ТДА-то помага да не замръзне нафтата. Ако не е замръзнала едва ли ще има разлика, но ти си слагай без да очакваш чудеса.
Виж си и ти буксите на свещите.
Омръзна ми вече това да го пиша на всички.
голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Буксите съм ги оправил, писал съм по-горе.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Днес май май пак си запалих с характерното разтрисане...
Започвам да се вбесявам...няма решаване на тоя проблем 


- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Колега, май си реших проблема. Преди две седмици сложих добавка в нафтата - http://bomarbg.eu/redex_diesel_fuel_system_cleaner.html
от Практикер я взех. Изгорил съм около 1/4 резервоар и вече пали от четвърт. Вчера при 5гр и днес при 3гр пали все едно е загряла. Цялата работа ще се окаже от скапаната ни Бг нафта
. Ефект имаше още на следващия ден като я сипах.
от Практикер я взех. Изгорил съм около 1/4 резервоар и вече пали от четвърт. Вчера при 5гр и днес при 3гр пали все едно е загряла. Цялата работа ще се окаже от скапаната ни Бг нафта

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Ще пробвам... При мен и днес на 16 градуса някак разтресе пак май** му стара... От четвърт, но с разтрисане
Имам Castrol TDA и ще и сипна утре като за половин резервоар пък да видим...

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
мисля че на грешно място търсите проблема!!!!първо да ви попитам в какво състояние са ви маховиците?
когато стартера върти маховика и той вече е с луфт а всичко все още е студено,според вас какъв е ефекта???
когато стартера върти маховика и той вече е с луфт а всичко все още е студено,според вас какъв е ефекта???

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Възможно е колега, ама като нямам никакви признаци на маховик. Не дрънчи и никакви вибрации нямам, а съединителя ми отделя ниско. Може и да е сменян, не знам какво е правено, така я взех. Няма да тръгна да свалям кутия за това със сигурност.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
xxx_man написа:мисля че на грешно място търсите проблема!!!!първо да ви попитам в какво състояние са ви маховиците?
когато стартера върти маховика и той вече е с луфт а всичко все още е студено,според вас какъв е ефекта???
Вероятно от маховика пуши бяло и тръгва на 3 цилиндъра като е студено

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Определено ключа е в горивната система, ама къде точно... Защо и при 16 градуса разтресе?...
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
същата история и при мен
няма нещо което да не е сменено.центровката е бутана няколко пъти.помпата също.странното е че на минус 15 градуса не тресе толкова колкото на плюс 5 ....на мен вече не ми пука де.пали и върви идеално.и все пак ако някой разбере къде е разковничето на проблема да пише въпреки че колкото се разбра навремето що притрисат при спиране тия кочини толкова ще се разбере и това
......само да добавя за ///
разбиращите
///.....ПРОБЛЕМА ПРИ СПИРАНЕ И ТОЯ РАЗТРИСАЩИЯ СЕ НЕ Е В МАХОВИКА-----ИЗПРОБВАНо.стига сте заблуждавали хорицата да дават по 1000лв за маховици




- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Добре, щом не е в маховика то къде тогава ? Аз моя старт го оправих с ревизия на стартера - имаше една втулка за смяна + почистване и смазване и сега е пушка.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Повечето в тази тема мисля са правили стартери(включително и аз) и ефектът е минимален, клонящ към никакъв. При мен само горивният филтър не е сменян (имам 2000 км до смяна на масло и направо тогава го сменям) и не е пипана механично помпата... 

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Пали от четвърт, ама когато тя реши
Иначе поне претрисането изчезна. След двете хубави паления имаше 2-3 с въртене от около 2сек пак, и то при 10гр. Стартера и аз съм го правил, и филтъра ми е нов.

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
А дали има някой, който си е пипал механично милиграмите и има положителен ефект? Аз с нетърпение очаквам да открия кой да настрои моите, защото както споделих на другата кола са 2,2-2,4 и е часовник. на всяка температура.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
streetracer1 написа:А дали има някой, който си е пипал механично милиграмите и има положителен ефект? Аз с нетърпение очаквам да открия кой да настрои моите, защото както споделих на другата кола са 2,2-2,4 и е часовник. на всяка температура.
Как не можеш, няма ли колеги от форума от твоя град? Има вероятност обаче при теб да не е достатъчно и да пали добре чак при 1,6 мг., но под 2.2 не може да се кара, защото ще тресе постоянно на загрял мотор дори и с плътен маховик.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта