Проблема със задържането на апарата е решен
Успяхме да развием маркуча от тръбичката преди апарата, но се оказа, че маркуча е добре проспука и в двете посоки като се надуе с уста. Затегнахме го пак, натиснахме спирачката, за да задържи апарата и отпуснахме щуцера за обезвъздушаване и апарата отпусна веднага. След като не е от маркуча преди апарата, продължихме напред към следващия маркуч, учудващо той се разви доста по лесно, надухме и него с уста. В едната посока пропускаше лесно, но в другата се изискваше малко по голямо усилие, за да "духнеш" през него, казахме си ето го проблема и газ до магазина за маркуч и нова спирачна тръбичка(понеже старата и бяхме прецакали главата на гайката). Слагаме, обезвъздушаваме .. и .. греда пак задържа

задържа, така както преди и неможеш да завъртиш диска на ръка. Седнахме да умуваме 3 човека който г/д си имаме представа от устройство на автомобила

от къде може да идва проблема

. Развихме тръбичката на заднен десен апарат от помпата, за да проверим дали не е от нея проблема - и от нея не е. Остана само кантара като го погледнахме по внимателно видяхме, че пружината има свободен ход и въощбе не играе никаква роля така както стоеше. Натиснахме спирачката, апарата задържа и на ръка бутнахме "рамото" на кантара и УРАА, апарата отпусна. Заради свободния ход на пружината и кантара не е освобождавал, десния апарат, интересно защо при левия няма проблем, явно апарата и маркуча са оказвали влияние. От планката където се регулира кантара обрахме свободния ход на пружината като преместихме болта в крайно долно положение и нещата си дойдоха на място
Явно е трябвало да се регулира кантара след като съм сложил спортното окачване
Сега като се сетих свободния ход на пружината го има от много време, но не бях има проблем със задържане на апаратите