radotom написа:Време е Мартин да пусне нова анкета:
Що бре Радо, ти не можеш ли? Пускай
Приблемите при Рено са с електронния блок на ERS. Те вече са решени. Катерам не са правили компромиси. Те са монтирали всичко така, че да съберат по нормалния начин маслените и водните радиатори с необходимите размери за охлаждане. Ред Бул имат подход към монтирането на двигателя, който изисква по-малки радиатори с цел компактна задна част. Освен че са по-малки, те са разположени и под друг ъгъл. По-тесните радиаторни кутии не осигуряват нужния поток въздух и системите прегряват. Не е тайна за никого, че идеите на Нюи са пренесени в Торо Росо. И все пак идеята на този тим е подготвяне на пилоти за големия тим. Поради тази причина, че нямат амбиции във Фаенца са минали на нормални радиатори. Това решава проблема с охлаждането. При Лотус нещата са подобни като в Ред Бул.
Ако концепцията на Нюи проработи и той намери правилния път с тия радиатори... Грам не им е добре нито на Мерцедес, нито на Ферари. Лошото е, че още е рано да се каже кой има аеродинамично предимство от различните предници. Видяхме мравояди, чиито клюн осигурява повече въздух към сплитера. Два сплитера при Макларън. Отделен от монокока сплитер при Лотус... Отделно задното окачване на Мак под формата на крила дава притискателна сила отзад. Първите 4 старта може да са за един тим. Всички ще шпионират и този, който за ГП на Испания успее да събере всички положителни неща в една работеща система ще дръпне рязко напред. А от предишните сезони сме виждали Нюи как първата половина от сезона пробва това и онова и през лятната пауза прави един болид, с който и да не искаш пак доминираш. Аз си мисля, че това ще е един от най-интересните сезони.
Махнах аватара Dead Bull и Ред Бул тръгнаха да вървят...
