не работи добре парното

Техническа и сервизна информация за Passat
dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

не работи добре парното

Мнениеот dino » Съб 30 дек 2006 17:11


Здравейте колеги,
Имам следния проблем. Парното не духа достатъчно топло. Дори при загряла кола няма достатъчно топлина. Въздушната струя е силна, но температурата не е достатъчно висока. Не се усеща добре топлината. Трябва да мине много време за да стане топло в купето. Пасата е комби, т.е. има по-голям обем за загряване, но не знам нормално ли е? Понеже го имам отскоро не знам дали така трябва да е или не, просто ми е първа зима с него. Иначе има си охладителна течност, колата си загрява до нормални температури. Може ли някой да даде съвет, или е нормален този факт?
Благодаря предварително!
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 30 дек 2006 17:47


Предполагам става дума за Пасат Б3 ...Проблема с парното може да е от много причини:

Запушено радиаторче на парното
ниско ниво на антифриз
необезвъздушена охл. система
скъсан дунапрен на клапите вътре в таблото....

Най-добре поразрови се с търсачката .... има теми по този въпрос да те заринат :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 30 дек 2006 19:07


скъсан дунапрен на клапите вътре в таблото....

щом става дума за Б3 - този елемент мисля се ползва с предимство - ма е най- гадния :evil:


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Съб 30 дек 2006 21:16


juve написа:
скъсан дунапрен на клапите вътре в таблото....

щом става дума за Б3 - този елемент мисля се ползва с предимство - ма е най- гадния :evil:

Kво щв рече тва с дунапрена и с какво пречи за топлината


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 30 дек 2006 22:29


много ви благодаря, ще проверя тези неща


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 31 дек 2006 0:29


vladtod написа:Kво щв рече тва с дунапрена и с какво пречи за топлината


Ето това:
Изображение

Дунапрена изгаря и клапата става с дупки, и пропуска топлината ( не може да я насочва там където трябва )


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 31 дек 2006 10:28


:idea: :!:


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Нед 31 дек 2006 12:40


Дунапрена изгаря и клапата става с дупки, и пропуска топлината ( не може да я насочва там където трябва )
т.е. духа отвсякъде и затоплянето става по бавно, но мисля че може да е и ниско ниво на антифриза .... виж дали е насредата нивото в разширителния съд


kosta65
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 17 май 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kosta65 » Вто 02 яну 2007 18:43


Здарвейте на всички и за моного години! Здраве, живот и малко дертове с колите!!!
А сега по темата. Имах подобен проблем. Оказа се следното. На входа на радиаторчето за парното има термостатен клапан, който праи байпас при достигане на по-високи температури на мотора. Намира се в коша на мотора, точно преди входа на маркучите в купето. При мене беше заседнал и не достигаше достатъчно течност до радиаторчето. Просто го премахнах и на негово място сложих парче тръба. Сега работи перфектно. Виж как е при тебе и успех.


Потребителски аватар
hitrec
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hitrec » Вто 02 яну 2007 23:03


аз също имах подобен проблем и след като махнах клапаните с байпаса и се оправи


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Сря 03 яну 2007 10:59


здрзвеите и 4нг на вси4ки някои може ли да ка4и снимка на този баипас


Потребителски аватар
hitrec
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hitrec » Сря 03 яну 2007 12:05


ако не съм го изхвърлил ще го снимам


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 03 яну 2007 12:23


Бобчо тази снимка от къде е? Съмнява ме само дунапрен да спира топлия въздух?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 03 яну 2007 13:09


kaloyan22 написа:Бобчо тази снимка от къде е? Съмнява ме само дунапрен да спира топлия въздух?


От сайта на един луд фен на Corrado - японец

http://www.oichan.org


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 04 яну 2007 9:03


bobcho написа:
vladtod написа:Kво щв рече тва с дунапрена и с какво пречи за топлината


Ето това:
Изображение

Дунапрена изгаря и клапата става с дупки, и пропуска топлината ( не може да я насочва там където трябва )

На мен това по-скоро ми прилича на кутията за филтъра на купето под дясната чистачка-там има такава безмислена клапа с дупки и дунапрен :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта