Поло 6n2 2001 - Въпрос за маса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
marto1980
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 28 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Поло 6n2 2001 - Въпрос за маса

Мнениеот marto1980 » Вто 18 фев 2014 18:54


Някой знаели колко маси има и къде се намират масите на поло 6n2 2001 год.Масите отпред под капака.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот freelancer » Сря 19 фев 2014 7:45


Знам само за масата от купето към двигателя. До акумулатора, зад фара има един болт със силови кабели, от там тръгва и мисля, че отива на блока на двигателя, под температурният датчик се пада другият болт с кабел, ще го видиш. Чел съм, че има и друга маса на скоростната кутия, най добре огледай на канал.
Мен ме интересува масата на екуто къде е.
Ако намериш схеми ми пиши на лични, моля! Благодаря ти предварително.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот Somi » Сря 19 фев 2014 10:56


На 6Н1 тръгват масите от под левият калник зад фара на долу се падат.


Потребителски аватар
marto1980
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 28 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот marto1980 » Сря 19 фев 2014 22:28


ИМа 3 под левия фар.1на отива в мотора др.незнам.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот Somi » Чет 20 фев 2014 11:56


На 6н1 има и в багажника зад левият стоп и тя базика компа случвало ми се е да не работи двигателя добре ако е откачена огледай зад мокета на нея е вързана за 3/5 врата масата и още един кабел.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот freelancer » Чет 20 фев 2014 16:02


Соми 6н2 сигурно и там има маса, ще я погледна. А щом базика ЕКУ то, ако там има проблем, възможно ли е да изгасне двигателя от това? Имам един непостоянен проблем и вече се чудя какво да правя и да сменям.
Масата е до левия стоп, моята е перфектна, има два кабела, нямам окиси и всичко изглежда наред.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот Somi » Пет 21 фев 2014 9:35


Опиши си проблема, какво показва диагностиката?Защо си се насочил към маса?


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Маса поло 6n2

Мнениеот freelancer » Пет 21 фев 2014 11:17


Ето това ми е проблема.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=402689


Потребителски аватар
Никола.Войнов
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 30 яну 2017 8:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6n2 - Въпрос за маса

Мнениеот Никола.Войнов » Пон 30 яну 2017 8:50


Колега за стъпков мотор си.
Предполагам знаеш каква е ролята на стъпковия мотор?
Той убира разхода на енергия от останалите елементи... пример когато запалиш колата и не я докосваш тя работи перфе но когато включиш фарове двигателя получава леко натоварване от динамото стъпковия мотор тогава идва неговия ред той я компенсира тая разлика същото е и д хидравликата но там гасне директно защото натоварването е по-голямо ходи да ти го почистят мисля че не е задължително да се сменява просто се чисти със спрей за смаски


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 6n2 - Въпрос за маса

Мнениеот freelancer » Пон 30 яну 2017 11:46


Здравей колега!
Благодаря за отговора, но колата вече е оправена, сам си я оправих, след множество перипети, но в крайна сметка вече не гасне, иначе този модел няма стъпков мотор, с електронна газ е и има моторче, което е вградено в клапата, самата клапа съм я разглобявал до съставните части, имам и друга резервна, знам му и кътните зъби на това поло. :biggrin
Има и други причини да не държи празния ход, при мен освен, че клапата се нуждаеше от почистване, не само от налепите по пеперудата, почистих и потенциометрите, също така и моторчето. Имах пробиви във вакуумите, О - пръстени на всмукателния колектор, картерната вентилация, доста прегорели маркучи, сцепена тръбичка към сервото и като за капак един велик мастор, предполагам кой е, но няма значение вече, пробил ми беше PCV клапанчето с отвертка, или поради незнание или за да го посетя отново и да ми вземе пари за проблем, който той е създал, нямам идея, предполагам, че е първото, явно е искал да ми "вдигне" оборотите, но реално се получава обратния ефект, при пълната инжекция оборотите падат, не се вдигат, абе не ми се говори.
В крайна сметка си купих ваг-ком, попрочетох малко в нета, какво да гледам и си оправих колата, намерих сцепеното клапанче, но за съжаление доста пари се изръсих за разни скъпоструващи части, както и да е, важното е да сме живи и здрави! :beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта