Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pEsHkyY » Пон 10 фев 2014 20:14


Комшията написа:Само за допълнение как се спира въздушната струя която духа когато мотора загрее?


До колкото помня, мисля, че нямаше как да се спре. Работи си постоянно, за това няма копче OFF. Ето в тази тема колегата zfa159 го е обяснил -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=316016&hilit=%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 11 фев 2014 9:12


Комшията написа:Само за допълнение как се спира въздушната струя която духа когато мотора загрее?


Значи ако питаш за свободният въздух през духалките- можеш да го спреш, като превключиш клапата за вътрешна рециркулация и после спреш климатика. Демек я затваряш и спираш притока на свежият въздух. Така няма как да ти влиза излишен циркулационен въздух.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Чет 13 фев 2014 0:25


Към колегите каращи с фланци. От старите дискове си направих 2 фланеца по 7.5мм , направих си и 2 втулки понеже централния им отвор е по-голям. Всичко е ОК , но при скорост над 160 започва да тресе. Някакви съвети , защо така? Направо да купувам нови?


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 13 фев 2014 8:32


Мисля, че проблема идва от втулките.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 13 фев 2014 9:47


Тоест освен визията, друго няма. И с тия фланци се губи стабилността ?


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 13 фев 2014 14:21


Чудна работа? Айде бе, не думай.......ще взема да ти повярвам и ще сляза да ги махам тия фланци.

То по тази логика, сигурно като си сменя перата на чистачките и колата ще върви повече?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот phantom_ » Чет 13 фев 2014 14:46


Колеги бихте ли споделили кaк се държaт пaсaтите с 18джaнти?зaчудил съм се дa вземaм едни от колегa от форумa..aмa дaли тези кaто нa Aуди или оригинaлните 17ски нa пaсaт?Моля споделете :bowdown


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 13 фев 2014 15:26


Apokaliptiko написа:Чудна работа? Айде бе, не думай.......ще взема да ти повярвам и ще сляза да ги махам тия фланци.

То по тази логика, сигурно като си сменя перата на чистачките и колата ще върви повече?


Аз нищо не казвам ! Колегата го казва в горният му пост.

А ти ако искаш като караш с 250 можеш освен чистачките и антената отзад да махнеш колега. :Mr Green Fun

Щото моите чистачки при 200 почват да треперят и се потят - правят ми влага по стъклото. Явно ги е страх нещо.

=========

phantom_, идеята на по нископрофилните гуми и респективно по големите цолажи джанти е освен естетическият дизайн и по голямата сигурност при евентуално спукване на гумата и тнт. Проблема са нашите хубави пътища и дупките които искат джанти от Трактор.

Така че ако сложиш по големи джанти -печелиш в дизайна и сигурността, но губиш в "проходимостта". Щото магистрала, магистрала, но понякога си е Офроуд по Български. :Mr Green Fun
А относно с каква форма да са джантоците,
Ти най добре ще си прецениш-на тебе да ти харесат.

Я дай линкове да ги видя тия джантоци, да ти кажа моето мнение ако искаш.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 13 фев 2014 15:40


Той колегата Yanio добре се е обосновал, но ти подведе разговорът в съвсем друга насока. На човека, когото му трябваше му стана ясно си му стана...

А за другите, които гроздето е кисело......и те там нещата са им ясни, ама лошото е че са им ясни само да думи.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 13 фев 2014 15:46


Виж, Аз действително нямам намерение да слагам фланци,но просто от любопитство питам дали се губи стабилността след поставянето на тези фланци.

Аз това разбрах от изказването на колегата-че има вибрация при по висока скорост.

Просто минах фазата на тунингите в моето развитие, но ми е интересно кой какво прави с возилото си.

Моята страст бяха мощните музики, които сега отлежават под кревата и буфера го ползвам за дрешник, а и имам други хобита които за кинто-емки също. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 13 фев 2014 16:29


Ако фланците са направени прецизно и с добър материал, няма да има проблеми никога. Но е неговият случай мисля, че самите втулки имат някаква хлабина и от там може да идват вибрациите.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Чет 13 фев 2014 16:37


И аз се съмнчвам във втулките. Явно е доста малка хлабината , понеже очаквах ако има проблеми да се появят около 80- 100-120 , а не при 160. Ще пробвам с други втулки. :th_up


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Чет 13 фев 2014 16:43


Не съм много по тунинг джантоци :Mr Green Fun ама си търся железни ако някой има правдива информация да драсне два реда,мерси.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 13 фев 2014 17:45


Yanio мисля, че ако се разтърсиш можеш да си намериш перфектни фланци на добра цена с болтове даже. Не се занимавай с тия втулки.

Комшията какъв е проблема, че не можеш да си намериш джанти. Железни има колкото искаш.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Чет 13 фев 2014 18:13


Доста гледах из продавалника и форумите , но нищо свястно не излезе и реших да пробвам да си направя от старите дискове :)
Някой ако има излишни 2бр 10-12мм да свирка ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта