



Поздрави

nokiangage написа:Ами с ATS-a си имах проблеми със задните калници при 7J и ET20 със 205/50/15 като се понатовари колата или празна на по-големи пропадания по пътя и по-едно време имах тикове от търкането им. Предните ми амортисьори са газови Optimal на мнооого години, а задните са на 2 години маслени Bilstein B5/6 май и са един вид малко "по-мудни от предните" - поне аз така ги усещам. Ето ги иначе следващите по хронология и сегашни летни джанти (17-ки, 7J, ET35 с предни 205/40 и дори по-високите задни 205/45 и с тях няма търкания по калницте)
:
Поздрави
nokiangage написа:Като съвет колега търси пружини от Пасат, монтираните ми задни пружини са от Пасат и са доста дебели навивките от тези на едната задна дадена ми бонус към предните пружини, тези вторите, които хупих. Те бяха свалени от Г3 и може би оттам идва разликата да клякат Пасат-ите ако се сложат пружини за по-лека кола... Също гледай J и ET параметрите на джанти във връзка с опирането в калиците.
Лошото е, че ги нямам двете въпросни една до друга да се види разликата, дано тези две снимки съпоставени с фабричните онагледят какво имам предвид.
Пружината свалена от Пасат:
Пружината свалена от Голф:
Поздрави
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 72 госта