


Passat B5 JR r17 18" - Кораб
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моят Кораб Б5
Добре се развива. Винаги ми е било мерак за Туле ама ме е страх да не го гепят. Много готини джанти !
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Както всички притежатели на джанти с борд зимата почват да ги стягат, аз реших да освежа моите с малко промени от миналата година. Първо изхвърлих гумите защото бяха за мъгла.
Почнах от изправянето, закарах джанти при майстора, на следващия ден ги прибрах и почнах с разглабянето, понеже бордове имат нужда от освежаване и няма как да се полират без да се махнат болтовете се наложи да ги разглобя.
В эдин руски форум прочетох стара рецепта с подръчни средства за освежаване на болтове и гайки. За целта болтове и гайки трябва да се варят в тенжера с лимонтозо 2 часа разбърквайки и доливайки изкепяла вода и след това да се почистват с Доместос свеки болт и всяка гайка отделно.
Реших да се заема с тази задача.





Почваме процеса, тези който ще решат да се заемат с подобна задача трябва да предупредя да го правят на отворен прозорец и на пуснат ширм защото миризма не от най-приятните. И купете си евтина тенжера за да няма скандали в семейството
1. Сипваме гайки в тенжера.
2. Наливаме вода поне 1см над гайките.
3. Сипваме 5-6 пакета лимонена киселина.
4. Нагласяме на среден огън.
5. Първите 5 мин бъркаме неприкъснато, след това по рядко и така продължаваме 2 часа.
6. Когато водата изкипи доливаме по малко + 1 пакет лимонена киселина


След 2 часа процедурата свършва, заливаме гайки (или болтеве зависи кое варите първо) със студена вода и тука почва следното. Единия вариант е да сложете гумени ръкавици и с доместос и четка за зъби чистете една по една гайка .
Пробвах една гайка и видях че така ще мине вечност. След това реших да ги преваря пак с лимонена киселина заедно с 2 супени лъжици досместос. Там почва адът - страшна миризма при която сълзят очите почва да мирише непоносимо, ОБАЧЕ тази гадна смес направи чудо. Не ми се е наложило да бърша едно по едно. След като изваждате варени гайки слагате ги в памучен парцал (стара тениска използвах аз) и ги клатете здраво, така падат мръсотийте и резулата е следния


Много важно е да не оставяте варените детайли мокри, защото много бързо ще хванат ръжда за ради лимонена киселина.
Това е цялата процедура надявам се да съм бил полезен
Почнах от изправянето, закарах джанти при майстора, на следващия ден ги прибрах и почнах с разглабянето, понеже бордове имат нужда от освежаване и няма как да се полират без да се махнат болтовете се наложи да ги разглобя.
В эдин руски форум прочетох стара рецепта с подръчни средства за освежаване на болтове и гайки. За целта болтове и гайки трябва да се варят в тенжера с лимонтозо 2 часа разбърквайки и доливайки изкепяла вода и след това да се почистват с Доместос свеки болт и всяка гайка отделно.
Реших да се заема с тази задача.





Почваме процеса, тези който ще решат да се заемат с подобна задача трябва да предупредя да го правят на отворен прозорец и на пуснат ширм защото миризма не от най-приятните. И купете си евтина тенжера за да няма скандали в семейството

1. Сипваме гайки в тенжера.
2. Наливаме вода поне 1см над гайките.
3. Сипваме 5-6 пакета лимонена киселина.
4. Нагласяме на среден огън.
5. Първите 5 мин бъркаме неприкъснато, след това по рядко и така продължаваме 2 часа.
6. Когато водата изкипи доливаме по малко + 1 пакет лимонена киселина


След 2 часа процедурата свършва, заливаме гайки (или болтеве зависи кое варите първо) със студена вода и тука почва следното. Единия вариант е да сложете гумени ръкавици и с доместос и четка за зъби чистете една по една гайка .
Пробвах една гайка и видях че така ще мине вечност. След това реших да ги преваря пак с лимонена киселина заедно с 2 супени лъжици досместос. Там почва адът - страшна миризма при която сълзят очите почва да мирише непоносимо, ОБАЧЕ тази гадна смес направи чудо. Не ми се е наложило да бърша едно по едно. След като изваждате варени гайки слагате ги в памучен парцал (стара тениска използвах аз) и ги клатете здраво, така падат мръсотийте и резулата е следния


Много важно е да не оставяте варените детайли мокри, защото много бързо ще хванат ръжда за ради лимонена киселина.
Това е цялата процедура надявам се да съм бил полезен

- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Моят Кораб Б5
Браво, доста полезна информация.
Ще променяш ли цветът на средите?
Ще променяш ли цветът на средите?

- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Моят Кораб Б5
Станали са
Браво 


- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Цветът остава същия, само бордове, гайки и болтове се освежават.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Топката за скоростен лост беше се захабила, а и беше ми умръзнала, днес пристигна другата. Според мен добре се съчетава със дръжките, емблемата на волана и копчето на пайнера



- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Моят Кораб Б5
Ееее доволно е застанало
me like.

- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Най сетне, реших този сезон да пробвам тези goodyear


- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Моят Кораб Б5
Колко скромно казано.....тези Goodyear. Убиваш ме.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Разгледах една камара сайтове, тестове, мнения и реших да рискувам, никога не съм карал тази гуми. Знам само че им трябва кратък пробег за да загреят иначе добре се държали на сухо, мокро, и не са шумни. Ще видим.... да се маха сняг че да минавам на летния пакет.... то не се издържа вече 

- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Моят Кораб Б5
А защо 215 ?
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Лек стреч, че 225 седят като мекици малко. На 8.5 джанта трябва да се стречнат, ама не прекалено освен това съвсем леко ще слезим долу 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Моят Кораб Б5
Почваш да си играеш с огъня.....
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Моят Кораб Б5
Игра с огъня беше когато сложих 195\45 на 8j железарка, тогава направо се опарих дори
Сега е допустим компромис. Ето и снимка с разликата.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта