Днес ходих на компютърна диагностика и резултата за мене беше доста изненеадващ - казаха ми че захранването за ел. дюзата за студен старт ставало от шалтера на стартера, а пък той бил доста заминал и си е за смяна, бях амбициран още днес да го намеря и да си го сменя, ама всички магазини и работилници са запразнили. Посъветваха ме да си купя български такъв за Лада Самара, били с месингови шпилки, накрайници за кабелите, за разлика от икономичните немци, дето само вложките са им такива. Карах я цял след обед за да търся шалтер или някакъв майстор, ама сега със свито сърце чакам сутринта, като изстине...
Някои ако има някакъв коментар моля да пише, е казаха че само това бил проблема, доста изненадващо за мене, ама знае ли се......



Джетата не пали
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
RQ:ne pali....
ЧНГ колега!
За Джетата или по въпроса за запалващата дюза.
Абе как установиха че проблема ти е толкова ИНДИРЕКТЕН?!
Ако са ти нагорели шпилките , стартера ще ти върти бавно или изобщо НЯМА ДА ВЪРТИ на студено!
Погледни по кабелите от дюзата, трябва да стига до Термошалтера-Датчик който ти е монтиран някаде по главата на мотора.
Схемата е проста-от шалтерана стартера по клема + се подава напрежение ,което захранва дюзата, преминава през термошалтера и отива на маса.
Когато мотора загрееТермошалтера не пуска ток и дюзата не отваря/за да не го задави/. Аз съм го шунтирал и си паля колата с ключе от купето само за дюзата!
Успех!
За Джетата или по въпроса за запалващата дюза.
Абе как установиха че проблема ти е толкова ИНДИРЕКТЕН?!
Ако са ти нагорели шпилките , стартера ще ти върти бавно или изобщо НЯМА ДА ВЪРТИ на студено!
Погледни по кабелите от дюзата, трябва да стига до Термошалтера-Датчик който ти е монтиран някаде по главата на мотора.
Схемата е проста-от шалтерана стартера по клема + се подава напрежение ,което захранва дюзата, преминава през термошалтера и отива на маса.
Когато мотора загрееТермошалтера не пуска ток и дюзата не отваря/за да не го задави/. Аз съм го шунтирал и си паля колата с ключе от купето само за дюзата!
Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта