Ванка ти не можа да комбинираш , пипнатия руски карбуратор
Колко е диаметъра в момента на плочката за газта ?
Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Май темата отива в тунинг на 8в моторите ама до 1.8 :D кажете 2.0 8в как да тръгне
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Говорим за 2E/ADY/AGG/ABA..
Аз като аматьор се досещам за по големи инжектори, хубава изпускателна система вал...
и евентуално чип...
Ако се заиграеш, може и бутала от абф...
Аз като аматьор се досещам за по големи инжектори, хубава изпускателна система вал...
и евентуално чип...
Ако се заиграеш, може и бутала от абф...
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
От какво да взема инжекторите? Бензиновата помпя трябва ли да се пипа след това?
Вал от какво?
Колата ми се кара предимно на газ....
След буталата от абф, каква гарнитура да се сложи, или може нормалната си за 2е
Вал от какво?
Колата ми се кара предимно на газ....
След буталата от абф, каква гарнитура да се сложи, или може нормалната си за 2е
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Ами за инжектори отново от абв... за помпа не знам виж тази на абф на какъв дебит работи спрямо твоята,
За вал шрик или кат камс, или някой да ти направи копир на даден такъв.
Попитай някой по запознат, не съм запознат толкова с 2е мотора и подобренията по него...
Виж теми за проекти на такъв двигател ! Успех.
За вал шрик или кат камс, или някой да ти направи копир на даден такъв.
Попитай някой по запознат, не съм запознат толкова с 2е мотора и подобренията по него...
Виж теми за проекти на такъв двигател ! Успех.
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Кой е най-добрия вариант за направата на генерация за 1.8 моторите (предполагам за 1.6 и 2.0 ще е идентично).
В момента съм с 4-2-1 колектор от ПБ, средно и крайно гърне от КR. За момента съм се спрял на следния вариант, резонатор след колектора и резонатор на мястото на средното гърне с крайното от KR. Ф-то остава си същото на 50мм. Мисля, че няма смисъл да се слага генерация на по голямо Фи
Идеята е да се подобри динамиката на мотора от към изпускателната с-ма и същевременно да не е шумна, именно за това ще оставя крайното гърне от КР /наясно съм, че няма да стане пе'стин коня т.н.
Ще се радвам, ако помогнете по казуса, кое, как, защо и т.н.
В момента съм с 4-2-1 колектор от ПБ, средно и крайно гърне от КR. За момента съм се спрял на следния вариант, резонатор след колектора и резонатор на мястото на средното гърне с крайното от KR. Ф-то остава си същото на 50мм. Мисля, че няма смисъл да се слага генерация на по голямо Фи
Идеята е да се подобри динамиката на мотора от към изпускателната с-ма и същевременно да не е шумна, именно за това ще оставя крайното гърне от КР /наясно съм, че няма да стане пе'стин коня т.н.
Ще се радвам, ако помогнете по казуса, кое, как, защо и т.н.
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Ванка и не сме се спрели на този вариант !
При права тръба на едно пв 112-ка колата спираше да ускорява при 130.....
именно защото липсваше резонансно пълнене на мотора.
Затова резонатора след двуцевката и всичко е ток
При права тръба на едно пв 112-ка колата спираше да ускорява при 130.....
именно защото липсваше резонансно пълнене на мотора.
Затова резонатора след двуцевката и всичко е ток
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Права тръба никога няма да сложа на моя кола
В момента м/д колектора и средното гърне нямам нищо и сигурно ще слагам резонатор, но назад какво ще се случва не е ясно още ..
идеята е при мен е един резонатор след колектора от тези с гърбиците отвътре (задържали газовете уж) и един проходен на мястото на средното гърне.
Нека някой, който е правил това упражнение да каже кой е най-добрия вариант, с резонатор, с два и т.н.
В момента м/д колектора и средното гърне нямам нищо и сигурно ще слагам резонатор, но назад какво ще се случва не е ясно още ..
идеята е при мен е един резонатор след колектора от тези с гърбиците отвътре (задържали газовете уж) и един проходен на мястото на средното гърне.
Нека някой, който е правил това упражнение да каже кой е най-добрия вариант, с резонатор, с два и т.н.
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
От какъв мотор могат да бъдат сложени двойни пружини на клапаните на 1.6 АЕК ?
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Има и друг начин освен други пружини... Може да се разтеглят оригиналните но е доста пипкава и специфична работа... Не е за менгемето.
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
А с 1.6 AKL как стоят нещата
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
RISTEE написа:Има и друг начин освен други пружини... Може да се разтеглят оригиналните но е доста пипкава и специфична работа... Не е за менгемето.
А подложки може ли да се сложат? Идеята ми е да го въртя до около 7000-7200.
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
Да попитам мисля да слагам 1.6 АЕА моно. В момента съм с 1.3 ADX моно. Освен ДВГ,скорости и дросел, и (смукател, изпускател) нещо друго трябва ли да се преправя? Компа? Окабеляване?
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
От какво става по-голям на диаметър дросел, на 1.6 АЕК ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Атмосферен тунинг на 8V двигателите на VW
От АБФ Но за какво ти е?То и на АЕК-то не е никак малък.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта