колата е голф 3 1.9 тди 110кс. 96г,след 2500 забива.на диагностика излиза грешка 00519-Intake Manifolod Pressure Sensor (G71)
28-10-Short to B+ Intermitten
грешката я набива след като забие,по време на движение турбото задържа на 2500мбара при искани 2200мбара(пренадува) а N75 отива на 94-95% и венага забива .актуатора се движи свободно(незадържа)
дали проблема е в мап-сензора или турбото си е за почистване?
голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
Re: грешка в мап сензора G71 голф 3 110кс тди
Ако грешката се трие, проблема е в турбото - чистене. Ако не се трие е мапа, или е изгорял или е прекъснат - жици. Ако е вътрешен отваряйте компа и гледайте. Попринцип ако е изгорял или прекъснат няма да надува изобщо колата става чист дизел т.е. е турбото.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: грешка в мап сензора G71 голф 3 110кс тди
трие се,значи турбото ще се сваля. 

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: грешка в мап сензора G71 голф 3 110кс тди
Според мен много бързаш да сваляш турбината.Казваш че актуатора се движи,значи турбината е добре.Сега колко се движи т.е. колко е хода това е друго нещо.А хода на актуатора трябва да е около 10-11мм.Така че ти си направи сметка дали е добре хода.
А датчика трябва да ти е външен и се сменя само за проба за около 10мин,а турбината се сваля за около 2часа.Така че ти си направи извода от къде ще тръгнеш,но според мен най напред от датчика,по безболезнено е.
А откога ти е чипосана колата?
А датчика трябва да ти е външен и се сменя само за проба за около 10мин,а турбината се сваля за около 2часа.Така че ти си направи извода от къде ще тръгнеш,но според мен най напред от датчика,по безболезнено е.
А откога ти е чипосана колата?
Re: грешка в мап сензора G71 голф 3 110кс тди
Няма кво да търси под вола теле. Външен мап на голф 3 дизел няма, запоен е на платката на компа. Пробвай okti_1 да откачиш твоя мап и да подкараш колата
И още като е изгорял или прекъснат на място колата показва 2600мбара.

-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: грешка в мап сензора G71 голф 3 110кс тди
колата не е моя,на мой колега е.взел я е чипосана(мапера е неизвестен).актуатора беше позпекъл,днес го радвижихме механично и хода му е около 10-12мм(мисля,че е нормален)без да задържа,всички маркучи са здрави.интересно ми е,защо не отчита грешка,че пренадува а отчита грешка само в мапа.
затова се допитвам до форума за да решиме проблема възможно най-лесно.
затова се допитвам до форума за да решиме проблема възможно най-лесно.

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: грешка в мап сензора G71 голф 3 110кс тди
Бъркаш колега.
Грешка за пренадуване е 00575,която е традиционно срещана.
Грешка за пренадуване е 00575,която е традиционно срещана.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
За да запише грешка за пренадуване е нужно да има разлика в наляганията по голяма от 0.2bar. в продължение на 3 секунди. След което, турбината се разтоварва и се реже горивото. При налягане от над 2.6 bar ,изходното напрежение на вграденият мап е равно на захранващото 5v и ецу го отчита за дефектен. Следва разтоварене на турбината и ограничение на горивото. Сега разбра ли защо записва такава грешка?
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
Здравейте,
От скоро ECU ми записва грешка 00575 а вчера се появи и 00519. Тук може да се види описание -
https://www.dropbox.com/sc/v35xvslp2cccjnm/AADLneVH9PaXGRq8wZYqNpdja
Въпросът ми е дали директно да поемам към чистене на турбо или има смисъл да се провери нещо друго преди това?
Колата ми е Голф 3 1997 AFN.
Като информация мога да дам че за 6 години от както я имам за сефте записва грешка. Сменени са всички маркучи на вакумите, n75, турбина не съм чистил но проверявам хода на лостчето редовно и не задържа, колектори са чистени преди 5 години.
Проблема се появи след ремонт на сноп с кабели който беше нагорял (за фаровете) при който естествено беше сваляно табло и т.н. (не знам дали е съвпадение и дали има връзка)
Ще ми се да не човъркам излишно затова се надявам на мнения от препатили или компетентни хора.
Благодаря!
От скоро ECU ми записва грешка 00575 а вчера се появи и 00519. Тук може да се види описание -
https://www.dropbox.com/sc/v35xvslp2cccjnm/AADLneVH9PaXGRq8wZYqNpdja
Въпросът ми е дали директно да поемам към чистене на турбо или има смисъл да се провери нещо друго преди това?
Колата ми е Голф 3 1997 AFN.
Като информация мога да дам че за 6 години от както я имам за сефте записва грешка. Сменени са всички маркучи на вакумите, n75, турбина не съм чистил но проверявам хода на лостчето редовно и не задържа, колектори са чистени преди 5 години.
Проблема се появи след ремонт на сноп с кабели който беше нагорял (за фаровете) при който естествено беше сваляно табло и т.н. (не знам дали е съвпадение и дали има връзка)
Ще ми се да не човъркам излишно затова се надявам на мнения от препатили или компетентни хора.
Благодаря!
- Piro_vw
- Мнения: 764
- Регистриран на: Пет 25 апр 2008 8:05
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
Същият проблем е и при мен,маркучи здрави,Н75 здрав,геометрията се движи добре но надува като лудо а не разтоварва.Пуснал съм тема и аз да питам ама никакъв отговор.Следващата стъпка е сваляне на турбото друго не остана проверено или е нещо по компа.
- stenliivanov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 03 авг 2007 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
Piro_vw написа:Същият проблем е и при мен,маркучи здрави,Н75 здрав,геометрията се движи добре но надува като лудо а не разтоварва.Пуснал съм тема и аз да питам ама никакъв отговор.Следващата стъпка е сваляне на турбото друго не остана проверено или е нещо по компа.
Аз 100% категорично не мога да кажа дали всичко е ок, но ще се ходи на диагностика и от там каквото кажат хората които разбират.
Дали чистене дали нещо друго

Re: голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
Съшата грешка и при мен на мк3 АФН
Забива си на 80, 110, 120 и тк.н.. явно ще се сваля турбина . Ако колегата има някакво развитие по темата , моля да го сподели
Забива си на 80, 110, 120 и тк.н.. явно ще се сваля турбина . Ако колегата има някакво развитие по темата , моля да го сподели

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 110кс тди грешка в мап сензора G71
Здравейте, аз карам Голф 3 1,9 АФН и познайте и на мен ми забива муцуна, актуатора го пипах хода му е добре не и задържа, свалях компа да гледам мап-а и по точно маркучето вътре и беше добре, смених си маркучето което минава от компа през Н75 до актуатура. Някой ми казват че може да е дебитомер, но не съм сигурен.Излизат грешка 0575 и 0519 обичайните...Искам да попитам дали е възможно актуатора да се движи, но все пак да не мести геометрията и от това да забива(малко тъп въпрос,ама...), и дали е възможно да се свали турбото отгоре, без да се стига до канал. Ще приложа и снимка на живи данни ако има някой по така да каже дали е окей.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 86 госта