


турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
Колеги кратко и ясно питане: турбо от Голф 136 к.с ще стане ли на Поло 101 к.с ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: турбо от 136 на 101
ако е от осемклапанен мотор ,става с леки модификации
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
Какъв е тоя Голф 136кс?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
Слагам 2 бири на 2.0ТДИ. 

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
Май само в Пасат и Туран го слагат Сега погледнах и го има и в Голф
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
То има ли четирицилиндрови дизели не 8 клапана?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
Има, ама са 2.0
2.0 R4 16v TDI PD 103-125kW[edit]
This Pumpe Düse (PD) TDI engine was introduced to replace the older higher-powered versions of the 1.9 TDI. It is the first four-cylinder 16-valve double overhead camshaft (DOHC) Turbocharged Direct Injection (TDI) engine made by Volkswagen Group.
identification
parts code prefix: 038
engine configuration & engine displacement
inline four-cylinder (R4/I4) Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel; 1,968 cubic centimetres (120.1 cu in); bore x stroke: 81.0 by 95.5 millimetres (3.19 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.85:1 - undersquare/long-stroke, 492.1 cc per cylinder; compression ratio: 18.5:1
cylinder block & crankcase
grey cast iron; five main bearings, die-forged steel crankshaft, fracture-split forged steel connecting rods, cast aluminium alloy oil sump
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy; four valves per cylinder, 16 valves total, timing belt-driven double overhead camshaft (DOHC)
aspiration
hot-film air mass meter, Garrett turbocharger integrated into cast iron exhaust manifold, sandwiched central front-mounted intercooler (FMIC)
fuel system & engine management
Pumpe Düse (PD) direct injection (DI): engine-driven vane-type low-pressure fuel lift pump, four camshaft-actuated (via roller rocker arms) high-pressure 2,200–2,400 bars (31,910–34,810 psi) Unit Injectors with piezo valve injection nozzles (Siemens VDO on 125 kW, Bosch on 103 kW), Bosch EDC 16 or EDC 17 or Siemens VDO SIMOS PPD1 electronic engine control unit (ECU) with altitude compensation, EU4 compliant
exhaust system
water-cooled exhaust gas recirculation (EGR), diesel particulate filter (DPF) (only on 125 kW)
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) — BKD, BKP, BRE
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,200 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 1,800-2,500 rpm — BMN, BMR, BRD...
applications
Audi 8P A3, Audi B7 A4, Audi B8 A4, Audi C6 A6, SEAT León Mk2, Škoda Octavia (BKD: 11/08->), Škoda Superb (BKD: 01/09->), Volkswagen Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Volkswagen Touran, VW Passat B6
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
отговорих ти кратко и ясно-като не си в час с коли не задавай толкова къси въпроси с недомлъвки.всеки технически грамотен човек му е ясно че се визира 2000кубика тди ,отговорих ти че става само от осемклапанен мотор.имаш разлика във излизащия маркуч от турбината и после трябва да се настрои да работи адекватно
трябва ли да дойда и да ти покажа как става
трябва ли да дойда и да ти покажа как става

Re: турбо от Голф 136 к.с. на Поло 101 к.с.
кратко и ясно отговарям, взех си турбина от 2,0 тди и я занесох да ми сменят топлата част със такава от 1,9 131к,с, и засега нямам никакви грижи, и още малко разяснение от 1,9 тди всички турбини са взаимозаменяеми от 2,0 тди пак ще стане НО не и без преправяне на самата турбина
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 25 госта