


Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулатор?
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулатор?
Здравейте,имам един проблем и тъй като обиколих доста сервизи и никой не реши проблема ми се надявам тук да намеря отговора.Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF .След като не съм палил колата 3 дни, качвам се и се опитвам да я запаля, да ама не стартера не върти.Слагам друг акумулатор никакви проблеми.Оставям я с другия акумулатор пак за 3 дни.Качвам се пак стартера не може да завърти.Слагам моя акумулатор и запали без проблеми.Отивам в сервиз мерят утечка няма 0.04,стартера бил изправен, зареждането при включени фарове ,отопление и нагряване на задното стъкло 13.8в. Като поседи 2-3 дни не мога да я запаля.И така в 3 сервиза.Направих един тест не зная дали е правилно ама..махнах - напрежението 12.7в. след 24 часа меря пак 12.7в. в момента в който сложих - падна на 12.3в.дадох на контакт с подгряване на свещите 11.2в. Въртя на стартер 7.8-8.2 в.едва завъртя ,но запали от втория опит. Акумулатора е BANER 72 ампера 640 стартов ток и е на 11 месеца.Носих го в магазина пращаха го уж на проверка и бил изправен.Казват че проблема е в колата.А според сервизите колата е изправна. И сега не зная какво да правя уж нямам уте4ки ,уж не пада напрежението при изваден - , а като не я паля 2-3 дни проблем.
- miko
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
- Местоположение: София
Re: Акумолатора ли е?
Имал съм подобен проблем, при мен се оказа че лампата в багажника не гасне когато се затвори и я махнах че не ми се разглобяваше капака
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Акумолатора ли е?
Как я мерихтре тая утечка
Колата заключена ли беше

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Акумолатора ли е?
Колега виж тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=409163
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Акумолатора ли е?
Да колата беше заключена,алармата включена, даже и заключалката на предния капак .Проверих дали не светят крушки някъде ама не светят. В жабката даже е извадена и я няма.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Акумолатора ли е?
Много е вероятно проблема да е в акумулатора,хлабави връзки ,клеморед и стартер! 

- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Акумолатора ли е?
Може втулките на стартера да се нуждаят от смазване или смяна. Преди един месец си правих профилактика на стартера - отвътре го изчистих, позашкурих, всички букси и клеми също, смазах втулките и сега направо не дава да барна ключа. Иначе преди едвам въртеше сутрин в студа, добре че колата палеше от четвърт.
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Акумолатора ли е?
Много е вероятно проблема да е в акумулатора,хлабави връзки ,клеморед и стартер!
Да така е ,но не зная от къде да тръгна. Акумолатор ли да купувам , за клемореда също ми мина през ума, ама нали като сложа зареден акумулатор нямам проблеми.А за стартера вчера като я чуха как пали в сервиза казаха че стартера е ок.
Да така е ,но не зная от къде да тръгна. Акумолатор ли да купувам , за клемореда също ми мина през ума, ама нали като сложа зареден акумулатор нямам проблеми.А за стартера вчера като я чуха как пали в сервиза казаха че стартера е ок.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Акумолатора ли е?
Грешки има ли записани?
Спайки ,тези коли по слух не може да ги хванат "майсторите".
Спайки ,тези коли по слух не може да ги хванат "майсторите".

- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Акумолатора ли е?
Между другото когато я запаля при температура по ниска от 5-6 градуса на долу на дисплея на таблото ми изписва STOP и свети индикатора за температурата за около 3-4 минути и после изчезва. Това го прави откакто имам колата. Писал съм по темата ама нямаше резултат.Прави го само при първо палене през деня.На ваг-ком не се хваща ходил съм на диагностика и не излиза никаква грешка. Но не смятам ,че проблема ми идва от там.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулат
Разчистих темата.
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулат
Сега направих ново замерване.Заключени врати.Включена аларма 0.03.Но ми направи впечатление когато колата е отключена показва 0.47 независимо дали вратите са затворени или отворени,което мисля че е много. След вадене на бушоните установих ,че бушон 14 е проблема.След като го извадих вече при заключена и отключена е 0.03,но не ми работи алармата.Сигурно за това не са го видели майсторите щото са я мерили при заключени врати.Да ама сега ще съм без аларма ако го оставя изваден бушона. 

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулат
0,47 е много ама ти нали я дъжиш заключена.
Но наистина е странно защо се увеличава толкова на отключена. Има нещо нередно.
Обаче измерванията ти не потвърждават разряд. Виж за всеки случай масата на мотора, ама едва ли да се оправя и разваля постоянно.
Но наистина е странно защо се увеличава толкова на отключена. Има нещо нередно.
Обаче измерванията ти не потвърждават разряд. Виж за всеки случай масата на мотора, ама едва ли да се оправя и разваля постоянно.
- spyki_76
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулат
Имам съмнения че може да го прави когато си поиска.Сега С изваден бушон нямам проблеми .3 ДНИ НЕ Я БЯХ ПАЛИЛ И ЗАПАЛИ ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.Това ме навежда на мисълта че от време на време смуче ток , но при замерването не показа нищо освен при отключена кола.Този бушон е за алармата и за осветлението.Всички лампи съм ги изгасил-врати ,плафони жапка и багажник и пак ми дава утечка. Остава алармата или микроключетата на шофьорската врата. 

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Голф 4 1.9 тди 110 к.с. AHF стартера не върти - акумулат
Със старата кола имах проблем при дъжд, някъде се получаваше оттечка. Тази по някаква причина сама при студено и влажно време си вкл. дисплея, но си реших проблема. Мисълта ми е като го хванеш със оттечка започвай да вадиш бушон по бушон и мери, все някъде ще изскочи решението.
Успех.
Успех.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта