Да го купувам ли?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Doky
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Doky » Пет 29 дек 2006 13:55


drift написа:1.9TDI 90,110,115,101,131, дори и 150 са много икономични двигатели.Аз имам Октавия с 90к.с. двигател(на 20 000км) и си харчи 6.5-7л/100км градско а извънградско съм падал до 4,2л/100км.

И аз имам нужда от икономична кола защото карам мноого,пътувам почти всяка седмица до Варна(съответно ми трябва и да си върви) и за това съм се спрял на Голф 4 ТДИ 90 или 110к.с.,защото другите ми идват в повечко като цена!!


Ами значи ще се върна на избора за Голф 1.9ТДи 110к.с.,само че нензам дали ще стигнат парите за 4-ка,може и към 3-ка да се насоча,защото посел ще ми трябват пари да я доуправям,музика,оптичен тунинг и така нататък.3-ката добър избор ли е и тя с този двигател?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 дек 2006 16:20


ТДИ в всички варианти е икономично и върви яко.ПД е по-капризна от към нафта/това са 105,115 и 131 коня/ ама е истинския звяр в гамата,150 коня надали ще ти се случи да намериш.Г3 е сполучлива,но Г4 е с мнооого по-добро окачване и материале в интериора /и по-често го има с климатроник и други подобни екстри/,но съответно доста по-скъпо.Според мен Г3/Г4 с 110 к.с. е оптимален вариант за поддръжка и каране.Ти всъщност кви пари си приготвил?Имай предвид ,че Г4 от Германия/с добро оборудване щото и то има страшно голямо занчение/ спокойно отива на 13-16к/вероятно с минус 1к след нова година :) /,а Г3 110 магарета е рядак и той е към 7,5-9,5к.Имай предвид че Голфовете имат доста варианти на оборудване ЦЛ,ГТ,ГТИ и Едишън който са мноооого по-добри от "пернишки спойлери".Иначе добрия външен тунинг е бая пара-за справка Хуан Голфа от форума направи страшна 4ка ТДИ ПД ,ама и вкара мощна пара в нея.Имай предвид ,че примерно класиката фар "ейнджъл ай" китаиски ги има по 150-200 лв. ама Бош и Хелла са 600-700 лв. :!:


Doky
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Doky » Пет 29 дек 2006 16:24


Rabbit_TDI написа:ТДИ в всички варианти е икономично и върви яко.ПД е по-капризна от към нафта/това са 105,115 и 131 коня/ ама е истинския звяр в гамата,150 коня надали ще ти се случи да намериш.Г3 е сполучлива,но Г4 е с мнооого по-добро окачване и материале в интериора /и по-често го има с климатроник и други подобни екстри/,но съответно доста по-скъпо.Според мен Г3/Г4 с 110 к.с. е оптимален вариант за поддръжка и каране.Ти всъщност кви пари си приготвил?Имай предвид ,че Г4 от Германия/с добро оборудване щото и то има страшно голямо занчение/ спокойно отива на 13-16к/вероятно с минус 1к след нова година :) /,а Г3 110 магарета е рядак и той е към 7,5-9,5к.Имай предвид че Голфовете имат доста варианти на оборудване ЦЛ,ГТ,ГТИ и Едишън който са мноооого по-добри от "пернишки спойлери".Иначе добрия външен тунинг е бая пара-за справка Хуан Голфа от форума направи страшна 4ка ТДИ ПД ,ама и вкара мощна пара в нея.Имай предвид ,че примерно класиката фар "ейнджъл ай" китаиски ги има по 150-200 лв. ама Бош и Хелла са 600-700 лв. :!:


10 хилки съм приготвил.Като отделим 1к за музика и за разноските след като се купи колата.Значи остават към 9к за автомобила,като съм твърдо решен да е дизел,но пак идва дилемата какъв да е,вече тотално ем объркахте;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 дек 2006 16:38


Ми 10к в левове направо забрави за 4ката :lol: .С Поло не съм сигурен за цените.Ако така стоят нещата и ще поръчваш кола да ти карат от Германия и имайки предвид че при втора ръка нещата са на късмет-направо кажи да се оглеждат за Г3 110 или Поло 1.4/1.9/за предпочитане/ пък което излизне най-яко.Имай предвид ,че ГТ версиите изглеждат доста по-яко,климатроника е рядка екстра но найстина си струва :!: ,виждал съм Г3 с подгряване на седалките,а това е страшна гъзария, има екстри като МФА,халогени,пълен комплект оригинални тонколони/ма на тебе колоните не ти трябват щом ще слагаш/.Освен това Г3 в вариант черен,петролно зелен и тъмно сив с затъмнени стопове Хеллла и мигачи изглежда адски яко.За Полото има подобен списък с разлики ,а и един фейслифт на интериора/щото стария е доста гаден/-така ,че не се ограничавай в определн модел,а кажи да ти търсят кола която си струва.Щом е от Германия задължително искай да е с сервизна книжка :!: Само за прехвърляне,ремъци и някой дребен ремонт/свършили феродо или накладки,някой тампон или биалетка/ще идат към 400-500лв.


Doky
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Doky » Пет 29 дек 2006 18:40


Разгледах много обяви за Голф 3 ТДи 90 и 110к.с,много ми допадна колицата.Обаче никъде не видях какъв разход дава,моля да споделите градско о извънградско,ще съм ви благодарен.Иначе наистина Голф-а е много по-добрия вариант от полото:)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 30 дек 2006 11:19


Иначе наистина Голф-а е много по-добрия вариант от полотоSmile

Ахахаааааа , ще откриеш ти топлата вода :D А за разхода на тези "електронно контролирани" коли не се безпокой - хората са изцедили всичко и разхода няма големи разлики - зависи от карането а другото е малко като въпроса кое е по тежко - 1 тон стиропор или 1 тон олово :D


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Съб 30 дек 2006 12:28


Определено Голф-а е много по-добрият избор! А колкото до разхода - не му мисли толкова, разликите са минимални, обърни повече внимание на техническо състояние, екстри, състояние на салона... Разхода както казаха колегите е смешно малък за тази мощност - 4-5/100 на дълго и 6-7 в градски условия, при нормално каране разбира се. Варианта с 110 коня е по-добър, защото мотора е по-нов и изчистен от проблеми, а върви и повече ;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 дек 2006 12:57


Ми в Пловдив ще наливаш в резервоара смесено 5.5 някаде.Ако си направиш експеримента на 5а с 90-100 на дълго можеш да му засечеш 4-4.5-аз съм го правил само веднъж да проверя колата :lol: Готиното на тоя мотор е ,че няма нужда да го "натискаш" за да върви-мощен е още на 1600-1700 оборота и прпосто те кара да го караш сравнително икономично.Доста пъти съм пробвал на магистралата с скорост 140/2950 об./и гори някаде 5.5-6.На морето като ходих го засяках Сф-Варна,четири човека и климатик,по магистралите 150-160 и 120-130 в останалата част,а в населените места намалявах на 60-70 и ми ,+малко каране из варна-отчетох 6.15.В общи линии колата за вървежа е страшно икономична,само обаче не си мисли че ще дърпаш бензинките.


Doky
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Doky » Съб 30 дек 2006 16:03


ахаха,тва че няма да дърпам бензинките не ме вълнува особено,аз не съм рацер:)Просто ми трябва и за дълго да е сравнително пъргава,защото и освен всекидневното градско ще има и 1 път в седмицата много извънградско.От към разхода ме устройва много,нямам повече претенций.За екстрите,освен клима и минимум 2 еърбега отпред друго не ми трябва.Това ги слагам като задължителните екстри,а всичко друго е добре дошло.Значи остана на преден план 110к.с мотора,а ако не се намери и 90к.с. ме устройват.Нещо ако може да ми кажете по специфично,и ВАЖНО,което да гледам при покупката,но моял ви само не ми давайте оная огромната тема,нещо,което се гледа най-напред при дизелите,че за пръв път ще имам дизел,иначе съм карал;)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 30 дек 2006 17:21


ако имаш възможност ,преди да купиш кола да я зака4иш на компютърна диагностика е наи добре,а ако я прави и 4овек които знае какво да гледа се изясняват много неща свързани с мотора;на километража не се плаши 300000-400000км са в кърпа вързани ,ако се сменят консумативите навреме.а останалото е на късмет;успех


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 31 дек 2006 15:16


Покрай няколко преди това да сравниш вървежа :!: Гледай по турбината да няма масло :!: От щеката на маслото не трябва да духа.Ако оговориш търговеца да я запалиш студена да видиш как пали ще е много добре/аз не успях :cry: /


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Чет 22 мар 2007 9:35


вземи си Пасат тди , а полото и голфа ги остави за дребосьците


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Чет 22 мар 2007 20:00


Ей тук можеш да видиш техническите харектиристики на колите,включително-разход.Става дума за нови коли такаче си прави сметка :wink: tp://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 мар 2007 22:26


и никои не гледа от кога е темата 8)


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Пет 23 мар 2007 15:34


dekata написа:Ей тук можеш да видиш техническите харектиристики на колите,включително-разход.Става дума за нови коли такаче си прави сметка :wink: tp://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/


Не ти бачка сайта!!!!!!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта