Голф 3 1.6 афт При подаване на газ има едно заглъхване
Голф 3 1.6 афт При подаване на газ има едно заглъхване
Здравейте колеги ,предварително да кажа ,че изчетох всички подобни теми ,но не намерих отговор.При подаване на газ има едно заглъхване и след това си вдига оборотите нормално,другото което е прекъсвача е на 5000 оборота, така и не разбрах това нормално ли е ? И как може да се оправи.Как да разбера дали майстора ми е зацепил правилно агренажнив ремък,или пък дали проблема е в делкото или не знам и аз вече .Поздрави :)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Здрасти колега :)
Отговора на въпроса е ясен - не го е зацепил правилно щом имаш този проблем. Ремъка си има белези на коляновия и на разпр. вал и там трудно може да го обърка. Вала за делкото обаче лесно може да обърка, ако не гледа неговия белег. Ако не си се занимавал с тези неща, няма да можеш да си го презацепиш сам, иначе ето ти ги белезите :
Презацепването на делкото не става от самото делко (то е фиксирано така,както трябва да седи). Прави се от вала,който на картинката е обозначен с AUX като се гледа белега на делкото,както е показан. Ремъка е зацепен добре,чак когато и 3-те белега съвпадат едновременно. След като си го зацепил добре,въртиш няколко пъти мотора на ръка,за да си сигурен,че ремъка е ок и тогава палиш.

Отговора на въпроса е ясен - не го е зацепил правилно щом имаш този проблем. Ремъка си има белези на коляновия и на разпр. вал и там трудно може да го обърка. Вала за делкото обаче лесно може да обърка, ако не гледа неговия белег. Ако не си се занимавал с тези неща, няма да можеш да си го презацепиш сам, иначе ето ти ги белезите :
Презацепването на делкото не става от самото делко (то е фиксирано така,както трябва да седи). Прави се от вала,който на картинката е обозначен с AUX като се гледа белега на делкото,както е показан. Ремъка е зацепен добре,чак когато и 3-те белега съвпадат едновременно. След като си го зацепил добре,въртиш няколко пъти мотора на ръка,за да си сигурен,че ремъка е ок и тогава палиш.

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Освен горното, напомням, че при неработещ датчик за положението на разпределителния вал двигателят AFT не вдига повече от 5100 оборота. Въпросният датчик е този в делкото.
Колегата да си погледне буксата с трите кабела към делкото дали е свързана.
Колегата да си погледне буксата с трите кабела към делкото дали е свързана.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Също и това, ама аз до колкото разбирам, проблема се е явил след смяна на ремъка. Белезите могат да се видят без да се сваля дори капака на ремъка - долния белег е на външната шайба - бута се колата на 5-та, докато белега дойде на мястото си и след това се гледа делкото къде е (като му се свали капачката) - работа за 5 минути. Веднага ще стане ясно дали зацепването е правилно или не е. За да е 100% сигурно,че ремъка е ок,може да се види при това положение и белега на разпр. вал дали съответства.


Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Значииии еднп огромно благодаряя за бързите отговори .Ще проверя това което написахте и ще пиша какво е станало.И отново благодаря, поздрави: )
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Само едно допълнение - ако гледаш белега на коляновия вал отзад, на маховика през отвора на скоростите,както е показано като вариант на картинката, трябва да знаеш, че има два знака - едното е " I " и отговаря на 6 градуса предварение, другото " 0 " и това е белега за горна мъртва точка, който ти трябва на теб.


Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Знсчи колеги днеска ходих при ефин майстор гледахме, значи вкл той на 5 гледа там каза че ремъка бил точно зацепен махна капачката за да види положението на палеца, каза че трябва центровка въртя там бута болчето и се оправи прекъсвача.Тресенето се опрсви като сменихме един маркуч, който влиза в този за въздушния филтър пробил се е и от там смуче въздух.Но когато се пробирай към нас отново се появи проблема с прекъсвача пак е на 5000 . Каквооо да правя? Извините ако питам тъпотии, нека администраторите се погрижат
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Това не се прави така. Не се върти делкото, защото не е предвидено да се върти. Прави се с презацапване на вала за делкото от ремъка (както обясних).Също така след цялата работа майстора трябва да провери дали датчика на делкото работи, защото ако е прекъснал или прекъсва, колкото и да върти делкото и да презацепва, няма да стане :)


-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
На този двигател делкото не се върти, не се донаглася или каквото там правят майсторите.
Компютърът на двигателя определя и променя необходимото предварение на запалването на база датчика за разположение разпределителен вал (този в делкото), на база данни от knock-сензора, който следи за детонации, разбира се и на база други показания.
Ако пак допреш до същия майстор, при който си ходил му обясни, че на този мотор датчикът на Хол (датчик положение колянов вал) е под делкото, на самия блок, а този датчик в делкото е за разпределителния вал.
Моторите, на които им "въртят делкото" обикновено са 1.8 моноинжекцион, на които двигатели датчикът на Хол е в делкото и нямат датчик за разпределителния вал.
С други думи - послушай колегата zfa159!
Компютърът на двигателя определя и променя необходимото предварение на запалването на база датчика за разположение разпределителен вал (този в делкото), на база данни от knock-сензора, който следи за детонации, разбира се и на база други показания.
Ако пак допреш до същия майстор, при който си ходил му обясни, че на този мотор датчикът на Хол (датчик положение колянов вал) е под делкото, на самия блок, а този датчик в делкото е за разпределителния вал.
Моторите, на които им "въртят делкото" обикновено са 1.8 моноинжекцион, на които двигатели датчикът на Хол е в делкото и нямат датчик за разпределителния вал.
С други думи - послушай колегата zfa159!
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Благодаря колеги отново ще опитам да му обесня... дано ме разбере.Иначе не знам какво ще правя
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
А как сам да проверя дали работи тоя датчик на делкото дето има една букса на вид изглежда наред,но замервсне нещо или как? Поздрави :)
- sith
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 12 яну 2009 11:47
- Автомобил: Audi A3 + Peugeot 206
- Двигател: ASZ + RHY
- Местоположение: Петрич
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
И на мен ми се е случвало прекъсвача да е на 5000 оборота. Компютъра се води в Авариен режим, откачи акумулатора за 5-10 минути и си готов. Поне при мен беше така, със същия двигател. Дано съм бил полезен
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Колега благодаря за съвета ,но не се получи. Ходих при друг майстоп той вика нормално е .Как ще е нормално тя колата не върви като хората.Не знам от Разград съм ако има някой да помага ще почерпя.Не знам дали да не отскоча до Русе и ако може да ме насочите там към някой ,който разбира.Идеята ми не е прекъсвача толкова да е на 6000,но просто не е норлано да е така колата и да не върви...Поздрави :)
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 15:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Голф 3 1.6 афт проблем
Няма смисъл да ходиш до Русе. Я ми кажи къде при кои майстори си ходил в града? Иначе за проблеми по електрониката отиди при Павката в Орел срещу печетницата до гумаджиите. Първото гаражче е негово, обаче само за ел. частта и след като си сигурен, че с белезите на ангренаж и т.н. си наред. Малко реже глави от време на време, но ако имаш проблем с датчици той е човека.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 40 госта