1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Пон 21 яну 2013 16:53


bbboiko2004 написа:Люси пусни някой клип в движение :Mr Green Fun


Ще направя.Чакам да позасъхне асфалта,че до трета седи на место :mrgreen:




Потребителски аватар
time1987
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот time1987 » Вто 29 яну 2013 20:06


Съжалявам,че използвам твоята тема колега,но предполагам че нямаш нищо напротив да вметна тук че търсия да закупя колектор като твоя... за карбове... 0897252216


Потребителски аватар
vit_autosofia junior
Мнения: 357
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 20:49
Автомобил: Passat B5 3B Highline
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia junior » Съб 23 мар 2013 22:46


някоя друга снимка преди изненадите който се заформят :mhihi :rolleyes

Изображение


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Чет 30 яну 2014 14:42


Малко новости:

Двигател АБФ разреден с две метални гарнитури 1.65
Турбо К24
Дюзи от Ауди S3 384cc.
Електроника G-60
Права генерация неръждаема тръба Ф60 с крайно гърне UNIQUE

тук е мястото да благодаря на "sa6koludia" за турбинката. :bowdown
И на "pe6kata" за ценните съвети :bowdown



Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от vit_autosofia на Пет 31 яну 2014 6:10, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот MITKOGOLF » Чет 30 яну 2014 16:21


Честито дa си го кaрaш безaвaрийно,може ли дa ми кaжеш рaзмерa нa преходните втулки между дюзите и колекторa че и aз ще препрaвям моя колектор.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот vit_autosofia » Чет 30 яну 2014 16:34


аз ползвах колектор от мех.инжекция.С големите О-пръстени за механичните инжектори става супер :th_up


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот MITKOGOLF » Чет 30 яну 2014 19:35


Тези о пръстени продaвaт ли ги кaто резервнa чaст?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот vit_autosofia » Пет 31 яну 2014 6:07


MITKOGOLF написа:Тези о пръстени продaвaт ли ги кaто резервнa чaст?


Има ги :th_up


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот paco » Пет 31 яну 2014 11:29


С тези месинговите гнезда от механична инжексия нещата са само привидно добре. Всъщност заради дължината му, разпрашеното от дюзата гориво полепва по него и се получава конденз и стичане на гориво. В края на краищата се получава нещо като ефекта на "пикаеща" дюза. Най-добрата плъг енд плей апликация е гнезда от Г60 смукателен колектор. Резбите са 1:1 , само се залепват със силикон за да се блокира и напречната дупка на колектора останала от дюзата за студен старт.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 31 яну 2014 13:37


Сигурно тези месингови втулки могaт дa се одрежaт мaлко от долу зa дa не се получaвa товa нaтрупвaне и стичaне нa гориво,или нямa дa стaне?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот Vizor » Пет 31 яну 2014 17:54


Не виждам смисъл да се прави, защото г60-тковите нови в магазина са супер евтини. Само ти трябва големия шестограм :D


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 31 яну 2014 20:07


Тези от г-60 могат ли да се набият на абф-ския колектор или искат някакво преправяне?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот paco » Съб 01 фев 2014 19:45


На АБФ-ския колектор се уплътнява с гумички инжектора.
Изображение

Следователно или трябва да си навиеш резби за гнезда от Г60 или трябва да си струговаш месингови такива по модел на Г60 и да ги набиеш в отворите.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 01 фев 2014 20:19


Благодаря за съветите колеги.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turb

Мнениеот vit_autosofia » Сря 09 апр 2014 18:13


Малко пресни снимки.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта