Здравейте , тъй като от скоро смених бензиновото ми МК4 сега се насочих към Дизелово Голфче МК 5 2.0 TDI GT Sport 170hp. Няколко дни след покупката започна да примигва лампата за зареждане на акумулатора.При мерене с мултицет зареждането е в границите 14,2 -14,4 V. Видимо всичко изглежда добре по алтернатора и кабелите.Мисля да го сваля за проверка защото нямам доверие на "Джамбазите продавачи" защото при продажбата ми намекнаха ,че е ревизиран алтернатора "но вече се съмнявам" .
Ако имате някакви идеи споделете какво може да бъде !
Г 5 2.0TDI 170hp мига лампата за акумулатора - РЕШЕНО
- lukan
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ARZ
- Местоположение: Sofiq Pirdop
Г 5 2.0TDI 170hp мига лампата за акумулатора - РЕШЕНО
Последна промяна от lukan на Вто 25 фев 2014 13:12, променено общо 1 път.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 5 2.0TDI GT 170hp Мига лампата за акумулатора
Най-често този проблем се дължи на износени четки.
При по-високи обороти започват да не контактуват добре и лампата премигва.
Или са сложели неподходящи по размер четки и те не се движат свободно.
При по-високи обороти започват да не контактуват добре и лампата премигва.
Или са сложели неподходящи по размер четки и те не се движат свободно.
- lukan
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ARZ
- Местоположение: Sofiq Pirdop
Re: Голф 5 2.0TDI GT 170hp Мига лампата за акумулатора 2007
През почивните дни запретнах ръкави и с помощта на Бащата свалихме Генератора.След демонтаж на предпазната капачка положението което видях ,не беше никак добро.Колектора изпилен - четките наполовина протрити"викам си дано е това -не е нищо кой знае какво ".
Сглобих генератора и го занесох на специализиран в това майстор и му го оставих.Човека коректен след час два се обади и ми каза ,че е сменен Фабричният ротор Valeo с обикновен ротор на Bosch който не за този модел Генератори и е по къс с около 1см .
Побеснях
Уговорихме се с човека да поръча нов ротор за модела и да смени друго каквото е необходимо.
След ден генератора беше готов със сменен ротор-четки-предпзаната капачка и лагер всичко 162лв.
Последва монтаж .Палене замерване и всико се оказа ОК.Направих няколко крагчета да се поизкефя и хоп по едно време същият проблем лампата започна отново да мига и ако дигна над 50 започва да мига.
.
Отново в гаража преглед на всичко и отново демонтаж на генератора.Махнах отново капачката и какво да видя при запояването от майстора на диодния изправител една от намотките се беше разполила .
Вече не ми се разправяше с майстори и извадих стария ми български поялник и хубаво запоих всички крайща на изправителя. Отново монтаж ,мерене и Вече всичко беше добре замерване в границите на 14,2-14,4 V.Вече няколко дни няма никакв проблем . Прилагам няколко снимки към темата.Надявам се да съм полезен.
Поздрави
Сглобих генератора и го занесох на специализиран в това майстор и му го оставих.Човека коректен след час два се обади и ми каза ,че е сменен Фабричният ротор Valeo с обикновен ротор на Bosch който не за този модел Генератори и е по къс с около 1см .
Побеснях



Уговорихме се с човека да поръча нов ротор за модела и да смени друго каквото е необходимо.
След ден генератора беше готов със сменен ротор-четки-предпзаната капачка и лагер всичко 162лв.

Последва монтаж .Палене замерване и всико се оказа ОК.Направих няколко крагчета да се поизкефя и хоп по едно време същият проблем лампата започна отново да мига и ако дигна над 50 започва да мига.

Отново в гаража преглед на всичко и отново демонтаж на генератора.Махнах отново капачката и какво да видя при запояването от майстора на диодния изправител една от намотките се беше разполила .

Вече не ми се разправяше с майстори и извадих стария ми български поялник и хубаво запоих всички крайща на изправителя. Отново монтаж ,мерене и Вече всичко беше добре замерване в границите на 14,2-14,4 V.Вече няколко дни няма никакв проблем . Прилагам няколко снимки към темата.Надявам се да съм полезен.



Поздрави

- lukan
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ARZ
- Местоположение: Sofiq Pirdop
Re: Голф 5 2.0TDI GT 170hp Мига лампата за акумулатора 2007
Още няколко снимки !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта