И откога санта-та стана Жип

аз ще го сложа в малкия си жоп с авдиту ( А4 куатро)
Джипки по смисъла на пълноприводен автомобил който е подходящ и за лек оффроуд , и за нормално пътуване , но да е здрав и безпроблемен , отделно жена да може да го кара , имам в предвид кола която е фуллтайм , но "механичен" тип ( нали говорим за безпроблемен автомобил ), да има добър, до поносим комфорт , са Тойота серията 90/95 ( е то мен ако се пита, си падам по серията 80

) , Дискавърито с четири цил. DI мотор- механично ГНП, Паджеро със супер селект кутията и...май не се сещам в този бюджет друго . Като ценово поддръжка и др. разходи - не са малки . Имат си и слаби места разбира се ( при някои -глави/ виско перки ) затова се избягват автомобили карани редовно в оффроуд и тежки режими ( ремаркета). Но на фона на "другите" тези ще ви се сторят песен
От така наречените "паркетници" ....нещо не мога да се спра на кола

може би единствено на Субару ( Оутбек/Форестър ) тях ги признавам , често са доста по-"Жипки" от прехвалените .
Вече ако ще се кара хард и редовно в оффроуд , се търси кола с парт-тайм раздатка и яки скорости и диф-ове , задължително блокажи, предпочитаемо с цели мостове , по-големи водни радиатори и,и,и, мога да изброявам много .
Успех в намирането на кола
