Надеждни автомобили от близкото минало

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Вълчан
Мнения: 880
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: Надеждни автомобили от близкото минало

Мнениеот Вълчан » Чет 20 фев 2014 19:45


Точно по това време 2000-2003г работех във Германия.Не е истина колко коли стояха без номера из селата със надеждата някои да ги вземе без пари..А си вървяха и не се различаваха от тези които се продавах във България..Даже имах случаи ми подаряваха БМВ което му изтичаше ТЮФА след 2 месеца и не му се даваха 300 марки на човека да го бракува.Имаше забележки но вървеше и не беше зле визуално.Тогава видях за първи път Голф 2ка наистина карана от бабичка на 65000км.И един сърбин с когото работихме го купи за нула време.Как изглеждаше тази кола не е истина.... :eek Във Бавария видях и Голф 2 със сертификат от фабриката като кола номер 1000000 маи беше произведена броика...може и да беше номер 2000000.Някакво такова число беше но да не се бъркам само...Мисълта ми е какво се е продавало и на колко пари не е толкова важно.Пълно беше из вестниците регионални със обяви за коли ГЕШЕНК...Автовоз да имаш само..... :mhihi




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Надеждни автомобили от близкото минало

Мнениеот Aprilia » Чет 20 фев 2014 21:49


golf_td написа:И ако е било толкова евтино... как тогава успяваха да се продават тука толкова по-скъпо, нормално е да се сложи горница , за да има все пак и печалба , за този който я вкарва колата , ама.... при положение, че може да ти стъпи всичко на 1500 лв... Тука около 2004-та година яко се продаваха голф мк2 поне за 2500-3000лв , моя беше 3500 защото беше току-що внесен от Германия и при това турбо дизел, но то ако е била такава евтинийка - защо все пак успяваха да ги продват тука за около 3000 лв? Значи бая народ се е набутвал яко , за тези пари е можел да вземе 2 такива голфа :smile , или просто не им се е занимавало да ходят в чужбина да си взимат сами кола :bowdown

Колега, баш така си беше, баща ми внасяше коли още 90-91ва година от Германия и помня че му подаряваха коли само и само да се отърват от тях, купуваше с пари само коли под 200к км и на по-малко от 10 години, но такива Голф1 или кадет на по 200-300к км му ги подаряваха само да я отчисли и да си плати номерата. През 96-та ходих с него и няма да забравя купихме Волво 850 дизел на 400 000км за 500 марки, германеца беше толкова щастлив че ни черпи щолен и немски коледни сладки, ние го черпихме шампанско Искра :bowdown :bowdown Не можеше да повярва че се е отървал от колата и че някой мисли да продължи да я кара, баща ми я кара 1 година и после я продаде и хората си я караха дълго време без проблеми. За германците кола на повече от 200-250к км вече беше за хвърляне и се чудеха как да се отърват от нея. Много хубави коли имаше на безценица, в БГ все още западна кола беше нещо много престижно пък и повечето хора не бяха мърдали извън БГ, за да видят какво е по белия свят, тогава трябваха визи, покани, разрешителни, не е като сега с личната карта да си обикаляш Европа. Повечето хора бяха събирали куп пари за жигула и после я чакали 5 години, а изведнъж може да си купиш ЗАПАДНА кола и то на момента, за парите на една жигула по комунистическо, хората бяха неориентирани все още.
А като говорим за горници, през 2002-ра когато пък беше другия бум на коли, баща ми продаде Е-класа 300тд 96-та с 11 000 лева ГОРНИЦА, от Италия я беше купил на безценица (2000 марки мисля), но беше с проблем в гарнитурата на главата, една гарнитура от Турция (тогава в БГ беше трудно и с частите) и я направиха. Всеки джамбаз от ония години си спомня с кеф отминалото време, хората имаха скътани пари, коли в чужбина бол и то без пари, а хората не знаеха къде е Калотина камоли да мислеха за докарване на коли.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта