че наистина не е подгрявал някой цилиндър. Днес при -9,5 по табло и реално по външния ми термометър -11 с един подгрев пак не запали хубаво, но въртеше равномерно, и стегнато. Мисля, че си му е нужно и помпата да се пипне. Ще погледна милиграмите на аудито ми днес, което в 7 сутринта с 1 подгрев запали все едно е 15 градуса навън. Ако са в границата 2,8-3,2 ясно какво следва. 
П.П. Вътре в самите лули има пластинки, като в бушоните за плюсовия кабел на автоусилвателите. При мен тези пластинки бяха видимо не добре. Явяват се като уплътнител между лулата и свещта. Тук в горната дупка май се вижда за какво говоря: http://www.proton-bg.com/ImageView.aspx?Article_ID=13680&ShowInFirstPage=1

П.П. Вътре в самите лули има пластинки, като в бушоните за плюсовия кабел на автоусилвателите. При мен тези пластинки бяха видимо не добре. Явяват се като уплътнител между лулата и свещта. Тук в горната дупка май се вижда за какво говоря: http://www.proton-bg.com/ImageView.aspx?Article_ID=13680&ShowInFirstPage=1
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ето центровката на аудито: http://imageshack.com/a/img607/4302/99eu.jpg С един подгрев при -10 от четвърт пали. Моторът е AHH и мисля, че решението е ясно вече.
- darknessevil
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
А съпоставено с центровката на ASV-то - къде са разликите? 

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
При ASV-то милиграмите са 3,6-3,8, а при AHH-то са 2,0-2,2 Таймингът им е сходен - около 52-55. При по-малко милиграми стартовата порция гориво до колкото научих е по-голяма. Само по себе си повечето гориво се пали по лесно. Ако нещо не ми е наред в логиките нека ме поправят по-вещите. 

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ще помогне, но не знам дали само софтуерно ще е достатъчно.
Пробвай с 2 подгрявания как ще запали.
Пробвай с 2 подгрявания как ще запали.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
При два подгрева пали почти отлично при -10. Софтуерно от 5ти канал не ми се получи с бутането на милиграмите. Или поне не усетих ефект.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ако пали с 2 погрявания давай така. Не разхлабвай помпата отгоре, че да не се наложи да сменяш уплътненията. Сега в студа не е за такива работи, освен, ако нямаш гараж.
Свещите убеден ли си, че правят добре контакт след като ги прави?
Свещите убеден ли си, че правят добре контакт след като ги прави?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Не знам как да ги гледам, че да се убедя, но разлика спрямо преди да ги пипам има. 

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Тази снимка с винтчетата ми се струва странно да прилича на буксите. Трябва да са едни кръгли ламаринки с цепка, които обхващат цилиндърчето най-отгоре на свещта.
Снимай самата букса. Може да не съм виждал като твоите. Все пак не съм сервиз и не съм виждал всички модели.
Снимай самата букса. Може да не съм виждал като твоите. Все пак не съм сервиз и не съм виждал всички модели.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Не си ме разбрал, колега. Точно такива, каквито казваш са! Имах в предвид, че вътре в тези, както ти ги наричаш, ламаринки има пластинки, като тези в гнездата от снимката, която приложих. Именно тези пластинки уплътняват между свещта и конектора, но се съсипват с годините и за това се губи хубавият контакт.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Значи милиграмите не помогнаха
Аз онзи ден при -11 запалих с повечко въртене и едно подгряване, предния ден с две подгрявания, по-добре запали ама пак въртях. Сутринта при -5 реших да пробвам с две подгрявания, обаче се оказа че въртях най-много досега. Въобще няма логика. Тя и колата не беше карана, а само палена за по половин час последните дни и предполагам, че и тока е паднал. Ама добре че поне акумулатора е нов и не кляка на въртенето. Някой пробвал ли е с добавка Кастрол ТДА, дали има някакъв ефект? Зареждам само от Еко по принцип.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Ами поне софтуерно не помогнаха при мен.
П.П. Нали стойността се завишава за завишаване на милиграмите? Или е обратно?
П.П. Нали стойността се завишава за завишаване на милиграмите? Или е обратно?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Да, при по висока стойност от 32678(128 при 1з, за това съм сигурен) се намалят мг. на празех ход на 1 канал, което всъщност е по добро палене и по пъргава колата. Но е хубаво и плочката да се почукне и после да се коригират с ваг.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта