Бензинова помпа - въпрос!!!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
m78
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Бензинова помпа - въпрос!!!

Мнениеот m78 » Нед 31 дек 2006 10:34


Здравейте колеги :)
имам въпросче към по технически ориентираните. Полото ми гори бензин - газ. Възможно ли е когато прехвърля полото от бензин на газ да се изключва работата на бензиновата помпа и евентуално кви пари ще струва тая услуга, отнема ли много време и т.н.
Благодаря предварително




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 31 дек 2006 10:37


по добре е за помпата да си работи.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Нед 31 дек 2006 10:40


Аз пък не съм съгласен-по-добре да не бачка докато караш на газ-за да я запазиш читава-ти трябва всеки месец по-6,7литра свеж бензинец и да я припалваш на бенц по-малко всеки ден :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 31 дек 2006 10:47


ако беше по-добре да не работи, газаджийте щяха да ги изключват, а не да се налага след това който е решил да си спира помпата да си го прави сам.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 01 яну 2007 23:22


И аз съм твърдо против изключването на бензиновата помпа при работа на газ ,но щом си решил... :
Към бензиновата помпа отива два кабела + и - , при мен са червен+ и черен -. Проследих от къде точно ми минава червеният кабел в таблото и го резнах като му сложих едно ключе, но това го правих ,като част от МУЛТИалрменната ми система. Също така съм чувал ,че има коли при които когато помпата вдигне необходимото налягане на бензина тя спира автоматично и като си караш на газ просто неработи. Провери дали се чува да върти помпата като работи на газ колата.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 02 яну 2007 9:00


Ако изключваш помпата помисли и за изключване на дюзите на инжекциона (гледам, че си с АЕХ двигател).
Ако си с този двигател - всмукателните ти колектори не са ли пластмасови?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 03 яну 2007 9:38


vasstop написа:Ако изключваш помпата помисли и за изключване на дюзите на инжекциона (гледам, че си с АЕХ двигател).
Ако си с този двигател - всмукателните ти колектори не са ли пластмасови?

То при инжекциите нали не се слага клапан - газ/бензин ,а само клапан за спиране и пускане на газта ,а дюзите се изключват при при отварянето на клапана за газта. При мен е така.. моноинжекция Monomotronic , но мисля ,че при всички инжекции е така. Моля за поправка ако греша !!! А за кола с пасмасови колектори на газ ,аз не бих рискувал..


m78
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Бензинова помпа

Мнениеот m78 » Пон 08 яну 2007 8:55


колата е моноинжекция колекторите са пластмасови, помпата се чува ясно докато карам на газ :)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 08 яну 2007 8:57


потърси в раздела за газови уредби.. имаше много обширна тема.. за против, начини на изключване прочее...


m78
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Бензинова помпа

Мнениеот m78 » Пон 08 яну 2007 9:01


Извинявайте грешка колекторите не са пластмасови :oops:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 09 яну 2007 12:27


А колега м78 сигорен ли си че двигателя е АЕХ. Или говориш за друг двигател?

Защото и аз като зех мойта мислих че е моно инжекция с тез само 60 коня, но след проверка се оказа пълна инжекция. Има си точно 4 инжектора.


m78
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

бензинова помпа

Мнениеот m78 » Вто 09 яну 2007 12:39


Двигателя със сигурност е АЕХ колега


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Re: бензинова помпа

Мнениеот digigi » Вто 09 яну 2007 13:50


m78 написа:Двигателя със сигурност е АЕХ колега


Ами щом със сигурност е AEX трябва и със сигурност да е "пълна" инжекция! :lol: Щото и аз като Lizard мислех че е моно ама не е! Вземи си вдигни кутията на въздушния филтър да видиш 4-рите инжектора :lol:


Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Polo 1.4 AEX

Мнениеот teodo » Вто 24 апр 2007 7:50


Бъди сигурен , че ти е пълна инжекция и дали ще ти е изгодно да минаваш на газ си помисли добре. Трябва да минаваш по 10 - 20 хил. лева, че да си заслужава.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Polo 1.4 AEX

Мнениеот POLO GTI » Вто 24 апр 2007 12:44


teodo написа:Трябва да минаваш по 10 - 20 хил. лева, че да си заслужава.


Бисери, бисери :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта